Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. (kan ik daar iets aan doen?). Verder ziet het er wel mooi uit en het is denk ik vooral een kwestie van wennen... 

Kristie schreef:Whaaa kan iemand me helpen?
Ik heb net een paar boeken gedownload voor mijn ereader maar nu kan ik die bestanden niet vinden, ze stonden bij mijn andere laptop bij gedownloade bestanden maar bij windows8 dus niet. Iemand enig idee?
Edit Ik keek met mijn neus al gevonden
) maar goed, ik heb ze gevonden. dankjewel Marije!
Magiccc schreef:Ik heb heel vaak dat ik mijn pijltje naar rechts beweeg (om bijvoorbeeld te scrollen) en dan springt ie over naar het startscherm. En nog meer van die ongeinMaar volgens mij ligt het meer aan dat ik a-technisch ben hoor.
janouk schreef:Mijn zoon studeert informatica en hij zegt dat je classic shell moet down loaden. Dan krijg je startknop van windows 7 in windows 8. Dat doet hij veel voor klanten, omdat veel mensen problemen hebben met w8. http://www.classicshell.net/ het is vertrouwd.
Anders doen ze het ook in een Staples filiaal, kosten 10 euro, maar dan doen ze het voor je.
Windows 8 is gewoon niet leuk als je geen touch screen hebt. Heb sinds een paar dagen Windows 8 maar vind 't helemaal niks.
Leverage schreef:Er komt in Oktober een update voor Windows 8, is erg veel commentaar geweest p Windows 8 en ze beloven dingen op tel ossen. Ik wacht met smart op die update!![]()
Ik werk uit noodzaak maar met een muis en een tablet op m'n Windows 8 laptop, maar ideaal vind ik het niet.