. In de winter is het wel koud, maar daar is prima op te kleden. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. In de winter is het wel koud, maar daar is prima op te kleden. Arjan1983 schreef:Even ter opheldering; Ben alleenstaand, eigen huurwoning, Wajong uitkering!
_Friemel schreef:Arjan1983 schreef:Even ter opheldering; Ben alleenstaand, eigen huurwoning, Wajong uitkering!
Weg met de auto en weg met de brommer, die 4 km is bizar kort op de fiets en lekker dat fietsen is!
Ik heb bewust geen auto en geen rijbewijs, ik woon midden in t centrum dus fiets is hier sowieso handig maar ook omdat je er echt mega lui van word..

elektrische fiets staat best wel gelijk aan zo'n snor brommertje toch? _Friemel schreef:Ts is trouwens een hij zag ik, als er idd al een elektrische fiets is dan zou ik ook zeggen auto wegelektrische fiets staat best wel gelijk aan zo'n snor brommertje toch?
En als je eens verder weg wilt, dan houd je geen kont over denk ik
. De stal 33 km verderop.
heb in maart een nieuwe gekocht, sym orbit 2 voor 1600 euro compleet. Kosten: 35 euro per maand inclusief brandstof en 3 jaar garantie.Arjan1983 schreef:Thanks Bokkers. Wat jullie beschrijven, overtuigd mij alleen maar meer om de stap te nemen tot de Scooter.
ik raad je wel aan een windscherm op je scooter te nemen dat scheelt enorm tegen de kou en neerslag! Ik heb het nooit meer koud en als het regent wordt je haast niet nat (zeker niet op een stukje van 4 km). Dus ik zeg doen, het scheelt zoveel in de kosten!