Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sieeem schreef:Dus ik heb recht op mijn geld terug? Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Bedankt voor jullie hulp!
bigone schreef:Maar de verkoper heeft wel tegen ts gezegd dat ze een jasje had dat ts paste op basis van de maatgegevens die ts doorgestuurd heeft, als dan het jasje niet past omdat de maten toch niet overeenkomen dan is er of bij het meten door ts of bij het meten bij de verkoper iets fout gegaan. Ts heeft direct gemeld dat het jasje niet goed zat en de verkoper kan het gevraagde niet leveren dus heeft ts volgens mij recht op teruggave van het geld, dat is 1, 2 is om het inderdaad te krijgen.
Sammie schreef:Zoals ik t lees is t koop op afstand. Ze is dan verplicht om t geld terug te storten.
anneliesdj schreef:Sammie schreef:Zoals ik t lees is t koop op afstand. Ze is dan verplicht om t geld terug te storten.
Zo is het helemaal, je kunt dus gewoon je geld terug eisen.
Bij koop op afstand, via internet of telefoon, heb je het product 14 dagen op zicht en mag je het binnen die tijd retourneren en zonder opgaaf van reden je geld terug vragen.
little_king schreef:Ik zou het raar vinden als ze haar recht verspeeld heeft.
Dat heeft namelijk TS geen schuld aan maar her bedrijf dat het jasje niet terug nam.
TS was wel op tijd met melden.
Ik begrijp wel wat je wilt zeggen met dat ts toch had terug moeten sturen, maar ik zou daar ook huiverig voor zijn geweest als het bedrijf aangeeft toch niets terug te betalen.