Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CrazyCat schreef:Eliine schreef:De eerste computer die ik me bewust herinner was er eentje met Windows 95 maar die moest je wel vanuit MSDOS opstarten. Dus, C://win oid. En als je een spelletje wilde spelen moest je ook weer terug naar DOS, en natuurlijk met floppy's. Goeie oude tijdInternet heeft bij ons thuis wel even geduurd. Ik denk dat we toen al Windows 98 of zelfs XP hadden.
Was dat geen Windows 3.11 die je vanuit DOS starten moest?
maar in mijn herinnering ging je vanuit DOS naar het scherm van windows 95. Maar 3.11 klinkt me ook wel heel bekend in de oren. Misschien kregen we daarna 95 en startte die wel gewoon op.

. Iemand anders die het herkend?
. 

Die draaide Windows XP en die heeft vrij lang gestaan, toch wel een jaar of 6.
Internet? BBS!

Suzanne F. schreef:Dat zal 1993 geweest zijn. 1 jongen uit de klas had toen internet thuis, dat was echt epic.
".
. Het kostte ook nog eens per minuut (met piek en daluren) en als je er op zat kon je niet meer bellen of gebeld worden op de telefoon. Dus ik en mijn zus kregen dan afspraken dat we er bv een half uur ieder opmochten, en wilde ik toch langer dan moest ik eerst zielig smeken of ik alsjeblieft nog een kwartiertje meer mocht
. Bijna onvoorstelbaar dat dat eigenlijk nog niet zo heel lang geleden was
.
Mn jongste zusje heeft dat allemaal niet meegekregen en moet er best wel om lachen als ik zeg dat we in het begin echt maar een paar uurtjes per maand op internet mochten