linux en firefox... Vult willekeurig mijn berichten aan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:06

Kun je downloaden via Google maar ook via softwarebeheer (bij mij: system -> administration -> softwarebeheer), is een heel makkelijke manier om veel software zo even te installeren. :j

Edit: in de standaard Mint is dat anders, je moet die soort van gele ster hebben (waarschijnlijk 2e van boven in je menu linksonder?).
Laatst bijgewerkt door Imaginaerum op 05-09-13 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Re: linux en firefox... Vult willekeurig mijn berichten aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 15:06

hij is bezig :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-13 17:00

laptop probleem is opgelost. _O- mijn touchpad heeft blijkbaar een functie er in zitten rechts op zij die dus als ctrl + z werkt. _O- als je 3x snel na elkaar er op "tikt" dan doet ie dat dus. microsoft herkende die functie vermoedelijk niet en linux wel. Enige nadeel is dat je wel de scroll functie kan af zetten en ook de tikfunctie van de touchpad maar niet dát hoekje. :roll:
Dus om te typen moet ik nu de hele touchpad afzetten. :+
We hebben wel flink zitten zoeken. _O-

Misschien moet ik software tester worden... Als er een bug in zit, garantie dat ik hem tegen kom. _O-

Mijn vader kreeg het trouwens niet klaar, die typt niet snel genoeg. _O-

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 17:51

Haha, wat een knullig probleem! _O- Nou ja, je hebt de oplossing in ieder geval gevonden!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-13 18:23

:j in windows dus nooit dat probleem gehad omdat deze functie in de huidige windows versies nog niet geïntegreerd zijn vermoed ik. Linux kent 'm wel met als enige punt dat je de touchpad in linux helemaal af kan zetten, dus het tikken, de scroll functie enz, dat de touchpad niet werkt van het moment dat je gaat typen enz. Maar níet dat deel. :? ik moet echt de touchpad via mijn pc afzetten (toetsen combi die de touchpad in zijn geheel uitschakeld)

Gezien ik uberhaupt niet wist dat die laptop die functie hád heb ik daar dus ook geen moment aan gedacht en mijn vader ook niet tot we gingen testen met die touchpad. Gezien het heel veel op de ctrl+z functie leek (ik was ook al richting een sneltoets aan het denken die ergens ingesteld stond oid) zijn we richting de touchpad gaan zoeken. :')

En hij doet dat enkel in de browsers, want in de gewone schrijfprogramma's doet ie het niet. Maar zo snel je in een browser komt doet ie het wel... dus dat maakte het helemaal vreemd. :')