Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Je moet niet op zoek gaan, mijn vriend had ik bij een ongeluk van mijn zusje en zijn broertje ontmoet, letterlijk geluk bij een ongeluk.
Bellatrix schreef:Ik ben 31 (jaja) en heb nog nooit een relatie gehad...zit mijzelf ook wel eens af te vragen of het ooit nog gaat gebeuren.
17 is super jong, gewoon genieten en dan komt het vanzelf.
ik ben zelf 28 en ook nog nooit echt een serieuze relatie gehad.
Bellatrix schreef:Ik ben 31 (jaja) en heb nog nooit een relatie gehad...zit mijzelf ook wel eens af te vragen of het ooit nog gaat gebeuren.
17 is super jong, gewoon genieten en dan komt het vanzelf.
Ik ga graag stappen, ben blijkbaar aantrekkelijk, dus daaraan ligt het niet. Maar heb gewoon de behoefte niet. Ik maak me niet druk om wat anderen ervan zeggen, moet jij ook niet doen. Komt nog wel, ooit
. Beetje voorbeeld, zoek maar eens iets wat je kwijt bent, kan je je rot zoeken maar je vind het niet, zoek je iets niet kom je t vanzelf tegen dat je denkt van oja...die had ik ook nog!
Ik ben nu 26 en heb 3 serieuze relaties gehad sinds mijn 18e en heb een zoontje, inmiddels al jaar alleenstaande mama en ach heb zoiets relatie komt wel hoor heb er nu ff geen zin in en tijd voor
Ik was er ook nooit mee bezig, houd ook niet van uitgaan. Ik ben nu 19 en heb wel een relatie, min of meer 'toevallig', we kwamen elkaar tegen en het klikte vrijwel direct. Is ook heel snel gegaan
ondanks dat ik niet op zoek was en het eigenlijk heel onhandig is (we wonen zo'n 660km uit elkaar..).

Je bent nog jong genoeg om alle tijd te hebben om je weg te vinden binnen al die dwalingen die horen bij relaties, dus zou gewoon rustig afwachten.
Ben je eenmaal wat langer samen, vragen ze of je niet moet gaan samenwonen. Woon je eenmaal samen, vragen ze zich af of je al gaat trouwen. En ben je getrouwd, dan moeten er kindjes komen. En zelfs, als het 'langer' duurt, of het niet eens tijd is voor een tweede
Dus gewoon lekker je eigen plan trekken hoor! Uiteindelijk ben jij degene die zich er fijn bij moet voelen, niet de rest van de wereld!