Je wou daar over gaan discussiëren? Zonder verdere details te kennen. Ik zit allang niet meer op die school, heb m’n opleiding al lang afgemaakt, tentamen is al lang afgerond. Ik lig er niet meer wakker van, hoor.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je wou daar over gaan discussiëren? Zonder verdere details te kennen. Ik zit allang niet meer op die school, heb m’n opleiding al lang afgemaakt, tentamen is al lang afgerond. Ik lig er niet meer wakker van, hoor.
gewoon op tijd weggaan, er kan zoveel tegen zitten.
Sammie schreef:SerieusJe wou daar over gaan discussiëren? Zonder verdere details te kennen. Ik zit allang niet meer op die school, heb m’n opleiding al lang afgemaakt, tentamen is al lang afgerond. Ik lig er niet meer wakker van, hoor.
Dat deed ik dan ook altijd. Al zat ik niet in de (vaak drukke) kantine. Ik zocht vaak een plekje achteraf (eventueel dicht bij de examen zaal waar meerdere in stilte zaten na te lezen.) pimaude schreef:Ik neem sws in de winter een bus eerder. Toch rijden die ook 9/10 keer door. Flexibel zijn we. Maar de bus zou afgeschaft wodem en na 1900 en in het weekend kun je nergens meer heen want dat is al weg.
Geen lichten, dus allemaal zaklamp mee en toch rijden ze door zonder aan te geven waarom.
Mistic schreef:Karuna, mocht jij de tomatensoep al hebben, wil je mij die dan doorsturen?
de tomatensoep mag ook wel deze kant op hoor
Warboel schreef:de tomatensoep mag ook wel deze kant op hoor
![]()
Ah hier is het in de kantine nooit zo druk. En inderdaad 100 plekken om te werken gelukkig (kunstacademie)
Overigens neem ik wel eens braaf een bus eerder, rijdt de trein ineens niet meer ben ik alsnog te laat
ben er niet helemaal bij vandaag

(en dat was echt niet omdat ie vol was, er zaten 's avonds nooit meer dan 10 mensen in die bus, vaker zelfs maar 2 ofzo). VivaLaVida schreef:Nou ala je wil klagen bij conexxion.... succes!!
Ik moest een paar jaar geleden een dorp verder en dat kaartje kostte 2euro. Dus ik de bus in met mn 2euro. Zegt die chauffeur: ik heb alleen nog kaartjes van 3 euro.
Ja maar ik moet naar rhenen en dat kost 2 euro.....
Ja zei hij, jammer voor je heb geen kaartjes van 2. Alleen van 3.
En ik had dus niet meer dan 2 bij me.
Had nog gezegd maar u kunt me toch zien uitstappen bij rhenen?
Nee hoor. Kon weer terug naar huis fietsen. Sindsdien niet meer met de bus gegaan...
Geklaagd bij conexxion en kreeg 4 (!) Maanden later een telefoontje er over. Hele verhaal weer verteld.... oh...ja sorry zei die mevrouw. En dat was het
MirandaDvG schreef:Bij ons komen per uur ongeveer 20 bussen.
Die stoppen echt alleen maar als jij duidelijk aangeeft dat je DIE bus moet hebben, anders rijden ze door.
Daarbij vind ik het vreemd dat jij zegt dat ze 90 van de 10 keer doorrijden, maar intussen zeg je ook dat ze helemaal vol zitten.... Hoe komen die bussen vol als ze overal door rijden?
Suusie22 schreef:haha dat met die tomatensoep snap ik ook niet echt![]()
Ik heb nog nooit gehad dat een bus is doorgereden, maar dat is waarschijnlijk omdat ik er lief uitzie![]()
haha nee grapje, dat komt omdat ik maximaal 10 keer per jaar met de bus ga en verder overal met m´n fietsje naar toe fiets of de auto pak
Ik blijf dit topic toch even volgen omdat Pimaude een klasgenoot van mij is
en jij woont overal dichtbij
jaime_andrea schreef:joh ik zit dit nu zo t lezen en zal je zeggen...tis ruim 20 jaar geleden dat ik voor het laatst in de bus stapt naar school en kan je zeggen...dat was toen precies zo...stond je op de bus te wachten dan kwam er een overvolle bus aan en die stopte en dan zei ie...sorry zit vol maar er komt een xtra bus....NOT..was altijd gewoon de vlgd bus volgens de lijndienst...
pimaude schreef:Suusie22 schreef:haha dat met die tomatensoep snap ik ook niet echt![]()
Ik heb nog nooit gehad dat een bus is doorgereden, maar dat is waarschijnlijk omdat ik er lief uitzie![]()
haha nee grapje, dat komt omdat ik maximaal 10 keer per jaar met de bus ga en verder overal met m´n fietsje naar toe fiets of de auto pak
Ik blijf dit topic toch even volgen omdat Pimaude een klasgenoot van mij is
hahaa ik heb helaas geen autooo voor school,en jij woont overal dichtbij