Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lauss_ schreef:Mijn vriend werkt parttime, hij krijgt waarschijnlijk wel binnenkort een vast uren contract, en dan dan gaat hij ongeveer 4 a 5 dagen werken, nu werkt hij ook ongeveer 5 dagen in de week maar heedt wel een 0 uren contract nog. Hij heeft wel een contract voor onbepaalde tijd. Daarnaast heeft hij nog een extra baantje voor 2 avonden in de week. Ik zit dus nog op school en werk gemiddeld 4 avonden in de week, waarschijnlijk maar dit is nog niet zeker krijg ik binnenkort een hogere functie. Mijn loon kan varieren van 150 tot 400.
Lauss_ schreef:Mijn vriend werkt parttime, hij krijgt waarschijnlijk wel binnenkort een vast uren contract, en dan dan gaat hij ongeveer 4 a 5 dagen werken, nu werkt hij ook ongeveer 5 dagen in de week maar heedt wel een 0 uren contract nog. Hij heeft wel een contract voor onbepaalde tijd. Daarnaast heeft hij nog een extra baantje voor 2 avonden in de week. Ik zit dus nog op school en werk gemiddeld 4 avonden in de week, waarschijnlijk maar dit is nog niet zeker krijg ik binnenkort een hogere functie. Mijn loon kan varieren van 150 tot 400.
jorretje schreef:Ik zou het niet doen, laat hem maar eerst even op zijn eigen benen staan! Al is het maar een half jaartje, even een eigen ritme vinden, leren voor zichzelf te zorgen. Dan kan je na verloop van tijd altijd nog bij hem intrekken.
Rebeccaa schreef:Waarom krijg jij zoveel studiefinanciering?
Het moet wel lukken trouwens. Er zijn mensen die op kamers gaan die veel minder stufi hebben en ook rondkomen. Daarnaast heeft je vriend ook een inkomen neem ik aan?
Lauss_ schreef:Ik twijfel heel erg ondat ik niet weet of ik het wel kan betalen.