Wat een hoop..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:43

Geryon schreef:
Vivian__ schreef:
T leven is geen sprookje Geryon. We waren allebei ongelukkig in die relatie en nu niet meer.

Walgelijk.

Maar dit is een zwijmel topic en dat ga ik niet verstoren met mijn negativiteit, dus ik houd mijn mond er maar over :D

Heel goed. Jeetje zeg :')

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:44

Jij bent altijd zo vriendelijk. Ik haal mn post wel weer weg.Bedankt voor het verpesten van de sfeer geryon.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:45

Vivian__ schreef:
Jij bent altijd zo vriendelijk. Ik haal mn post wel weer weg.Bedankt voor het verpesten van de sfeer geryon.

Eensch. Leuk dat jullie gaan trouwen, en fijn dat je uit je slechte relatie bent gestapt!

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:46

Mloes schreef:
Vivian__ schreef:

Eensch. Leuk dat jullie gaan trouwen, en fijn dat je uit je slechte relatie bent gestapt!

Dankje! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:47

Het is wel leuk om mee te lezen, maar die onzekerheid van het zelf ervaren niet. :P

vuurneon

Vivian__ schreef:

Geniet van je liefde <3
Laat de post vooral staan, want ik vind het juist een mooi en dapper einde! Te durven te kiezen voor jezelf is niet makkelijk, dus chapeau :)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 18-09-13 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Dirndl

Fijn dat je de juiste hebt gevonden en nu wèl gelukkig bent Vivian. Ben blij voor je :)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:48

Mloes schreef:
Vivian__ schreef:

_/-\o_

Oke, ik geef toe!
Ik had ook iets romantischer verhaaltje verwacht.
Maar walgelijk is ook weer het andere uiterste.

@ Vivian, Heel veel geluk toe gewenst in de toekomst.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:49

Te laat, post al weg :p

Dank jullie :o Wat lief allemaal. Ik zei al rot begin met top einde :) :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:50

Vivian__ schreef:
Te laat, post al weg :p

Dank jullie :o Wat lief allemaal. Ik zei al rot begin met top einde :) :)

Hij staat nog in mijn quote :D

Brievenbus

Re: Wat een hoop..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:50

Jij blij.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:52

Post was juist niet onvriendelijk bedoeld hoor :(:)

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:53

Oh deze keer niet? Haal m dan ook maar gewoon weg.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:56

Ik wil zo graag weer verliefd zijn, ik vond die beginfase zo mooi.behalve het slecht slapen dan :Y)
Kon niet van hem af blijven, nu vind ik het net zo lekker om de hele bank voor mijzelf te hebben en mag hij op de stoel zitten hahaha.
Liefde is gebleven hoor, maar t is wel anders dan in de eerste maanden :D alhoewel dit wel een stuk makkelijker is, hoef niet meer 100 keer op de telefoon te kijken om te zien of ie misschien al heeft gesmst haha
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 18-09-13 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:57

vuurneon schreef:
Ik wil zo graag weer verliefd zijn, ik vond die beginfase zo mooi.behalve het slecht slapen dan :Y)
Kon niet van hem af blijven, nu vind ik het net zo lekker om de hele bank voor mijzelf te hebben en mag hij op de stoel zitten hahaha
Liefde is gebleven hoor, maar t is wel anders dan in de eerste maanden :D

Is in elke relatie toch zo.. Ja verliefd zijn is heerlijk! Idd slecht slapen en geen trek hebben.. :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:59

Wat een werk ook; scheerde om de dag zelfs mijn benen, in hartje winter :+ want ik was bang dat ie afknapte op wat beenhaar hahaha. Ach, ik was jong :Y)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 18-09-13 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:59

vuurneon schreef:
Kon niet van hem af blijven, nu vind ik het net zo lekker om de hele bank voor mijzelf te hebben en mag hij op de stoel zitten hahaha
Liefde is gebleven hoor, maar t is wel anders dan in de eerste maanden :D

_O-

Herkenbaar. Koste wat het kost samen in een 1 persoonsbed. En nu duwen we elkaar na 2 min naar het andere bed :')

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 22:14

ik vind de zwijmelverhalen heel leuk om te lezen, maar dan krijg ik altijd zo'n piepend, zielig stemmetje in m'n hoofd. "ikke wil ook...!"

Samen in een 1persoonsbed daar doe ik pertinent niet aan :)) mijn nachtrust is me heilig, en als ik echt ga slapen dan moet dat ook mogelijk zijn :') Dan liever een matras op de grond flikkeren en 's ochtends als ik wakker ben kruip ik wel weer bij hem in dat 1persoonsbed :Y) mooiste zou zijn als mijn toekomstige prins op het al-dan-niet-witte paard gewoon een mooi tweepersoonsbed zou hebben :))

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 22:45

Ik doe mee..
Als ik op de computer zit zal ik binnenkort mijn (erg toevallige) story ook wel even vertellen. :D
*Zwijmelt verder over de leuke avond die ze heeft gehad met haar nieuwe liefde vanavond.. *

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 22:49

mensen komop zeg!

Als je niet meer gelukkig bent in een relatie, en een ander ontmoet, verbreek je toch de relatie??

Wat is daar WALGELIJK aan????
Dat heet kiezen voor geluk.... en als je dat eerlijk doet door netjes je relatie te verbreken en niet iemand jaren lang voor de gek te houden, is dat toch beter? ;)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 07:50

Jaaa, heerlijk al die verhalen. Ik hou zo van die fase van stapelverliefd zijn en slaaptekort. Gelukkig heb ik dat twee keer in het jaar met dezelfde jongen mogen ervaren (tweede keer tijdens onze relatie en dan opnieuw weer hoteldebotel). Nu we samenwonen kom je toch in een bepaald ritme. Geen sleur, dat zeker niet, en het heeft op zich ook wel z'n voordelen, zoals vuurneon zegt niet meer zo spastisch je benen scheren etc, maar ik mis die echte overdekophoteldebotel-vlinders soms wel.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:58

Heerlijk al die lovestory's op bokt ja. Ik geniet er wel van maar dat komt misschien omdat ik in hetzelfde schuitje zit :')

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 12:04

Ja leuk om te lezen al die verhalen! <3
En wat een negatieve reactie, je kunt toch niet zomaar over andermans situatie oordelen.. Als je beiden niet gelukkig meer bent en nu ondanks alle weerstand weer gelukkig bent dan vind ik dat wel een mooi om te lezen! :D
Het leven is nu eenmaal niet zo zwart/wit.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 12:14

ik vind het superleuk om te lezen, als je relatie wat langer duurt word het toch anders. Op het begin wil je alles samen doen, samen douchen in bad etc na jaren word dat toch anders, vind douche in me uppie toch fijner haha. Kan me ook het gevoel herinneren wat iedereen nu beschrijft te leuk. Niet dat ik dat niet meer heb hoor, maar het word wel iets anders....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 13:41

Alles is extreem leuk in de beginfase, meer dan vrienden, minder dan een relatie. <<)

Helaas ben ik nu 3 keer op rij gedumpt, eerste keer door mn ex na 2 jaar.
En de andere twee was het bijna "officieel" mee..
Achja het zij zo!
Ik heb morgenavond overigens een date :')