Een brief die je nooit zal verzenden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:53

Wat leuk dit topic!
Ik schreef een brief naar mn oma toen ik een jaar of 10 was en briefpapier had gekregen van haar, maar die is nooit aangekomen, want ik kon geen postzegels vinden

Sting

Re: Een brief die je nooit zal verzenden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 13:23

Brief naar mn ex die ik nooit verstuurd heb omdat het inmiddels als mn ex was en ik midden in de nacht toch wat dingen aan hem kwijt moest. Kon ik mijn hoofd leegmaken, maar ik hoop toch niet dat ie ooit verstuurd wordt :P.
Wel geniale brieven hier verder! ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 13:30

AnnemiekvM schreef:
Nou, niet geschreven, maar wel een keer gebeld met Jos Lansink toen ik erg klein was. Toen hij opnam direct opgehangen :j
Dat vond ik toen een heel avontuur :o

:))

Dit vind ik stiekem erg hilarisch _O-

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 13:33

Zo heb ik jaren geleden trouwens Anky van Grunsven aan de lijn gehad met een Azië actie, toen dat allemaal overstroomd was enzo. Wel gewoon gesprek gehad, maar ze wilde ons niet sponsoren helaas ;).

Wipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:29

Ik heb hier nu een brief klaar liggen. Naar een vrouw die ik niet ken, maar er redelijk zeker (met bewijzen) van ben dat ze een korte (of lange) periode iets met mn man heeft gehad. Is intussen al een tijd geleden, maar zou eigenlijk wel de waarheid willen weten van haar...
Wat doe ik ermee?

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 13:32

Haha zitten wel grappige dingen tussen, leuk die reacties :P
@ Wipsie: Dat is wel heel vervelend.. Snap wel dat je de waarheid wilt weten aan 1 kant, maar anderzijds zou ik ook denken van: Laat maar weetje.
Succes met je brief.

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 14:09

Ik heb een x een brief geschreven aan een Ex vriendje.
Maar die was zo erg dat ik het ook maar niet gedaan heb :P
Ik heb hem tijdens oud en nieuw in de fik gestoken om het af te sluiten, ook dat hielp!

De brief, niet het ex vriendje!

_hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 14:25

Erg grappige dingen komen er voorbij.

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 15:36

Hahaha _MelisS xD Hoop ik inderdaad niet voor je ex-vriendje :P
Ik heb ook ooit een hele lange brief naar mijn ex geschreven, ook maar niet verstuurd.

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:48

Dreamy schreef:
Hahaha, voor wat hoort wat! ;)

Mest Fiëgo zijn stal wel een keer voor je :P

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:59

Wipsie schreef:
Ik heb hier nu een brief klaar liggen. Naar een vrouw die ik niet ken, maar er redelijk zeker (met bewijzen) van ben dat ze een korte (of lange) periode iets met mn man heeft gehad. Is intussen al een tijd geleden, maar zou eigenlijk wel de waarheid willen weten van haar...
Wat doe ik ermee?

En hij is nog steeds je man ? als je bij hem weg wil door die affaire maar je twijfelt zou ik het wel doen.
Wil je bij elkaar blijven zou ik het er bij laten, anders ben je alleen maar boos waar je verder niks mee kan

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 13:03

Ik zou eerder bellen of langsgaan dan een brief schrijven. Maarja dat ben ik :)

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 13:35

het verleden oprakelen is nergens goed voor, tenzij het idd is zoals hierboven.. als je weg wilt dus.

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 13:42

Ja ik heb ergens nog een brief liggen die ik nooit zal versturen. Gewoon omdat ik weet dat er problemen volgen als mijn ex-vriendin (daarvoor is de brief) hem zal lezen...
Dus ik hou hem lekker voor mezelf :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:28

Wipsie schreef:
Wat doe ik ermee?

Niet versturen maar met je man bespreken.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:01

Ik heb vandaag toevallig nog een brief geschreven naar mijn vriend, waarin ik beschrijf wat ik meemaak en hoe ik me voel. Ik denk niet dat ik hem ooit zal laten lezen. :n

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:22

aardbeitje_ schreef:
Ik heb vandaag toevallig nog een brief geschreven naar mijn vriend, waarin ik beschrijf wat ik meemaak en hoe ik me voel. Ik denk niet dat ik hem ooit zal laten lezen. :n

Waarom niet..? Dat is toch iets wat je deelt in een relatie? :)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:29

Tsja, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in Vivian__.
Het is een irrationele angst dat hij me gaat verlaten als hij erachter komt hoe ik in mijn vel zit.
Ik heb vreselijke bindingsangst en als ik iemand eenmaal heb toegelaten ben ik vreselijk bang deze persoon kwijt te raken, zeker als het gaat om iemand die heel erg belangrijk voor me is geworden.
Je post heeft me wel aan het denken gezet, dus ik heb hem gewhatsappt en hierin aangegeven dat ik een brief voor hem heb waarvan ik graag wil dat hij hem leest.

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-13 09:44

Succes @ aardbeitje_. Ik vind wel dat je vriend er recht op heeft inderdaad, maar ik begrijp je angst ook wel want ik had dit ook met mijn vorige vriend ^^

raizarobin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:06

Ik heb ook een x een brief naar mijn ex geschreven en hem wel op de post gedaan. Was vlak nadat het uit was gegaan. Hij zei dat hij diep ontroerd erdoor was en het met tranen in zijn ogen gelezen heeft.
Het is maar goed dat ik die brief 2 dagen nadat het uit was geschreven heb, want als ik nu een brief aan hem zou schrijven zou hij niet zo netjes zijn }:)

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:46

Een brief naar Joshua Ryan Hutcherson, om te vragen of ik een handtekening van hem mocht. En ik was die tijd heel zeker dat ik hem zou versturen :')

_hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 16:36

Ik heb hier een brief liggen naar een vriendin maar ik twijfel of ik hem ga versturen.
Ze doet de laatste tijd heel raar en maakt rotopmerkingen waardoor ik en andere mensen ons best wel k*t voelen.

DiFa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 23:27

Ik heb een brief geschreven naar mijn overleden vader. Ik heb hem in de kist gedaan voordat ze de kist sloten. Ik heb hem aan niemand laten lezen. Ondertussen is het 10 jaar geleden maar weet nog precies wat erin stond