En nu is er één man die me al een paar keer gevraagd heeft mee uit te gaan.
Maar het is absoluut mijn type niet, ik vind hem zelfs wel een engerd.

Dus het schiet niet echt op zo.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xJurdyWonanx schreef:Cayenne schreef:Ik wil wel even klagen hier met de stroom slecht nieuws.
Eerst werd mijn vriend ziek met onverklaarbare aanvallen, toen werd mijn vogel ook ziek. Na vele behandelingen uiteindelijk toch overleden. Mijn vriend heeft eindelijk een diagnose: epilepsie, maar daar komt ook nog bij dat tijdens zo'n aanval zijn hart stopt! Schrik me vandaag dus dood bij dit verhaal!
Nu mag er wel weer eens goed nieuws komen hoor! Ben er helemaal klaar mee.
Oh ja, en het hete weer ben ik ook wel zat. Ik ben klaar voor de winter!
Maar gelukkig gaan er ook wel dingen goed, dus dat is dan wel weer positief
Pff, wat een verhaal zeg.. Het meest schrok ik net wel even toen ik las dat je vogel ziek was en uiteindelijk overleden is, en ik dacht nog zal toch niet Saffier zijn geweest ( ben niet zo goed in boktnamen linken aan topics e.d. ) en ja dus..Saffier is de reden dat ik zo graag vogeltjes wil.. Daarbij is dat van je vriend uiteraard net zo erg, al dan niet erger aangezien het toch om een persoon gaat, wat een rottigheid bij jou zeg.. Terecht dat je komt klagen
Er loopt bij Beestenboel een heel topic over hem. Hij had zijn pootje ontwricht. Die hebben we meerdere keren laten zetten maar uiteindelijk had het geen goed resultaat en ik wilde niet dat hij zou gaan lijden, dus hebben we hem vorige week laten inslapen helaas 
Cayenne schreef:Ik wil wel even klagen hier met de stroom slecht nieuws.
Eerst werd mijn vriend ziek met onverklaarbare aanvallen, toen werd mijn vogel ook ziek. Na vele behandelingen uiteindelijk toch overleden. Mijn vriend heeft eindelijk een diagnose: epilepsie, maar daar komt ook nog bij dat tijdens zo'n aanval zijn hart stopt! Schrik me vandaag dus dood bij dit verhaal!
Nu mag er wel weer eens goed nieuws komen hoor! Ben er helemaal klaar mee.
Oh ja, en het hete weer ben ik ook wel zat. Ik ben klaar voor de winter!
Maar gelukkig gaan er ook wel dingen goed, dus dat is dan wel weer positief

omdat ik tijdens Tnr naast meneer haantje de voorste moet zitten en omdat de jongen van m'n dromen een vriendin heeft, omdat mijn babyslakjes geplet zijn bij de post, omdat ik een berg huiswerk heb en omdat ik 30 uur verplichte stage moet lopen
Vorig jaar is met de wiskunde toetsen alles misgegaan, wat er mis kon gaan.. Ik weet niet of ik mijn wiskunde examen ga halen hoor

Dit alles terwijl ik probeer te werken aan mijn Masterproefverdediging.
BenteMaxime schreef:Doanique schreef:Ik zou willen dat m'n paard z'n hoefijzer er niet na 5 dagen afgetrapt wordt! Baal ik echt van zeg jemig.
Zag net je verhaal in het toevalverhalen topic. Balen!