lieveli schreef:Wat is er mis met hem dat zijn collega op een paardenforum een date moet zoeken?Uhm, belofte maakt schuld.Hoeft niet iets met hem te zijn.Misschien wel met mij Haha
Fiebie schreef:lieveli schreef:Wat is er mis met hem dat zijn collega op een paardenforum een date moet zoeken?Het is m'n broer.... zegt genoegFieb is dit serieus?
Maritje1991 schreef:lizy29 schreef:Ik wil graag iemand aanmelden. Woont in Maurik Weet diegene hier ook vanaf , anders wordt het wel een hele aparte date Nee natuurlijk niet, dan kan ze nee zeggen.
lieveli schreef:Fiebie schreef:Het is m'n broer.... zegt genoegFieb is dit serieus?Nee mijn broer is geen parttime bosbewoner in een carnavalspak
Fiebie schreef:lieveli schreef:Fieb is dit serieus?Nee mijn broer is geen parttime bosbewoner in een carnavalspak
lieveli schreef:Nou ja dan nog, ik date alleen BN'ers dus dat wordt hem sowieso niet.Kijk jij uit met je BN'ers?Anders moet je nog meer eieren eten
lieveli schreef:Nou ja dan nog, ik date alleen BN'ers dus dat wordt hem sowieso niet.Whahaha ik gier het uit!
HTM schreef:lieveli schreef:Nou ja dan nog, ik date alleen BN'ers dus dat wordt hem sowieso niet.Kijk jij uit met je BN'ers?Anders moet je nog meer eieren eten De bewijslast is vernietigd! Ts, deze vrouw is single:Ze kan ook lekker koken.
lieveli schreef:HTM schreef:Kijk jij uit met je BN'ers?Anders moet je nog meer eieren eten De bewijslast is vernietigd! Veel bokkers hebben jouw bericht toen gezien, en willen vast wel getuigen En bovendien... Je wist iets lekkers te maken met rauwe eieren toch Ontopic: TS, heb je geen vriendinnen in de omgeving die vrijgezel zijn en wellicht wel in zijn voor een (blind)date?
Moderatoropmerking:Na overleg is besloten om hier een definitief slotje te plaatsen. Dit omdat Bokt in eerste instantie een forum is voor paardenliefhebbers. Voor het zoeken van een date/relatie zijn tig andere fora aanwezig.