Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Fred_Kroket schreef:Goed van je dat je hem hebt verwijderd om die reden! Kop op, je vind er een die je een berichtje stuurt nadat je hebt opgehangen en een half uur dat het alweer te lang geleden is dat hij je stem heeft gehoord!
Gewoon niet goed genoeg voor ever after! NEXT!
. Ik moest na jouw berichtje heel hard aan een liedje denken uit een musical die mijn vader geregisseerd heeft, dat heet: Sodemieterlazerop!
HedwigO schreef:Fred_Kroket schreef:Goed van je dat je hem hebt verwijderd om die reden! Kop op, je vind er een die je een berichtje stuurt nadat je hebt opgehangen en een half uur dat het alweer te lang geleden is dat hij je stem heeft gehoord!
Gewoon niet goed genoeg voor ever after! NEXT!
Geweldige reactie, dankjewel, just made my day!. Ik moest na jouw berichtje heel hard aan een liedje denken uit een musical die mijn vader geregisseerd heeft, dat heet: Sodemieterlazerop!
weetje: mijn ex was ook zo: dat ik altijd het initiatief moest nemen om te smssen, te bellen etc. Nu heb ik mijn huidige vriend en die neemt ook eens initiatief
als ik dan eens een keer geïrriteerd op hem ben, om wat voor reden dan ook, smst of appt hij een tijdje later dat hij al een paar uur niks van me heeft gehoord en hoe het met me gaat. Dat is iets wat van mij van veel waarde is en ik denk ook voor jou
Deze man had dat niet en was niet de ware voor jou, dus idd: NEXT! Je vind vast wel iemand die helemaal voor je gaat