Hummel en Boelie (moeder en zoon). Hummel is ong. 13 jaar oud en boelie ong. 12. Hummel hebben we uit een dierenwinkel in belgie, daar zat ze in een heel klein hokje achterin de winkel bijna verstopt. Boelie is ong. een jaartje later op de wereld gezet met zijn 5 andere broers en zusjes. Hier wat foto's
Boelie
Hummel
_Emma_
Geplaatst: 30-11-03 18:05
Hierbij nomineer ik mijn katten...: Pinkie!
Een 'normale' foto (voor zover dat kan bij haar ): Hier zie je haar kleuren goed Gekke foto
Nou ze heet dus Pinkie, en is de moeder van Toulouse (hier onder ). Ze is nu 9 jaar oud. Ze is best wel gestoord, maar dat komt ervan als je in dit huis woont Ze heeft eigenlijk geen streken, want ze weet wat wel en niet mag. Je kan heel goed met d'r knuffelen Toulouse vind ze niet zo leuk (lees: ze is er bang voor). En verder is ze gewoon maf
En
Toulouse! Opsekop foto (hij is gek ik weet het ) 'normale' foto
Toulouse is 8 jaar oud, en net zo gek als Pinkie. Het is de zoon van Pink Hij heeft wel wat streken, hij jat weleens eten van tafel als we aan het eten zijn En meer weet ik niks over ze te zeggen
Jola
Geplaatst: 30-11-03 18:13
Ik heb er 3!!
Silver, 7 jaar. Als enige van het nest heeft hij een val van de hooizolder overleefd. Met de fles groot gebracht vanaf 3 weken en helemaal verzot op zijn speelvisje:
Lady, 6 jaar en een echt madammeke Ze verstopt zich graag in dozen ed maar het liefst van al zit ze bij mij
Bengel, 5 jaar. Doet zijn naam veel eer aan door allerlei kattenkwaad uit te halen. Met name Silver en Lady pesten houdt hem flink bezig:
Leo
Geplaatst: 30-11-03 18:21
Tijger en moor willen ook meefoen
Maar eerst nomineer ik ook Deffy: Onze dikke rooie kater die helaas in 2000 is aangereden en bij de dierenarts overleden
Deffy:
Tijger is onze lapjes vullusbakkie Ze is nu 3 jaar oud, en de grootste kroelkat die we hebben
Kleine Tijgertje (Ik weet nog dat zodra ze de flits zag ze keihard onder de kast rende Daarom is de foto wat bewogen )
Tijgertje met haar lange staart
Tijger spoken onder het salontafeltje
Tijgertje toen ze 1 jaar oud was, en een nestje van 4 kittens had. Ze was wel wat uit conditie op de foto
Moortje is Tijgers dochter die we gehouden hebben. Ze lijkt kwa uiterlijk totaal niet op haar moeder, en van de vader weten we niets af We zijn wel trots op onze toverbal
Moortje 1,5 week uit
En dit zijn moeder en dochter samen: [/img]
Anoniem
Geplaatst: 30-11-03 18:30
Dit is Noeska, onze 13-jarige lapjespoes. We hebben haar meegenomen toen ze nog maar een paar week was. Haar eigenaren wilden haar namelijk verdrinken!!! Dat konden wij natuurlijk niet laten gebeuren! We hebben haar met het flesje opgevoed met gevolg dat ze heel lief is. Ze houdt heel erg van aandacht.
's Morgens wacht ze op de overloop totdat iedereen beneden is. Ze is niet eerder rustig voordat we er alle vier zijn. Als we op vakantie zijn mist ze ons zo dat ze absoluut niet wil eten. Zijn wij terug, dan eet ze weer gewoon! Noeska heeft een voedselalergie en mag daarom alleen maar heel duur voer hebben, E17.50 euro per 2 kilo! Maar dat hebben we voor haar over, ze is heel lief en je mag alles met haar doen! Je kunt haar zelfs babykleertjes aantrekken!
Hier wat foto's van haar:
Noeska
De wasmand is haar favoriete plekje
Ooo ik word geaaid!!!
Ze wil alles voor je doen
Hier kun je haar mooie kleurtjes goed zien
Wat vinden jullie van haar? Is ze niet geweldig?
Ireen_
Geplaatst: 30-11-03 19:00
Dit is mijn poesje Sammy, ze is een lapjeskatje van 1 jaar. Ik heb haar gekregen van een vriendin toen mijn oude poes van 20 was overleden. Sammy is heel lief maar een beetje hyperactief ze zit soms de hele dag voor het raam te "mekkeren" naar vogels, maar als ze eenmaal buiten is wil ze direct weer naar binnen omdat ze het koud krijgt ze zit graag onze andere kat te pesten door bovenop zijn rug te springen.. en ze is een geweldige keeper als je met d'r gaat voetballen
sammy aan het "keepen";
Impuls
Geplaatst: 30-11-03 19:04
ik heb thuis een gestoorde kat van 13. Het is een oude muts en ze denkt dat ze mijn moeder is wacht me altijd op uit school, slaapt altijd bij me, is de baas over mij en verder wel heel lief!! maar wel geflipt
Mellow
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 19:31
vanaf nu 2 foto's per kat. anders duurt het laden zolang.
Mellow
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 19:37
nog even mijn kat. de vorge keer ging er iets fout.
Laatst bijgewerkt door Mellow op 30-11-03 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt
lies
Geplaatst: 30-11-03 19:55
Ik wil mijn katten ook opgeven;
Morris
Bob
:)Ikkuh:)
Geplaatst: 30-11-03 21:43
Tommy
Naam : Tommy Leeftijd 12jaar (geboren op 2 augustus 1991) Vind het heerlijk om lui voor de kachel te liggen, is helaas niet zo'n schootkat, maar je kunt wel met hem knuffelen. Is verder nooit gemeen maar houd er wel van om onze hond te pesten.
Franca
Geplaatst: 30-11-03 23:31
Ik nomineer mijn 2 poezen.
SIMBA (kruising perzische kat/ Abbessijn)
SCRAMBLE (Blauwe Rus)
Ireen_
Geplaatst: 30-11-03 23:51
Dit is mijn prettig gestoorde Tarzan Hij is zo gek als een deur en vreet elke dag wel weer iets uit, maar hij is echt ontzettend lief. Tarzan is 4 jaar en we hebben hem al vanaf dat hij 5 weken was (veels te vroeg eigenlijk), zijn zusjes zijn helaas verdronken (tja.. ze komen van een boer vandaan, gelukkig is zijn moeder nu gesteriliseerd). Het is een hele vrolijke kat en ligt heel vaak "dood" in de kamer, sommige mensen schrikken zich echt lam als hij daar zo ligt, maar er is niks aan de hand Voor een "rooie kater" is hij best mooi slank, volgens de dierenarts is het echt een voorbeeld voor andere katers
tarzan in de zomer met een koud biertje
zo ligt hij graag op schoot;
Deze moet er gewoon ook even bij... Tarzan had een dooie meerkoet opgegeten ik denk dat hij al dood was want het is best wel een mietje maar meneer had het beest dus echt bijna helemaal opgegeten.. hij kwam binnen lopen en hij liep helemaal wijdbeens, had zich gewoon echt VOL gevreten.. hij plofte neer in de stoel en zat daar gigantisch uit te buiken (hij had echt ook een hele dikke buik ineens) oooh we hebben zo gelachen
Ik denk dat het wel duidelijk is Hij spoort niet!!!! maar het is wel een geweldig lieve kat
griebels
Geplaatst: 01-12-03 00:07
Ik wil ook mee doen, maar heb geen foto's op de pc Ga morgen ofzo ff een digi halen want is toch wel makkelijk zo'n camera Dus wel even wachten op mijn scheetjes he!?
Kimmes
Geplaatst: 01-12-03 00:13
Ik wil ook graag mijn katten nomineren.
Dit is Rakker.Een je-weet-wel-kater van 13 jaar.Hij is helemaal mijn vriendje en slaapt op mijn kussen.
Dit is Iris.Een poes van 13 jaar.Toen ze 1 jaar was heeft ze (per ongeluk) een nestje van 5 kittens gehad.Ze is graag buiten.
Dit is Vlekje.Een poes van 5 jaar.Ze lijkt helemaal wit,maar heeft een rode vlek op haar kop.Ze was erg bang toen we haar kregen,maar het gaat steeds beter.
Deze 3 hebben we uit het asiel gehaald.
Dit is Zsa Zsa.Een witte pers.Ook dit is een poes en we willen haar volgend jaar laten dekken.Ze is 1 jaar.Ze is vreselijk lief.Op deze foto is ze 3 maanden.
Dit zijn mijn katten.Ik kon niet kiezen,vandaar dat ik ze alle 4 heb genomineerd.Nu mogen jullie kiezen.
Kimmes
Geplaatst: 01-12-03 00:15
Is het trouwens niet makkelijker om van elke kat maar 1 foto te plaatsen??
Xyris
Geplaatst: 01-12-03 01:27
Ik nomineer bij deze mijn twee kleine banjers! Me-too (de lapjes) en sarabi (de tijger)
Sarabi is een poes van 7 jaar oud, altijd wat bangig maar toen de tijd dat mevrouw nog 4 poten had (ze is waarschijnlijk mishandeld) wilde ze nog wel eens om de hoek van de deur gaan zitten wachten als ik met en plateau met chocolademelk aan kwam en vloeg dan ineens op me af zodat ik chocomel morste die zij lekker kon opdrinken keek ik al om de hoek om haar voor te zijn met die sprong, nouja... dan deed ze net alsof ze HEEELEMAAL niks van plan was en grijpt je 2 seconden later als je net even niet naar dr kijkt :S naja, en verder is ze niet echt mag ofzo ze heeft alleen af en toen een opvlieger en dan mag je je bergen, dan grijpt ze alles wat los en vast zit en denkt er niet bij na dat gaten in je voeten van de tanden en nageld niet zo grappig zijn... tsja... dat zij nou speels is.....
En dan me-too, dat is gewoon een kleine etterbak van 2 jaar die ervan houdt om met levende muizen, vogels en kikkers te jongeleren, ze gooit ze alsmaar de lucht in en vangt ze elke keer weer op :S we hebben zelfs deze zomer een massagraf ontdekt in het midden van onze toen :S wel een stuk of 10 karkassen van muizen, vogels n kikkers lagen er Nou, en verder heeft ze een automatische waterdrinkbar... Het toilet... Speelt ze graag voor stoffer door onder de kasten door te kruipen en komt dan als 1 grote spinnenrag onder de kast vandaan, ze is gek op blote benen, als je in de douche staat ben je niet veilig voor haar natte koude neus :S en ze sabbelt altijd aan het kleedje in de badkamer, heel vreemd, pakt een paar plukjes stof en kan zo een uur lang aan dat stukje stof lopen sabbelen...... Nouja, en de volgende foto's zullen wel voor zich spreken
Sarabi:
Me-too: hehe, hoe bedoel je gestoord... Bij deze stel ik u voor aan mijn automatischr drinkbak.
rode_kool
Geplaatst: 01-12-03 01:34
Sambal
Irritant
Geplaatst: 01-12-03 01:40
Zo wat een lieve katten allemaal! Ben helemaal verliefd! Echt geweldige foto`s
IceQueen
Geplaatst: 01-12-03 01:51
Dan kan onze kat natuurlijk niet ontbreken.
Dit is lisa de schrik van de buurtkatten.
Tartuffo
Geplaatst: 01-12-03 10:00
Ik wilt toch ook nog nomineren Clair zijn vriendje "Streep". Dat is een echt buitenkat en de grootste vechtersbaas van de buurt maar zodra hij bij Clair in de buurt is is het een echt "watje". Clair kan dan hem een tik geven met zijn poot en dan loopt Streep met opgeheven koppie weg.... je hoort hem denken... Pfffffff ouwe sok......
Dus zo'n kanjer wil ik ook wel nomineren.
Chubby
Geplaatst: 01-12-03 12:44
Hoihoi,
ik wil graag aan jullie voorstellen:
Frenkie, een schattige ex-kater, geboren mei 2000. Beetje een brommert sinds Disney er is, maar verder nog steeds erg lief. Grootste hobby is buiten spelen...
Disney, een draak van een poezenbeest, geboren mei 2003. Een onwijs ondeugend ding! Grootste hobby is slapen op schoot...