succes! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
succes! 
Kanelly schreef:En heb alleen m'n HAVO op papier, maar maak me totaal geen zorgen.
Heb nu zonder diploma een vast contract gekregen en over de toekomst, als ik een andere baan wil, maak ik me ook echt geen zorgen.
Bergen ervaring, prima cv. Alleen geen diploma
)
Anoniem schreef:En weet je al wat je wil gaan doen?

Jibbel schreef:Het halen van je deelcertificaten is een (hele) dure en tijdrovende aangelegenheid. Daarvoor zit je ook gedurende een (school) jaar fulltime op school om de vakken te volgen waar je je certificaten voor moet halen. Iets wat mij heeft tegengehouden, want ik wilde juist naast mijn baan mijn deelcertificaten gaan halen.
luf_horses schreef:@ Dorus, toch weer een motivatie om door te gaan, omdat jij precies beschrijft waar ik bang voor ben. Het lijkt me ook heel vervelend omdat je weet dat je wel geschikt bent voor de functie, maar alleen door dat stomme ontbrekende papiertje niet wordt aangenomen. Ik ben bang dat ik ook een 'had-ik-maar' gevoel krijg.
luf_horses schreef:Jibbel schreef:Het halen van je deelcertificaten is een (hele) dure en tijdrovende aangelegenheid. Daarvoor zit je ook gedurende een (school) jaar fulltime op school om de vakken te volgen waar je je certificaten voor moet halen. Iets wat mij heeft tegengehouden, want ik wilde juist naast mijn baan mijn deelcertificaten gaan halen.
Welke vakken wilde jij gaan halen? Ik heb biologie en scheikunde nodig en hoopte dit 's avonds te gaan doen. Qua prijzen heb ik er nog niet aandachtig naar gekeken. Ik zag bij het Luzac wel bedragen van in de 2000 euro voorbij komen, maar koppelde dit vooral aan de hoge prijzen van privéscholen.