Tabaluga12 schreef:Ik denk dat je een beetje weinig mensenkennis hebt. Het is een jonge vent van 25 jaar die een meisje van 15 spontaan begint te masseren, lieverd noemt en spontane knuffels geeft.... Ik vind het veel te ver gaan.
Toen ik op de middelbare school zat hadden verschillende klasgenootjes een ouder vriendje veel meisje in die leeftijd vinden dat juist stoer en interessant
. Ik denk echt dat het wat ver gaat om iemand direct van seksuele intimidatie te beschuldigen omdat hij zijn collega een knuffel geeft. Misschien is het gewoon een versierpoging, misschien vind hij het leuk om het verlegen meisje een beetje te pesten. Niet meteen van het ergste uit gaan, dan word de TS ook alleen maar banger terwijl het met een beetje assertiviteit misschien zo opgelost is!!
vuurneon schreef:Seksuele intimidatie is ook iemand vastpakken, arm om de schouder leggen etc; het gaat er om hoe het slachtoffer (om het maar even zo te noemen) het ervaart. Ts vindt het zeer onprettig, vind het eng en mag daarom gerust seksuele intimidatie genoemd worden. Daar moet de werkgever ook verplicht iets mee doen als hij niet op houdt na een gesprek. Of de ts mag zelfs direct naar de werkgever gaan (ev. met haar ouders).
Ik heb ook wel eens een knuffel gehad van een collega dat ik dacht
, maar dat is toch niet meteen intimidatie? Als iedere iets te enthausiaste ongewenste versierpoging intimidatie is mogen er een hoop mensen in de bijstand
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 19-09-13 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt