Lenzen van de kruidvat/lenzen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Azmay

Re: Lenzen van de kruidvat/lenzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 14:07

Ik zou beginnen met lenzen van de opticien, ik ben na 3 jaar overgestapt op lenzen van het kruidvat en dan weet je toch net wat beter hoe het hoort te voelen en kan je eerder problemen opmerken.

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 14:14

Moet toegeven dat ik het ooglaseren ook behoorlijk eng vind, en zeker niet voor de goedkoopste optie zou gaan. De oogarts van het ziekenhuis zei onlangs dat mijn ogen wel gelaserd kunnen worden, omdat de droogte veroorzaak wordt doordat mijn slijmvlies niet helemaal ok is. Zo heb ik ook altijd last van een droge mond en ben ik vaak verkouden. Als het toch niet zou kunnen zou ik dat erg jammer vinden, maar dan moet ik me er inderdaad bij neer leggen.

Om even terug te komen op het lenzen dragen; ik hoor de laatste tijd best vaak van mensen dat ze opeens niet meer tegen lenzen kunnen. Ik vraag me af hoe dat komt. Zijn de lenzen de afgelopen 10 - 15 jaar toch van niet al te beste kwaliteit geweest dan..?

Zelf draag ik ook de daglenzen. Ideaal, je gooit ze na 1x dragen gewoon weg. Ik merk trouwens geen verschil bij de etos- en kruidvat-lenzen, hoewel de etos lenzen 10,- zijn en kruidvat 5,25. Volgens mij zijn ze exact hetzelfde want precies dezelfde omschrijving staat op de achterkant van de pakjes ;)

Lous

Re: Lenzen van de kruidvat/lenzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 18:19

Als je iets en/of een bepaald merk al jaren gebruikt kan het zijn dat je er ineens gevoelig voor worden. Dit is normasl en kan bijvoorbeeld ook gebeuren bij bijvoorbeeld gezichtscreme of douchegel.