Inbraak voorkomen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 15:07

Je kan ook kiezen voor deurbeveiliging. Als er bijv. een deur open gaat dat je alarm af gaat :) Of hetzelfde maar dan bij ramen, als ramen bijv. in worden gegooid.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 17:39

Mijn vriend is timmerman en ziet regelmatig mensen waar geprobeert is in te breken. Echter is het erg makkelijk bij standaardsloten om deze open te krijgen zonder 1 krasje schade. Mijn vriend moet regelmatig een sleutelgat open trekken met een cilindertrekker. Binnen 1 minuut staat hij binnen. zelfs met de meeste simpele gereedschappen als een simpele schroevendraaier is ie binnen mum van tijd binnen.
Hij zegt altijd: je moet zorgen dat je huis er beter beveiligd uitziet als dat van je buren.

Hijzelf heeft 3 sloten op zijn deuren en doet altijd alles dicht als ie van huis is.

Bij mijn eigen huis heb ik antiinbraakstrips zodat ze er niet met een koevoet of schroevendraaier achter kunnen om de deurpost te verbuigen, en dievenklauwen in de deur. dus dan haal je de klink van de deur omhoog en dan schuiven er 3 dieven klauwen in, zelfde effect als met extra sloten. Je krijgt de deur neit open als je er een koevoet achter zet. Verder hebben wij een lamp die aan gaat als er iemand loopt savonds. dat is niet alleen voor eventuele inbrekers maar ook wel fijn als ik mijn auto op de oprit parkeer haha.
Verder zit altijd alles op slot bij ons. Ook als je even gauw weggaat.

Verder zijn camera's altijd handig, een hond doet het ook altijd goed, vooral 1 die goed aanlsaat als er iemand rond het huis loopt te klungelen. dan slaan ze je huisje wel even over.. schriklichten. rode knipperende lampjes. alarmsysteem. bewegingsdetectoren. en bij eventueel security inhuren. die komen elke nacht op verschillende tijden op je terrein, of langs je huis(Weet niet of het voor particulieren kan hoor) en die noteren alles wat ze observeren. dus als jij je raam open hebt staan, noteren zijn dat. als er een auto op jullie terrein staat, wordt t kenteken en type genoteerd, als ze iets verdachteszien bellen ze etc.