Ben ik die nu al zin heeft in Kerst?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Autumnn

Re: Ben ik die nu al zin heeft in Kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:38

Jaaa ik ook! *\o/*
Kerstliedjes heb ik al weer op staan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:39

Mijn moeder is honds chagy , mijn vader zegt niks. Mijn zussen en ik staan in de keuken en mijn broer gamet tot het eten en de zwagers letten op de kinderen :'). The naked truth van onze kerst , maar verder vindt ik de sneeuw erg leuk! . Vorig jaar had ik last van galstenen en maagzuur en toen was kerst een hel , nu wil ik weer genieten!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:41

O nee, het kerstdiner.... Dan krijg ik weer 'mijn eigen eten' ivm voedselallergie. Of erger; gourmetten, uren zitten met een stom klein bakje om een mini stukje vlees te braden :+

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:42

Hier alweer klaar met kerst.. Al tijdje bezig met opbouwen van de kerst show in de intratuin!
Wordt heel mooi maar het is weer veel gedoe om op tijd klaar te krijgen.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 22:03

Nou zie je, het ligt niet aan mij!! Ik wil al twee weken de kerstboom opzetten, maar het is september!!!! :+

Kaarsjes mogen al wel hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 22:06

Jaaa, hier nog iemand!

Als je 's avonds naar huis fiets in het donker, met de sneeuw die gezellig naar beneden dwarrelt, lichtjes in de huizen.... De gezelligheid in de stad is ook zo fijn! Ik hou van donker, dus 's Winters is dat erg handig.

Of zoals wij het in Zweden vaak vieren: Buiten -25 en pikkedonker, de maan die het met ijs bedekte meer doet oplichten... en dan binnen is het lekker warm in een gezellig houten huis... Fijnste tijd van het jaar <3

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 22:15

Ik ook, ben ook al geld aan het sparen voor de cadeautjes en bij aan het houden wat ik voor iedereen wil geven.
Ma zit te klagen dat ik er al zo vroeg mee bezig ben haha, maar ik kan gewoon niet wachten !!

Alleen ff kijken hoe ik het met mn vader ga doen want sins de scheiding :n

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 22:30

Kerst op zich is leuk, Sinterklaas ook nog. Maar dan graag fast forward naar de zomertijd. Ik wordt altijd zo depri van de donkere lange dagen en die kou....

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 22:35

Het enige leuke aan kerst is dat we dan de korste dag achter de rug hebben dat de dagen weer gaan lengen (helaas gaan de nachten dan vaak strengen, maar we gaan de goede kant weer op.... )

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 23:31

Jaaaa! Kerst! Mijn verjaardag!
Zó super veel zin in!

Ik lees allemaal reacties dat mensen het zo fijn vinden met de donkere dagen om met een deken, kop koffie/thee en evt een kruik op de bank te zitten. Mag ik verklappen dat ik dat al minstens 4 week doe? Voor het slapen gaan gaat de waterkoker aan en vul ik mijn kruikje. Heb er alles voor over om geen koude voeten te krijgen!

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 23:35

Totaal geen zin.. :') al die koude dagen, heel vroeg al donker enzo.. :\
Waarschijnlijk 2e kerstdag gewoon werken. :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 08:43

Jaaa, heb er ook al zin in! Vooral om mn boom buiten met lichtjes te versieren, om naar de kerstshows van tuincentra te gaan, om het huis aan te kleden en dan vooral heerlijk kerstfeest te vieren :+: en dan oud en nieuw, vind ik ook heerlijk, en dan mag het als de wiedeweerga weer zomer worden :+ die lange nasleep bevalt me niets

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 11:03

Ohja! De kerstafdeling bij de intratuin :D ik koop er nooit wat maar toch vind ik hem altijd leuk en gezellig om doorheen te lopen!

Super goed idee ook van de kaarsjes hierboven, die ga ik ook weer eens tevoorschijn halen. Theelichtjes om te branden en een paar grote kaarsen voor op zo'n dienblaadje met allerlei meuk eromheen ter decoratie. Yeey ze mogen weer staan!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 11:14

Oh nee, vreselijk := Moet er nog echt niet aan denken, terwijl ik kerst best wel leuk vind ;)

Bij de Intratuin is de kerstafdeling al bijna klaar......pepernoten lagen half augustus al in de winkel. Ik kijk er niet eens naar. Plus dat ik absoluut niet hou van kou, dus van mij mag de kerst nog lang weg blijven ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 13:18