Femek2902 schreef:Ik denk wel dat dromen betekenissen hebben, maar niet persee op de manier als die dromenuitleggers dat uitleggen. Soms ben je ergens gewoon mee bezig en dan droom je daarover, zo kun je eigenlijk bijna al je dromen verklaren.. Al droom ik soms dingen die ik dan later weer tegenkom. Nooit hele verhalen die kloppen, maar gewoon bepaalde beelden uit de droom. Zo droomde ik een keer dat ik naar een gebouw toe ging fietsen en toen ik daar was fietste er net een fietser voorbij. En een aantal maanden/weken later ging ik solliciteren en moest ik in dat gebouw zijn en net op het moment dat ik daar van mijn fiets afstap komt er een fietser voorbij gefietst.
Ik heb zelf trouwens bijna nooit nachtmerries, maar ben me er bijna altijd ook van bewust dat ik droom en soms kan ik het zelfs in de richting sturen die ik wil, maar meestal als ik dat probeer dan wordt ik wakker..
grappig dat je dat zegt, dit heb ik ooit voor mezelf als verklaring gevonden dat ik altijd snel uit super leuke dromen wakker word. Ofja, echt op het moment dat je er nog niet uit wilt zegmaar. Meestal heb ik ook door dat ik droom, en probeer ik dus zó aan die droom vast te houden dat ik er wakker van word
Beetje jammer..
) achtervolgde me en wilde me verkrachten, ik rende door de stad heen en kwam ook een groepje vriendinnen en mensen die ik kende van mijn leeftijd tegen en vroeg hen om hulp, maar zij bleven vrolijk naar me lachen en deden niets, ik was toen ik wakker werd echt heel erg geschokt.