Ik zou gewoon proberen af te vallen, voor jezelf en voor je evt. baby!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yarrah schreef:Het ziekenhuis weigert niet, maar jij!
Jij weigert af te vallen.
Kom op meid, waar een wil is, is een weg.
Lisa_H schreef:No offense maar er staat niet dat ze niet wil afvallen, ze is immers al 8 kilo kwijt. Ze zegt volgens mij alleen maar dat ze het moeilijk vind en als onmogelijk ziet, maar ze is er desondanks wel mee bezig
Verder, tja denk ik dat je inderdaad gewoon zult moeten afvallen TS... Zal de enige optie zijn die je hebt..
Lisa_H schreef:yarrah schreef:Het ziekenhuis weigert niet, maar jij!
Jij weigert af te vallen.
Kom op meid, waar een wil is, is een weg.
No offense maar er staat niet dat ze niet wil afvallen, ze is immers al 8 kilo kwijt. Ze zegt volgens mij alleen maar dat ze het moeilijk vind en als onmogelijk ziet, maar ze is er desondanks wel mee bezig
kyara1989 schreef:Nee ze eisen echt het perfecte gewicht en dat is ook het geen waar ik zo mee zit! Want ik ben zo i zo geen smal gebouwd iemand... En dat verwachten ze wel dat maakte ons ook zo kwaad!
Chubby schreef:Overigens: de natuur heeft bedacht dat het voor het overleven van de soort belangrijk is dat individuen vruchtbaarder zijn in sobere tijden. Door het afvallen zelf, krijgt jouw lichaam al een "seintje" dat het sobere tijden zijn. Dat maakt je ten tijde van het proces al vruchtbaarder