Het "leed" dat daten heet...even m`n hart luchten..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HedwigO

Re: Het "leed" dat daten heet...even m`n hart luchten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 18:02

thnx voor het advies poiuytrewq

Ik weet inderdaad al iets meer. Ik heb hem maandagavond gebeld nadat ik nog steeds niks gehoord had, met in mijn achterhoofd om ook gewoon een gezellig gesprek te hebben, geen druk niks. Hij nam op en ik hoorde al dat hij aan het playstationnen was, dus ik vraag: bel ik gelegen? Ja hoor, zegt ie en blijft doorspelen terwijl we bellen (hij gaf aan dat hij online speelde met goeie vrienden van hem, waar hij weinig contact mee had en dat dit hun vorm van even contact hebben was). Bij nader inzien had ik direct moeten zeggen van: we spreken elkaar wel een ander moment.. maar goed, niet gedaan een doorgebeld. Na een half uurtje hadden we even het over het weekend en zei ik:ja want ik vroeg me af of er iets was of dat het goed met je ging, gezien je nog niet gereageerd had (gewoon op hele rustige toon). Hij werd daarna vrij geïrriteerd en boos, zei dat hij het enorm druk had en dat ik 2 min nadat ik bij hem weg was zaterdagochtend al dat appje had gestuurd en dat hij daar niet happy mee was (er stond in het appje: bedankt voor de fijne avond en ik hoop dat het lukt met je bedrading aanleggen). Het gesprek daarna maar afgesloten (op een goede manier). Ik was daarna echt enorm verdrietig en ben nog steeds een beetje shaken up. Ik heb hem uit mijn telefoon verwijderd (niet zo van: ik verwijder je lekker puh uit m`n foon) om echt te kunnen loslaten en niet in de verleiding te komen om contact met hem op de te nemen. We zijn nu bijna 2 dagen verder en niks meer gehoord. End of story dus...

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 18:18

Goed van je dat je hem hebt verwijderd om die reden! Kop op, je vind er een die je een berichtje stuurt nadat je hebt opgehangen en een half uur dat het alweer te lang geleden is dat hij je stem heeft gehoord! ;)

Gewoon niet goed genoeg voor ever after! NEXT!

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 18:30

Fred_Kroket schreef:
Goed van je dat je hem hebt verwijderd om die reden! Kop op, je vind er een die je een berichtje stuurt nadat je hebt opgehangen en een half uur dat het alweer te lang geleden is dat hij je stem heeft gehoord! ;)

Geweldige reactie, dankjewel, just made my day! :D. Ik moest na jouw berichtje heel hard aan een liedje denken uit een musical die mijn vader geregisseerd heeft, dat heet: Sodemieterlazerop! *\o/*

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:10

HedwigO schreef:
Fred_Kroket schreef:

Geweldige reactie, dankjewel, just made my day! :D. Ik moest na jouw berichtje heel hard aan een liedje denken uit een musical die mijn vader geregisseerd heeft, dat heet: Sodemieterlazerop! *\o/*

Graag gedaan! Ik probeer er heel laconiek in te staan en je mag jezelf echt wel f*kkin fantastic vinden want iemand moet wel helemaal super de allerleukste zijn om met jou om te mogen gaan. Je hoeft niet arrogant te worden, maar gewoon gepaste kritische houding naar de potentiële wederhelft is niets mis mee. ;)

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:14

ik ga je volgen :) weetje: mijn ex was ook zo: dat ik altijd het initiatief moest nemen om te smssen, te bellen etc. Nu heb ik mijn huidige vriend en die neemt ook eens initiatief :) als ik dan eens een keer geïrriteerd op hem ben, om wat voor reden dan ook, smst of appt hij een tijdje later dat hij al een paar uur niks van me heeft gehoord en hoe het met me gaat. Dat is iets wat van mij van veel waarde is en ik denk ook voor jou :) Deze man had dat niet en was niet de ware voor jou, dus idd: NEXT! Je vind vast wel iemand die helemaal voor je gaat :)

Meile

Re: Het "leed" dat daten heet...even m`n hart luchten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:48

Mannen, ze zijn de meest frustrerende wezens die er rond lopen!
Wat er inderdaad gezegd wordt, als hij zo weinig energie in jou wil steken, vind ik het heel goed van je dat je hem verwijderd hebt. Dit slaat namelijk nergens op.
En ik volg graag je datingsavonturen :)