Wie zit/zat ook in een lat relatie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Re: Wie zit/zat ook in een lat relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:57

Hier ook een LAT relatie. Ik een eigen huis in Limburg, hij een eigen huis in Brabant. Buiten het feit dat het verkopen van huizen op zijn zachts gezegd een beetje lastig is in deze tijd, kan ik uberhaubt niet weg waar ik nu woon. Hij werkt op 5 min van zijn huis, dus ziet het niet zitten naar Limburg te verhuizen.

Buiten al die praktische zaken spelen er nog twee dingen mee:
zijn persoonlijke omstandigheden en mijn hang naar vrijheid.

We zijn overigens 13 jaar samen.

Soms kan ik me vreselijk ergeren aan het feit dat ik altijd alles alleen moet doen. Daar baal ik soms echt van. Maar of ik blij zou worden als hij ineens bepakt en bezakt op de stoep zou staan 'ik kom bij je wonen'.... ik denk het niet. Als je al zo lang alleen woont is het samenwonen best een hele stap.

Maar eerlijk is eerlijk, soms baal ik echt van dat lege huis altijd, en zou ik graag meer willen delen. Een mens om je heen is ook wel fijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 10:05

Jeetje, 13 jaar LAT! Lijkt me erg moeilijk!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:35

Ja is ook best wel. Vooral omdat er geen zicht op verbetering is. Ik heb het om die reden ook al wel eens uitgemaakt, maar dat duurde ongeveer 3 weken (standvastig als ik ben) :Y)

Soms ben ik uberblij met alleen wonen. Héérlijk! Maar soms heb ik ook wel echte baalmomenten hoor. Altijd alles alleen regelen is op zijn zachtst gezegd niet altijd even praktisch. Kijk, als je vrijgezel bent dan weet je niet beter. Maar als je in een relatie zit is het wel eens zuur.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:36

Ik schipper dus tussen het huis van mijn vriend en mijn eigen huis en ben nu dus ook op m'n eigen stekje in Obdam. Moet zeggen dat ik dat ook best even lekker vind, maar ben toch wel liever bij mijn vriend, hoor! Ik ben hier vooral om het een en ander aan afspraken af te handelen en dan ga ik waarschijnlijk zondag weer terug.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:22

Mijn oma en haar vriend hebben een LAT-relatie :Y) Willen beiden niet weg uit hun eigen huis/dorp en mocht de tijd komen dat ze niet meer zelfstandig kunnen wonen zullen ze ook apart van elkaar naar een verzorgingstehuis gaan. En dat terwijl ze elkaar toch we 5-6 dagen in de week zien, vaak uitstapjes doen en meerdere keren per jaar op vakantie gaan samen. Erg leuk dat LAT-ten voor hen een oplossing is!

Oef, 13 jaar is wel lang Amaris! :oo Lijkt me inderdaad met momenten best pittig!