Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Dan maar beter niks. Heb je niet iets dat je in je haar kunt doen, zoals Maxima wel eens heeft? Dat kan dan door voor hoofdbedekking, maar is toch geen hoedje.
) 
blokje schreef:Gereformeerden lopen er vaak ook erg mooi bij!
. Ze worden dik, knippen hun haar kort ("lekker pittig"
), dragen onflatteuze kleding in een poging hip te zijn, of gaan sportief doen met bergschoenen en windjack. Dan zie ik toch liever mooie slanke refo-dames met lang haar in een mooie, nette jurk.Suzanne F. schreef:wendyenbram schreef:Neem eens een kijkje op de website van college style. Daar kun je heel goed zien wat voor soort kleding er gedragen wordt in refo land.
Klopt. Dat is hier DE winkel waar ze naar toe gaan.
mick75 schreef:Maar Harryshorse, hoe laat ik nou zien dat ik ze respecteer, zonder meteen op de een of andere manier compleet over the top te zijn en zelf het onbedoelde middelpunt te worden? Daar heb ik al een ernstig handje van, en dat wil ik nou net voorkomen.
Trek gewoon aan waarin jij je goed voelt en waarvan jij vind dat je mee op een bruiloft kunt verschijnen.
Het ligt er aan hoe je zelf bent. LindyH schreef:Zijn ze zo erg gereformeerd dat de bruid in het zwart trouwt? Dan zijn ze heel erg. Trouwt ze in het wit (of iets wat daarop lijkt) dan valt het mee
oud Ger en Ger gem Ned. mogen ze niet in t wit, want wit staat voor reinheid en dat zijn mensen niet.mick75 schreef:Maar Harryshorse, hoe laat ik nou zien dat ik ze respecteer, zonder meteen op de een of andere manier compleet over the top te zijn en zelf het onbedoelde middelpunt te worden? Daar heb ik al een ernstig handje van, en dat wil ik nou net voorkomen.