De perfecte verrassing...wie helpt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rommulus

Re: De perfecte verrassing...wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:54

Misschien wel een heel stuk duurder maar je kan ook een tripje Engeland doen naar de fabriek voor een rondleiding.
Het zullen dan wel nieuwe mini's zijn maar ze zullen ze ongetwijfeld wel geven.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 12:12

bedankt voor de tips!

de nieuwe mini's worden nu in Duitsland gemaakt, maar dat zou idd een leuk uitje kunnen zijn :) (hij heeft nu een nieuwe :) ) mini meetings zijn er idd, maar het vervelende is dat hij regelmatig op dat forum kijkt...
Denk trouwens niet dat hij op bokt kijkt, behalve als ik misschien hints ga geven en die geef ik nog niet totdat ik het helemaal uitgedacht heb :P zal dan wel in dit topic bijhouden welke hints ik heb gegeven en hoe hij reageert enzo, kunnen jullie allemaal meegenieten <<)

het is denk ik wel leuk om het zsm mogelijk te doen als ik een ritje in een vw bus of mini wil gaan doen. Is wel zo fijn als het een beetje mooi weer is, anders rij je bijv de hele tijd in de regen... :\ maar vind 250 euro voor een dag + de benzine wel aardig prijzig...moet toch goedkoper kunnen? heb al een topic aangemaakt op bokt of iemand zo'n busje heeft, maar nog niemand gevonden jammergenoeg

en een flashmob, supergaaf! maar hoe ga ik dat doen.... :') :?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 14:57

Een dagje in een VW T1 is wel erg leuk. Jammer dat het op 'korte termijn' moet ivm het weer. Mijn vader is momenteel bijna klaar met zijn vw t1 (pick up) maar denk niet dat die voor de winter klaar gaat zijn zodat je hem kan huren. Ik kan eventueel wel aan hem vragen of die een adresje voor je weet of iemand kent die er een heeft die hem een dag uit wil lenen?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 15:55

ah wat jammer! (trouwens wel vet dat je vader er eentje heeft :) ) als je dat zou willen vragen: heel graag! Misschien heeft hij wel de gouden tip :)

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 17:54

okee...was nu echt heel goed aan het googlelen, maar denk dat een T1busje toch een beetje duur is...(behalve als Queelens iets heeft :) ) dus zat een beetje te graven in mn geheugen. Misschien een dagje naar Terschelling of Ameland? Daar gezellig picknicken of lunchen in een schattig restaurantje, strandwandeling maken en dan naar huis :) gewoon met onze eigen auto :) wat denken jullie? Vind het zo saai klinken...wil namelijk echt iets heel speciaals. (ook al vind hij dit wss ook al heel leuk :) )

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 18:18

Zo'n flashmob.. Dansschool inschakelen? Zelf een boel mensen inschakelen? Moeten dan natuurlijk wel goeie mensen zijn! Hahaha

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 18:22

haha ja zijn het dadelijk mensen die niet kunnen dansen :P dat zou akward zijn :P maar ik weet het niet, dan is de flashmob gedaan en dan? heb altijd het gevoel dat je na een flashmob iemand ten huwelijk gaat vragen :P (en dat mag hij mooi zelf doen gnagna)

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 20:55

Is hij wel eens op zo'n meeting geweest ?
Evt zou je een mod van zo'n forum kunnen mailen en het idee voorleggen.
Jij kent jou vriend het beste en jij weet wat hij het leukste zou vinden.
Ik zou geheel gaan zoeken in iets wat hij leuk vind en jou eigen ideeën er over wat op de achtergrond houden.
Iets wat jij helemaal tof en geweldig vind hoeft hij niet te vinden ;)

Persoonlijk zou ik geen flashmob regelen, daar vind ik idd een beetje huwelijk verhaal aan zitten :+

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 21:38

we wilden wel eens naar zo'n minimeeting gaan, maar op die dag konden we helaas niet :( Er is er wel eentje op 22 september, in principe zouden we dan wel kunnen (en we hebben een mini, ook al is het een nieuwe, je mag toch meerijden :) ). Moet even kijken of dat is wat ik zoek :P Hij is in principe blij met alles, daar gaat het niet om :) en we houden van dezelfde dingen, meestal als ik ergens enthousiast over ben is hij dat ook :)

hihi heb altijd het idee van een flashmob dat je daarna wel met iets heeeel goeds moet aankomen om iemand nog te verrassen

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:46

Helaas kent die niet iemand persoonlijk die zoiets (particulier) wilt doen. Mischien een keer naar n oldtimer beurs? Die zijn er momenteel best veel wie weet kun je wel iemand opstrikken daar die dat wil doen?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 22:06

oke, toch bedankt voor het vragen :) ik heb iig al een dag voor mezelf vrij gevraagd voor werk, ga het ook doen voor zijn werk :) denk dat het toch een dagje terschelling wordt oid, maar dan met hints daarnatoe werken :) denk dat hij het iig heel leuk vind om samen een dagje iets te gaan doen