Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSlvna schreef:Sorry maar als je je kind zo buiten laat in dit weer is toch ook iets mis met je...
XLeandrosX schreef:Oehhhhh ik krijg hier toch krommen tenen van. Ik begrijp jullie heel goed hoor en zou het ook heel vervelend vinden. Maar het is toch duidelijk een schreeuw om aandacht van dit kind. Wel heel sneu.
eclair98 schreef:Authentic schreef:Ik ben bang om weer een hond kwijt te raken binnen een jaar tijd
Lijkt me sterk dat een 8-jarig meisje er voor gaat zorgen dat je je hond kwijt raakt. Gewoon zeggen dat ze maar ergens anders moet gaan spelen.

) JCDJK schreef:xSlvna schreef:Sorry maar als je je kind zo buiten laat in dit weer is toch ook iets mis met je...
Daar zat ik ook net aan te denken !
Ik zou haar volgen naar haar huis. En anders een boze stem op zetten en als dit niet de laatste keer is dat ze aan belt, zou ik een beetje boos zeggen dat ze moet zeggen waar ze woont!
XLeandrosX schreef:Oehhhhh ik krijg hier toch krommen tenen van. Ik begrijp jullie heel goed hoor en zou het ook heel vervelend vinden. Maar het is toch duidelijk een schreeuw om aandacht van dit kind. Wel heel sneu.
niek_aaron schreef:........pfffff.....nu treft ze eerlijke mensen.......je moet er toch niet aan denken, dat ze een een of andere viezerik tegenkomt. Ouders moeten hier zeker van weten.
@Kanelly