Mijn eerste liefde los laten, het doet zo pijn.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DeniesRos

Re: Mijn eerste liefde los laten, het doet zo pijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 12:19

Jullie zijn allemaal zo lief, ook de mensen waarvan ik PB's ontvang harstikke bedankt.

Dankjewel Marjella, daar heb je gelijk. Toen ik Radar ook verkocht had heeft die me geen 1x gevraagd hoe ik me erbij voelde terwijl ik zo verdrietig was..

Marjella86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 12:29

DNIEZE schreef:
Jullie zijn allemaal zo lief, ook de mensen waarvan ik PB's ontvang harstikke bedankt.

Dankjewel Marjella, daar heb je gelijk. Toen ik Radar ook verkocht had heeft die me geen 1x gevraagd hoe ik me erbij voelde terwijl ik zo verdrietig was..

Dat bedoel ik! :(:) laat gaan die jongen! geloof me over een paar jaar lach je erom en denk je waarom heb ik dat mezelf aangedaan??
en op jezelf (samen) wonen kan altijd nog :D (zelfs met 2 paarden lukt dat :Y) )

Nu lekker gaan genieten van je vrijgezellen leven!

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 12:38

:(:)

Je bent sterker dan jezelf denkt! Hoe lastig het ook klinkt er komt straks een tijd dat je weer objectief naar je relatie kunt kijken en blij kunt zijn met de stap die jij gezet hebt. Uiteindelijk heb jij voor je zelf DURVEN te kiezen, voor jou geluk en voor jou toekomst. Een jongen of partner die jou leven op z'n minst niet respecteerd valt weinig bij te halen of bij bij te brengen!

Tranen drogen, neus in de lucht en laat hem maar voelen wat hij mist!!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 13:28

Tjongejonge wat een flauw kinderachtig jongetje omschrijf je zeg, daar mis je niks aan meid :P

Komt vanzelf wel een wat volwassenere jongeman op je pad :)

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 08:18

Gister was ik aan het werk en ik kreeg een whats app berichtje van hem..
Of ik nog even z'n oordopjes en z'n USB-stick kan afgeven.. Hij loopt allemaal kleine dingentjes op te zoeken waardoor die voor mijn gevoel toch nog in contact blijft.. Jammer voor hem ik ga er niet meer op in.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 08:38

Pas maar op dat je dan niet in de valkuil van je gevleid voelen valt.
Je kunt twee dingen doen: óf je appt terug "je had toch zoveel geld om leuke dingen te doen? Koop dan maar nieuwe!", óf je stopt die dingen in een enveloppe, dumpt ze in de brievenbus van zijn huis en meteen wegwezen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 08:39

Het klinkt meer als een soort dominantie-spelletje: kijken of jij zo gek bent dat je als een hondje op commando zijn spulletjes komt brengen :=

Ik zou al zijn zooi in een tas doen en aan de tuinpoort of deurknop ofzo hangen als ik wegga, dan kan hij het zelf op komen halen...het is ZIJN zooi :P

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 08:50

Sterkte!

Weet hoe het voelt, nagenoeg het zelfde meegemaakt, alleen kwam ik er later ook nog achter dat die persoon me leugen op leugen op leugen had verteld in de relatie.

Voor wat betreft z'n spulletjes, mooi in een tasje doen, tasje op een avond laat aan de voordeur hangen, snel wegwezen en dan hem een berichtje sturen 'kijk eens wat je nu weer aan de voordeur hebt hangen"

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:00

Wat betreft die spullen, ik zou die niet zo maar buiten op straat aan jouw of zijn deur hangen. Ik zou ze wellicht ook niet langs brengen, met het gevoel wat jij over hebt gehouden aan jullie relatie. Wanneer jij het gevoel hebt dat hij een spelletje speelt, zou ik hem die spulletjes mooi zelf op laten halen. Gewoon simpel "Hoi, je kunt ze komen halen. Ik ben a.s. maandag tussen 19.00 en 20.30 thuis dus je kunt ze dan even komen halen."

M.b.t. tot het uit gaan van je relatie, vervelend dat hij niet begrijpt dat jij tijd moet/wil steken in je paard(en)! Ook niet leuk dat hij het zo nadrukkelijk zegt dat hij dan wel andere dingen kan doen van zijn geld die jij niet kunt doen, maar hij is natuurlijk niet verplicht om dan zijn geld in leuke dingen met jou doen te investeren en alles te betalen. Dat is het nadeel van het hebben van een dure hobby :') Ik kan ook minder vaak 'leuke' dingen doen met vriendinnen en moet daarbij meer op m'n geld letten dan mijn vriend, maar het paardenbeest is het meer dan waard :)

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 09:26

Klopt, ik ga er ook niet op in en zodra ik denk van nou nu kan ik het wel even snel afgeven dan doe ik het maar momenteel speelt die zeker een spelletje met me.

switt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:40

Ik las even snel je topic door en wilde je sterkte wensen...zulke dingen zijn nooit leuk...

Maar ik wat heb jij een knap paard zeg!! Dan heb je toch geen knappe man meer nodig :Y)

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:56

Het is gewoon een rot periode. . Geef jezelf ook de tijd om verdrietig te zijn.

En zorg inderdaad voor veel afleiding. Dat is het enige wat mij heeft geholpen.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 08:32

Vannacht heb ik over me ex gedroomd, dat we zoveel van elkaar hielden en daarom weer samen waren..
Helaas voel ik me door deze droom nog veel k*tter...

Zondag zal ik ze laatste spullen afgeven en hij die van mij, en ik heb gezegd als je wilt praten is het goed maar verder niets.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 08:41

Leuk zo'n droom hé?
Dromen zijn meestal een uiting van iets wat je bezig houdt, of graag wilt. En geen werkelijkheid.
Nu ben je weer wakker en zul je je hopelijk herinneren wat een knurft die gozer is - stink er niet in!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 08:42

Weet je wat Denies.. Heb je zondag daarna al wat gepland?

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 08:48

Oef, ik weet hoe je je voelt. Eerste liefde totaal over je oren verliefd en dan is het over. Man man man wat een drama, verdriet. Alsof je noooooooit meer iemand tegenkomt en eeuwig alleen achter blijft. Kan alleen maar zeggen. Hier kom je beter uit meid, hij is dus nieg DE grote liefde voor je. Hij behandeld je ook niet zo. Je verdiend vele malen beter. Lekker met vrienden afspreken, stappen enzovoort. Jou prins op t witte paard komt vanzelf en dan kun je hierop terugkijken met n lach. Je eerste liefde vergeet je nooit zeggen ze maar blijf er niet in hangen meid. Hoe moeilijk t ook is. Succes en you go girl.

Imala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 10:00

Die dromen zijn naar.
Maar wel een onderdeel van het proces om verder te gaan.
Ik had de eerste droom na 2 weken.
Beleefde in die droom de breuk weer helemaal opnieuw.
Maar toen ik eenmaal wakker was en besefte dat het maar een droom was heb ik het naast me neer gelegd en mezelf bezig gehouden om er maar niet aan te denken.
Door de afleiding en het er niet de hele dag mee bezig zijn bleef het ook bij die ene droom.

Het hoort er bij, je moet er doorheen maar uiteinderlijk gaat ook dit voorbij ;)

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 10:03

Nou die l*l verdient je niet eens! je kan veel beter krijgen.
Als hij niet respecteerd! dat paarden je hobby is ( een dure hobby)
pech gehad.. als hij dan ook jou nog zo ter schande zet bij zijn vrienden wat heb je aan zo'n vent .. niks toch?
Sterkte overigens! :(:)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 10:09

Ik herken het helemaal, na 4 jaar ging mijn relatie uit.
Ik was er kapot van. Maar gewoon jezelf lekker verwennen en af en toe toestaan om te huilen!
Ook ik kreeg een trap na en ging hij lopen stoken als ik met andere jongens stond te praten.
Ze proberen gewoon spelletjes met je te spelen, ga daar alsjeblieft niet op in.
Keep your head up en gewoon doen alsof hij lucht voor je is :)
Nu heb ik 4 maanden met mijn huidige vriend en wat een verschil!
Eentje die zich wel voor mij inzet en mij begrijpt en zich zelfs in paarden verdiept voor mij.
Die tijd en jongen komt voor jou zeker ook en dan vraag je je af waarom je bij zo'n oetl*l was.
Heel erg veel sterkte en je mag altijd even een pb-tje sturen als je je hart moet luchten.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 16:13

Ondertussen zijn we bijna 2 weken verder, het lijkt nog op de dag van gister dat ik een eind aan onze relatie heb gemaakt.

Het gaat redelijk met me, vanaf gister hebben we al onze laatste spullen aan elkaar gegeven en heb ik ons hoofdstuk samen helemaal afgesloten. (teminste ik doe me best)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 16:44

Goed bezig!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 16:52

Meid, die vent kan je beter kwijt als rijk zijn! Als iemand jouw hobby..nee..passie! niet respecteert en er zo mee om gaat..... Lees je OP maar eens terug, ik denk dat je daaruit wel op kan maken dat je stiekem toch wel klaar met hem bent.
Sterkte!

ringo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:35

Ik leef met je mee mij eerste relatie ( liefde ) is ook vandaag na anderhalf jaar kapot gegaan.
Om een stom misverstand wat meneer niet wil goed maken. Dan breekt je klomp wel even hoor.
Goede tips zijn hier daar ben ik blij mee misschien kan ik er ook wat mee

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 08:22

Ringo94, jij ook veel sterkte gewenst ik kan je zeggen ik ben nu 2 weken verder en wat ik nu vooral doe is veel afleiding zoeken, in het weekend niet thuis gaan zitten maar leuke dingen doen.
Ik ga nu ook elke dag lekker na het avond eten pas naar m'n paard toe, dan heb ik alle tijd van de wereld en ben ik savonds lekker laat thuis en dan ga ik lekker slapen.. Ideale oplossing

Ik krijg zeker nog wel dipjes, ene dag gaat het beter als het andere maar dat lijkt me logisch na zo lange tijd.

Nogmaals bedankt lieve bokkers voor jullie steun!

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-13 08:23

Gister gehoord van iemand dat m'n ex alweer bezig is met een ander meisje en dat die haar wel heel erg leuk vind....
We zijn pas 3 weken verder, dat zegt meer over hem dan over mij..

Al doet het wel verschrikkelijk veel pijn. :(