Sylvia Witteman omschreef het zo: "In alle andere landen waar ik ooit geweest ben zien automobilisten het niet alleen als een recht, maar ook als een plicht om door-rood-lopers en zebrapadnegeerders snel en trefzeker dood te rijden."
_Linda
Geplaatst: 08-09-13 19:09
Hahah. je wilt ze natuurlijk niet omrijden. Maar als je ze op de andere helft van de straat ziet, of je ziet ze willen gaan oversteken, niet voor gaan stoppen om 'aardig' te zijn. De examinator kan je laten zakken voor zoiets, maar je zult hoogstwaarschijnlijk ook zakken als je ze omver rijdt . Volgens mij geldt hetzelfde in de US, maar weet ik niet zeker.
Hahah hier zijn genoeg voetgangers in elk geval Ik moet door/in/omgeving van Washington DC rijden.. en het stikt hier van de joggers/fietsers en ander ''Kijk mij super gezond zijn'' volk haha. Helemaal niet prototype Amerikaan.
Het enige waar ik momenteel met rijden ''last'' mee heb, is dat ik automatisch gas los blijf laten bij straten van rechts in woonwijken.. en dat ik niet schakel dat ik gewoon naar rechts of links kan als ik een rood stoplicht heb (bij veel stoplichten).
Naja, ik ga morgen voor mijn Social Security Number denk ik. Als ik dat dan heb, kan ik zaterdag of vrijdag ergens door de dag nog eens langs. Ik ga er in ieder geval niet meer SUPER vroeg naar toe. Zonde van m'n tijd.