Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(hij heeft nu een nieuwe
) mini meetings zijn er idd, maar het vervelende is dat hij regelmatig op dat forum kijkt...
zal dan wel in dit topic bijhouden welke hints ik heb gegeven en hoe hij reageert enzo, kunnen jullie allemaal meegenieten
maar vind 250 euro voor een dag + de benzine wel aardig prijzig...moet toch goedkoper kunnen? heb al een topic aangemaakt op bokt of iemand zo'n busje heeft, maar nog niemand gevonden jammergenoeg
) als je dat zou willen vragen: heel graag! Misschien heeft hij wel de gouden tip
) dus zat een beetje te graven in mn geheugen. Misschien een dagje naar Terschelling of Ameland? Daar gezellig picknicken of lunchen in een schattig restaurantje, strandwandeling maken en dan naar huis
gewoon met onze eigen auto
wat denken jullie? Vind het zo saai klinken...wil namelijk echt iets heel speciaals. (ook al vind hij dit wss ook al heel leuk
)
dat zou akward zijn
maar ik weet het niet, dan is de flashmob gedaan en dan? heb altijd het gevoel dat je na een flashmob iemand ten huwelijk gaat vragen
(en dat mag hij mooi zelf doen gnagna) 
Er is er wel eentje op 22 september, in principe zouden we dan wel kunnen (en we hebben een mini, ook al is het een nieuwe, je mag toch meerijden
). Moet even kijken of dat is wat ik zoek
Hij is in principe blij met alles, daar gaat het niet om
en we houden van dezelfde dingen, meestal als ik ergens enthousiast over ben is hij dat ook
ik heb iig al een dag voor mezelf vrij gevraagd voor werk, ga het ook doen voor zijn werk
denk dat het toch een dagje terschelling wordt oid, maar dan met hints daarnatoe werken
denk dat hij het iig heel leuk vind om samen een dagje iets te gaan doen