Roosch schreef:Oh help, dat maakt het nóg ingewikkelder dat jullie voorheen wel eens wild zoenden.
Dat maakt het er niet makkelijker op. Is Jan dan homo of bi? Ik snap de actie niet zo goed om met iemand van de andere sekse te zoenen als je daar niet op valt.Gewoon voor het huigtikkertje spelen?
Ik wens je veel sterkte.
Hij is wel echt homo... Maar.. Hmm. Hoe zeg ik dit zonder vreemd over te komen. In mijn vriendengroep (theatermensen) zitten veel homo's, lesbiennes en biseksuelen. Ook wel hetero's, maar het is zo'n beetje 50-50 verdeeld. Ik ben zelf bi... De groep is behoorlijk hecht en we doen veel met elkaar.. We zijn ook heel open en losbandig, mede door het overgrote deel aan homo's en lesbi's. Ik denk dat iedereen zo ondertussen wel een keer met iedereen heeft gezoend. Tijdens drankspelletjes, doen of durf etc, of gewoon tijdens het uitgaan in de homo-bar. Mijn eerste zoen met Jan was tijdens een spel... En de keren daarna (wel weken later) tijdens het uitgaan. Ben je lekker intiem aan het dansen... En dat gebeurde gewoon.. En daarna gebeurde het ehh, wat vaker, toen we hechter werden. Ongeveer 1x in de week bij elkaar slapen, gesprekken tot diep in de nacht en wakker worden in elkaars armen. Uiteindelijk dus ook één keer bijna met hem naar bed geweest, met een derde iemand erbij (ook homo), maar het was al 7 uur in de ochtend en ik moest naar een afspraak, dus kleren weer aan en ben weg gegaan. Gelukkig maar denk ik nu, want oef... Een trio met twee homo's zit ik toch echt niet op te wachten
Hij heeft zelf wel meerdere keren aangegeven het wel een keer met een meid te willen doen. Gewoon, om te kijken hoe dat is... En op de vraag met wie, dan grijnsde hij altijd zo dom. Je weet prima met wie.. Ja ehh...
Toen eens een heel serieus gesprek gehad. Zo van Jan, ik vind je heel aantrekkelijk en wil best een nachtje met je slapen, maar grap er aub niet over, dat vind ik niet leuk. Zeg dus gewoon dat je 100% homo bent en dat het nooit gaat gebeuren, om me uit mijn lijden te verlossen. Want je weet dat ik je een lekker ding vind en ik zo bij je in bed zou duiken... Weer die domme grijns en, ik kan nooit nooit zeggen, zegt hij.. Dat was dus al wel een paar maanden geleden, toen hij niets van mijn gevoelens wist.
Maar zelfs nadat ik hem woensdag had gezegd hem leuk te vinden en hem vroeg van, kun je me nu alsjeblieft zo flink afwijzen dat ik geen greintje hoop meer heb.. Maar dat kon hij niet.
Dan heb ik zoiets van... Nohh.. Speelt er dan iets? Waarom kan je dat niet? En... Ga ik dus weer hoop hebben
SumSum: Dat weet ik ook maar al te goed! Maar ik bedoel meer, we doen als vrienden wel al die sociale dingen in een relatie, behalve dan sex.. En dat speelt met mijn hoofd! En daarom is het voor mij nu beter om even geen contact meer te hebben.

Maar goed, alsnog, ik maak me geen illusies hoor. Ik weet het dondersgoed, dat het nooit zal gebeuren. Alleen zijn mijn gevoelens het er niet mee eens..
In elk geval veel sterkte, onbeantwoorde liefde is nooit leuk.
.. Maar die drang om bij elkaar te zijn is gewoon erg sterk. Van zijn kant ook, maar ook heel erg van mijn kant.