Nou zeg... Pakjes niet bezorgd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jamiefris

Re: Nou zeg... Pakjes niet bezorgd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 00:00

Ja dan snap ik het wel. Dan is meer van geen zin hebben en snel naar huis willen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 00:04

Precies en laten wij nu net ietsje buiten de bebouwde kom wonen aan een doodlopende weg, moet hij misschien wel een hele kilometer omrijden speciaal voor ons.
Hij kan ook niet weten dat wij erop zitten te wachten, maar ik had van tnt wel verwacht dat ze ons de mogelijkheid zouden geven dat pakket bij het sorteercentrum op te halen of om de postbode alsnog even te sturen. Service noem je dat.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 08:26

Ohh, dat is wel echt balen zeg als je er speciaal vrij voor neemt :oo Dan vind ik excuses toch wel het minste wat je mag verwachten!
Ik heb ook eens een bericht gehad, dat de bezorger om 11u aan de deur had gestaan en er niemand thuis was. Terwijl ik die dag zo'n beetje achter de voordeur heb gebivakkeerd de hele ochtend. Dat was niet via PostNL trouwens, maar daar gaat het ook niet om.
Het lijkt er in elk geval op dat het nog altijd sneller is om zelf je spullen ergens te gaan halen/kopen :=
Hier is de bezorgstatus weer veranderd naar 'onbekend', verrassend genoeg :+

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:27

Ik bestel ook wel eens wat.
Van de week zou mn pakket tussen 8:30 en 21:30 geleverd worden.
Lastig vind ik dat dan!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:28

Op maandag bezorgen ze niet toch? Of is dat iets van mijn wijk? :p

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 19:53

ZeSteigert schreef:
Op maandag bezorgen ze niet toch? Of is dat iets van mijn wijk? :p

Klopt, op maandag geen pakjes.
Maar het telt wel als een werkdag natuurlijk. En dan is mijn pakje er niet binnen 4 werkdagen, en mag ik een mail sturen naar de klantenservice }:) (stond in de info van de webwinkel)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:43

Wanneer je je pakketje op zaterdag hoort te ontvangen, maar niet is gelukt, dan wordt het een 2e bestelling. Betekend dat het pakketje op maandag nog een keer zal worden aangeboden. Alleen worden nieuwe bestellingen niet op maandag bezorgd. Maar wel alles wat over is van zaterdag.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:46

Zo wachtte ik 9 weken, heb wel mijn geld terug , maar geen pakketje. (spoorloos)

Hopen dat hij maandag of dinsdag nog binnenkomt!

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 12:14

Status is weer aangepast... Vandaag tussen 8:30&21:30

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:27

Klijntje schreef:
Status is weer aangepast... Vandaag tussen 8:30&21:30

Haha lekker exact ook :+

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:33

XxLMMxX schreef:
Lastig vind ik dat dan!

Niet met post nl dan zeker? Die geven kleinere tijdvakken.

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:44

Amaris schreef:
XxLMMxX schreef:
Lastig vind ik dat dan!

Bij mij stond er vorige week met postnl ook tussen 8:30 en 21:30...
Dacht misschien dat het tijdvak nog aangepast zou worden maar niet heus.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:59

Amaris schreef:
XxLMMxX schreef:
Lastig vind ik dat dan!

Was postnl.
Soms geven ze idd ook kleinere tijdvakken.
Maar nu ook aantal keer dit voorbij zien komen.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 13:03

zoiets had ik laatst ook. Pakje zou vrijdag komen en dat werd uiteindelijk dinsdag. Steeds werd de status aangepast op internet. Bij de maandag stond toen ook tussen 8.30 en 21.30 en ik heb het idee dat die status automatisch aangemaakt wordt, omdat ze op maandag NIET bezorgen. En toen is het pakje dus dinsdags twee keer aangeboden, maar toen was er niemand thuis en toen kon ik (eindelijk) de status aanpassen en kiezen om het pakje zelf op te halen. Dat vind ik zo klantonvriendelijk, je kunt pas kiezen voor een andere levertijd of zelf ophalen als ze een keer aan de deur zijn geweest.
Dus reken voor vandaag nergens op.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 14:08

Amaris schreef:
XxLMMxX schreef:
Lastig vind ik dat dan!

Mijn levering gaat ook via PostNL, en had dus voor vandaag hetzelfde ruime tijdvak.
Maar
*\o/*
Ze zijn bezorgd!
Ik ben nu de eigenaresse van een mooi donkergroen paar schoenen, èn een broodbakmachine :D

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 14:17

Mijn pakket ligt volgens de T&T code nog steeds in het sorteercentrum. Heb het pakket echter al een maand geleden ontvangen := Zooitje is het bij de Post.nl!!!
Zeer frustrerend als je ergens op zit te wachten. "vroegah" bestelde je iets en lag het ook gewoon de volgende dag voor de deur...

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:38

Nou ik had net iets daar valt je mond helemaal van open :+

Staat postnl aan de deur en ik denk nog hmmm ik heb niks besteld zou vriendlief een verrassing hebben voor mij?
Dat doet hij namelijk wel vaker...

Maar nee hoor, het was de defecte Iphone die mijn vriend gister op het postkantoor af had geleverd. Aangetekend en met de retourbon van
Vodafone die iemand van het postkantoor zelf er op had geplakt in een doosje van de post.
Werd ik ook nog stom aangekeken door meneer postnl toen ik zei dat het adres er duidelijk op stond van Vodafone en dat het een retourbon betrof op de voorkant en dat ik er van schrok dat er zo met de spullen (een Iphone van 800€) van mensen om werd gegaan. (het doosje zag er al niet meer uit)
Hij verzekerde me dat het geregeld werd en nu wel naar Vodafone werd gestuurd.

Ik heb nu echt geen lovende woorden meer voor postnl na alles wat ik meegemaakt heb met hun en wat ik over hun lees...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:45

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:59

Amaris schreef:

De tijdvakken zijn hier ook meestal zo ruim. Maar over het algemeen betekent dat dat ze 's avonds komen.

Nog irritanter is dat je je bezorglocatie alleen maar aan kunt passen tot een bepaalde tijd diezelfde dag.

Dat heb ik een keer gehad, om half zes 's middags pas weggegaan (pakketje was er nog niet), maar voor die tijd kon je de bezorglocatie niet aanpassen want daar heb je de code voor nodig, en daarna kan het maar tot 22:00 ofzo. En toen was ik nog niet thuis. Gevolg: de volgende dag kwamen ze weer voor niks, want toen moest ik weer weg, en daarna moest ik alsnog naar het postkantoor. Dat kan eenvoudiger volgens mij.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 13:02

Hier nog een zeer ontevreden post nl klant!

Ik had een pakketje besteld in Texas. Het pakketje is een hele tijd onderweg geweest naar Nederland. Op een gegeven moment stond er op de site dat het pakket in het sorteercentum lag en bezord zou worden.
Je raad het al er is hier nooit een bezorger aan de deur geweest en ik heb nooit een pakketje in ontvangst genomen.
Vervolgens stond er op de site 'geleverd'
Ik bellen bellen bellen.
1e antwoord : het pakket is aangenomen door ene Lisa en die heeft de douane kosten betaald. Lisa??? ken ik niet...
2e antwoord: waarschijnlijk ligt het pakket bij de douane en werkt daar een Lisa...
3e antwoord: pakket is retour aan de afzender want het adres klopte niet..
En inderdaad op de t&t site 'retour afzender"
(nondeju... had de inhoud van het pakket nodig voor mijn vakantie)
Ik bellen en mailen met de afzender:' joh dat pakket komt terug, welk adres had je op het pakje gezet? Adres bleek 100%correct.
Pakket is nooit aangekomen in texas en was dus spoorloos!!!
En nou komt het aller mooiste....

Ik kreeg van ene Lisa een berichtje op mijn Facebook ze had mijn pakketje aangenomen een maand of twee terug en besloot het maar open te maken om te zien of er een naam in het pakje stond (over mijn naam/adres was een sticker geplakt)
Het pakket lag bij een bedrijf in Amsterdam terwijl ik in Rotterdam woon!!!
Nu is het zo bij dat bedrijf worden ze dood gegooid met pakketjes van allerhande mensen uit allerlei werld delen.
Punnik setjes, puzzels, onderdelen van??? en dan geen pakketten die Nederland als eindbestemming zouden moeten hebben....
Dus het gaat helemaal niet goed bij de Post NL!
Volgende keer weer lekker DHL...

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 13:08

Ik laat helemaal niks meer thuis bezorgen. Vind het echt heel vervelend om thuis te blijven op iets te zitten te wachten wat misschien wel helemaal niet komt.
Ik laat het gewoon naar het dhl service punt of postkantoor sturen en krijg dan een smsje als het er ligt. Ideaal.
Werkt helaas alleen als je bij webshops besteld.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:25

Krissie0 schreef:
Nou ik had net iets daar valt je mond helemaal van open :+

Staat postnl aan de deur en ik denk nog hmmm ik heb niks besteld zou vriendlief een verrassing hebben voor mij?
Dat doet hij namelijk wel vaker...

Maar nee hoor, het was de defecte Iphone die mijn vriend gister op het postkantoor af had geleverd. Aangetekend en met de retourbon van
Vodafone die iemand van het postkantoor zelf er op had geplakt in een doosje van de post.
Werd ik ook nog stom aangekeken door meneer postnl toen ik zei dat het adres er duidelijk op stond van Vodafone en dat het een retourbon betrof op de voorkant en dat ik er van schrok dat er zo met de spullen (een Iphone van 800€) van mensen om werd gegaan. (het doosje zag er al niet meer uit)
Hij verzekerde me dat het geregeld werd en nu wel naar Vodafone werd gestuurd.

Ik heb nu echt geen lovende woorden meer voor postnl na alles wat ik meegemaakt heb met hun en wat ik over hun lees...

Ligt ook HEEL vaak aan het postkantoor. Dan registreren zij het pakket verkeerd. Zal vast ook vaak aan postnl liggen, maar de postkantoren kunnen er ook wat van.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-13 22:20

Zou er meer mis gaan nu supermarkten enz de service hebben overgenomen? Dat de mensen daar achter de balie, niet goed worden ingewerkt/begeleid door PostNL mensen?

Ik heb eigenlijk nooit problemen, kan normaal de klok gelijk zetten op de bezorgster. Vandaar dat ik het afgelopen zaterdag extra vervelend vond dat ze niet kwam

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 22:31

Ooooh PostNL...

Wij versturen op het werk regelmatig pakketten. Zowel in binnen- als naar het buitenland.
Zo kreeg ik laatst een mailtje dat volgens de status van het pakket het was bezorgd, maar de ontvanger had niets gekregen. Ik bellen met de post, krijg ik te horen dat het bij de buren bezorgd was en dat ze een onderzoek zouden instellen (zo'n onderzoek duurt 2 weken!!).
Krijg ik 's avonds een mailtje van de ontvanger, het pakket was inderdaad elders bezorgd. Op hetzelfde nummer... AAN DE ANDERE KANT VAN DE WIJK!!! Niet eens dezelfde straat, de straatnaam leek er niet eens op. Dat vind ik wel zo achterlijk! Ik heb het op Maps nagekeken, was echt NIET in de buurt... 8)7

We gaan binnenkort daarom ook over naar UPS, zeker voor naar het buitenland is dat prettiger, omdat het dan bij één bezorger blijft. Bezorgen we met PostNL naar Duitsland wordt het bezorgd door Hermes of TNT of.... Noem maar op.
En het is voor jezelf gewoon prettiger als een pakket niet binnen de aangegeven tijd bezorgd wordt, hoef je geen verzendkosten te betalen. En als een pakket kwijt raakt, krijg je de volledige kosten terug. Bij PostNL is dat alleen de verzendkosten, tenzij je het pakket verzekerd hebt verzonden. Maar met de onlineverzendservice kan je niet verzekerd verzenden 8)7 En aangetekend is niet verzekerd.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 08:01

Pff je zou voor de grap eens op de facebook van post.nl moeten kijken,.daar wordt je ook niet blij van :(