Ook een leuke manier, maar misschien toch een beetje te sarcastisch?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

nynke55 schreef:Ik vraag me af waarom het zo voorzichtig en met zoveel omhaal moet. Jullie zijn allemaal volwassen mensen, neem dan ook je verantwoordelijkheid. Toen je klein was, vertelde je moeder dat je je rotzooi op moest ruimen. Als je straks een baas hebt, verteld je werkgever dat je je rotzooi op moet ruimen. Waarom dan nu met fluwelen handschoentjes? En als een briefje zeikerig overkomt, zegt dat meer over jou, dan over het briefje.
nynke55 schreef:Helemaal geen onzin. Wat ik bedoel is dat je nu je eigen baas bent en dus zelf moet zorgen dat de rotzooi opgeruimd word. Dat geld voor de TS en voor haar medebewoners. Die laten dat schijnbaar liggen en die mogen daar gerust op aangesproken worden. En dan hoef je niet veel moeite te doen om iedereen te spreken te krijgen, als het ook simpel met een briefje kan.

Berdien schreef:Wow SS zo zou ik toch niet willen leven hoor...
Zie je ze echt helemaal nooit Nem? Ook niet 's avonds/'s ochtends? Als je er eentje hebt gesproken ben je al een heel eind. Ik zou het ook niet snel via een briefje doen, daar zou ik alleen een voorstel voor een borrel doen. Vind een briefje altijd zo.... Nah dat kan best heel snel verkeerd overkomen. Jullie zijn allemaal volwassenen en als ik af ga op wat je zegt zijn het ook gewoon leuke mensen die heus je strot niet af zullen bijten als je ze vraagt om iets meer om de leefbaarheid van de keuken te denken.

) en daarom is onder het genot van een wijntje samen komen om wat afspraken te maken? Misschien vinden ze het juist wel heel fijn dat er eindelijk is iemand het voortouw neemt! Omdat ze allemaal denken, ik ga die bende toch niet opruimen voor de ander? 
Nou scheelt het ook wel dat we allemaal in dezelfde week aankwamen op de campus, niemand elkaar kende en je echt afhankelijk bent van je huisgenoten wil je verblijf daar een beetje tof zijn.
.
dan zou ik me al niet druk maken over het feit dat ze je niet zouden mogen 
1x bij een vriendinnetje gegeten en dezelfde avond al kei ziek':') had nog lief gezegd "weet je zeker dat je niets wilt bestellen/uit eten ik trakteer wel" 
Niet ideaal maar wel zo veilig... 

. Ik houd ook ervan dat het netjes is, maar enkelen dus niet
.
.