woehoe !!!!!!!!!!!!! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

woehoe !!!!!!!!!!!!!
.

)
mode of niet
En soms haal ik ook wel dingen uit het rek die er, eens aangepast, niet beter uitzien dan wanneer ik een vuilniszak om mijn lichaam zou wikkelen. Bovendien heb ik pas sinds een jaartje ontdekt dat pasteltinten me wél goed staan (terwijl ik vroeger altijd dacht dat die me te bleek en flets maakten). Het is dus zeker niet zo dat ik op slag kan zien wat me prima zal gaan en wat niet; ik moet wel altijd passen. Maar ik ben de laatste keer met mijn broertje wezen shoppen (heb 'm toen dus ook geadviseerd m.b.t. pasvorm en kleurkeuze) en hij krijgt ontzettend veel complimentjes als hij de kleren draagt die we samen hebben gekocht. Ben dus wel een beetje trots
En ik vond dit ook echt leuk, dus wil gerust eens met jou mee gaan. (Ik woon wel in België.) Maar ik lees dat je al iemand hebt gevonden! Ben benieuwd! Morrow_Less schreef:Dat laatste punt is het net, combinerenDe moeilijkste zaak ter wereld.
En niet denken dat iets jij het toch wel nooit goed zal doen, en niet kijken naar wat anderen dragen, maar je EIGEN stijl maken. Dan staat het je sowieso leuk omdat het eigen is.