Wat voor kinderstreken haalde jij uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ewona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:47

- Toen ik het beu was dat ze aan mijn lange vechten trokken op school, heb ik ze gewoon ineens afgeknipt. Gevolg : mijn moeder rap naar de kapper met me en terug gekomen met het korte kopje dat ik al zolang wou :D

- Belletje trek, maar dan in superuitvoering, wahahaha !!! We verpakten een dikke drol in een krant, legden die voor de voordeur, staken de krant in de fik en belden dan aan. Gevolg : vent stond heel heftig de brandende krant uit te trappen en merkte daarna dat hij in de "oliebol" stond. Heeft ook wel eens nare gevolgen voor onze achterkant gehad :D

- Als ik bij mijn neefjes ging spelen, hebben we ook vaak dingen uitgevreten. Letterlijk dan... De bakker kwam daar langs en had bij de buren een vers ongesneden brood op de vensterbank gelegd. We hebben dat gejat, een gat in de onderkant gemaakt. Daarna vraten we het brood zo goed als leeg, héérlijk vers !! Waarop we het terug op zijn plaats zetten. Jammer genoeg wisten de buren gelijk wie erachter zat (wij stonden bekend als de 3 musketiers) en hebben mijn neefjes er de klappen voor gekregen. :D

- Als we ergens op bezoek waren en mijn ouders zeiden : we gaan zo vertrekken... naja dan kon je er zeker van zijn dat ik plots "verdwenen" was. Zo hebben ze ooit een uur naar me gezocht, terwijl ik in een grote landbouwmachine gekropen was. Mijn gat stond toen goed warm van de klappen, was iets minder fun. :D

- Stierenvechtertje gespeeld met de koeien in het land. Jas uit en dan maar zwaaien, kijken wie het langst bleef staan zonder bang te worden. Natuurlijk waren de koeien bang en kregen we de boer achter ons aan. Wat later op het jaar, hetzelfde geprobeerd. Maar deze keer was er een heel dappere "koe" bij, die zelfs naar ons toe kwam lopen. We beseften niet dat het een stier was die bij de koeien stond om ze te dekken. Ahum ... toen heb ik mijn recordtijd behaald in het rennen !!!

- Een arme geit, die geen gras meer had en vast stond met een ketting "bevrijd". We hebben ze op ons gazon neergezet met een emmer water en wat brood. Wat raar dat de politie navraag kwam doen bij mijn ouders waar de geit vandaan kwam <<)

- Toen ik voor straf mijn kamer op moest, ben ik via het open raam en het platte dak naar buiten geklommen van de eerste verdieping en naar beneden gesprongen. Uren lang heb ik met mijn vriendjes buiten gespeeld, zalig was dat, we speelden tot het al donker was. Toen moesten de buurtkinderen naar huis en ben ik ook maar gegaan. Om vast te stellen dat ik onmogelijk zonder hulpmiddelen terug op het dak kon geraken... met de staart tussen de benen aangebeld om binnen te geraken. Gevolg : gans de week straf. :))

Tja hoelang moet ik nog doorgaan ? Ik heb best wel wat op mijn kerfstokje }>

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:51

Mijn opa had net de slaapkamer behangen, takkeklus. Ik ontdekte de dag erna een los hoekje en het gevolg laat zich raden, ik heb alles waar ik bij kon losgescheurd :o

En ik heb ooit (schaaaaaam) een manege opgebeld namens mijn zelfgemaakte ponyclub of ik de pony's van daar kon huren om lessen op te geven.

Ik ving ook altijd lieveheersbeestjes die ik in een luciferdoosje met watten (bedje) en suiker (eten) deed, omdat ik een lieveheersbeestjesreddingsbrigade oprichtte en ze allemaal een gebroken pootje hadden. En dan gingen ze dood. Maar dat lag niet aan dat doosje en gebrek aan voedsel en drinken maar aan dat gebroken pootje natuurlijk!

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:53

Ewona schreef:
- Toen ik het beu was dat ze aan mijn lange vechten trokken op school, heb ik ze gewoon ineens afgeknipt. Gevolg : mijn moeder rap naar de kapper met me en terug gekomen met het korte kopje dat ik al zolang wou :D

- Belletje trek, maar dan in superuitvoering, wahahaha !!! We verpakten een dikke drol in een krant, legden die voor de voordeur, staken de krant in de fik en belden dan aan. Gevolg : vent stond heel heftig de brandende krant uit te trappen en merkte daarna dat hij in de "oliebol" stond. Heeft ook wel eens nare gevolgen voor onze achterkant gehad :D

- Als ik bij mijn neefjes ging spelen, hebben we ook vaak dingen uitgevreten. Letterlijk dan... De bakker kwam daar langs en had bij de buren een vers ongesneden brood op de vensterbank gelegd. We hebben dat gejat, een gat in de onderkant gemaakt. Daarna vraten we het brood zo goed als leeg, héérlijk vers !! Waarop we het terug op zijn plaats zetten. Jammer genoeg wisten de buren gelijk wie erachter zat (wij stonden bekend als de 3 musketiers) en hebben mijn neefjes er de klappen voor gekregen. :D

- Als we ergens op bezoek waren en mijn ouders zeiden : we gaan zo vertrekken... naja dan kon je er zeker van zijn dat ik plots "verdwenen" was. Zo hebben ze ooit een uur naar me gezocht, terwijl ik in een grote landbouwmachine gekropen was. Mijn gat stond toen goed warm van de klappen, was iets minder fun. :D

- Stierenvechtertje gespeeld met de koeien in het land. Jas uit en dan maar zwaaien, kijken wie het langst bleef staan zonder bang te worden. Natuurlijk waren de koeien bang en kregen we de boer achter ons aan. Wat later op het jaar, hetzelfde geprobeerd. Maar deze keer was er een heel dappere "koe" bij, die zelfs naar ons toe kwam lopen. We beseften niet dat het een stier was die bij de koeien stond om ze te dekken. Ahum ... toen heb ik mijn recordtijd behaald in het rennen !!!

- Een arme geit, die geen gras meer had en vast stond met een ketting "bevrijd". We hebben ze op ons gazon neergezet met een emmer water en wat brood. Wat raar dat de politie navraag kwam doen bij mijn ouders waar de geit vandaan kwam <<)

- Toen ik voor straf mijn kamer op moest, ben ik via het open raam en het platte dak naar buiten geklommen van de eerste verdieping en naar beneden gesprongen. Uren lang heb ik met mijn vriendjes buiten gespeeld, zalig was dat, we speelden tot het al donker was. Toen moesten de buurtkinderen naar huis en ben ik ook maar gegaan. Om vast te stellen dat ik onmogelijk zonder hulpmiddelen terug op het dak kon geraken... met de staart tussen de benen aangebeld om binnen te geraken. Gevolg : gans de week straf. :))

Tja hoelang moet ik nog doorgaan ? Ik heb best wel wat op mijn kerfstokje }>

Ga nog maar even door, ik lig slap van het lachen, en mijn vader ook na het verhaal van het belletje trek :') := Maar waarom kreeg je altijd klappen? :(

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:57

Urielle schreef:
Mijn opa had net de slaapkamer behangen, takkeklus. Ik ontdekte de dag erna een los hoekje en het gevolg laat zich raden, ik heb alles waar ik bij kon losgescheurd :o

En ik heb ooit (schaaaaaam) een manege opgebeld namens mijn zelfgemaakte ponyclub of ik de pony's van daar kon huren om lessen op te geven.

Ik ving ook altijd lieveheersbeestjes die ik in een luciferdoosje met watten (bedje) en suiker (eten) deed, omdat ik een lieveheersbeestjesreddingsbrigade oprichtte en ze allemaal een gebroken pootje hadden. En dan gingen ze dood. Maar dat lag niet aan dat doosje en gebrek aan voedsel en drinken maar aan dat gebroken pootje natuurlijk!

_O- _O-

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:59

Iertje93: Ewona is 46 (volgens haar profiel). Vroegah waren de ouders niet zo van het 'pedagogisch beleid boekje' wat er nu heerst. Dat was op de ouderwetse manier een paar tikken voor je kont.

Heb ook genoeg uitgespookt, oa een draadje bij het tuinhek gespannen, zodat de hond niet kon ontsnappen. Komt m'n moeder binnen met een bloedneus en tand door de lip, huilend wie dat touwtje had gespannen. Heb er ook een pets voor mn kont voor gehad, achteraf ook levensgevaarlijk, want ze had de nek kunnen breken. (niet echt logisch, de hond hoeft de pootjes 1cm op te tillen en ze was weg)... :')

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:04

Oh jee nu bedenk ik me ineens wat . Vroeger heb ik met een paar mensen een dierenbescherming club gehad :') En dat was serieus hoor. We hadden elke week vergadering en toetsen ook :')
In de winter gingen we alle dieren die in een wei stonden af , om te controleren of ze water hadden/ niet bevroren was. Als het bevroren was dan plakte wij een brief aan de omheining, dat je water goed moest controleren en meerdere keren per dag water moest breken enzo :')
We hadden ook shirtjes laten bedrukken , met voor en achterop het logo van de dierenbescherming :j
En als er paardenmarkt was dan deden wij die shirtjes aan , gingen we de hele dag rondlopen of er geen dieren mishandeld werden , zo ja dan zeiden wij er wat van (jaja , ik als 10 jarige tegen een volwassenen) En we liepen de hele dag rond met emmers met water , wat we aan de pony's gaven.

Ben ook nog een x savonds naar rond een uur of 21.30 naar buiten gegaan stiekem , omdat er een dier was ofzo . Ik was uit mijn raam gesprongen , dat had echt flink verkeerd af kunnen lopen :=

Oh krijg nu echt zin om terug te gaan naar die tijd , ik heb het altijd geweldig leuk gevonden , en nu nog (stiekem ben ik nog penny <<) )

Heb vast nog wel wat foto's ergens staan , eens kijken of ik die kan scannen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:06

Sjors schreef:
Oh jee nu bedenk ik me ineens wat . Vroeger heb ik met een paar mensen een dierenbescherming club gehad :') En dat was serieus hoor. We hadden elke week vergadering en toetsen ook :')
In de winter gingen we alle dieren die in een wei stonden af , om te controleren of ze water hadden/ niet bevroren was. Als het bevroren was dan plakte wij een brief aan de omheining, dat je water goed moest controleren en meerdere keren per dag water moest breken enzo :')
We hadden ook shirtjes laten bedrukken , met voor en achterop het logo van de dierenbescherming :j
En als er paardenmarkt was dan deden wij die shirtjes aan , gingen we de hele dag rondlopen of er geen dieren mishandeld werden , zo ja dan zeiden wij er wat van (jaja , ik als 10 jarige tegen een volwassenen) En we liepen de hele dag rond met emmers met water , wat we aan de pony's gaven.

Ben ook nog een x savonds naar rond een uur of 21.30 naar buiten gegaan stiekem , omdat er een dier was ofzo . Ik was uit mijn raam gesprongen , dat had echt flink verkeerd af kunnen lopen :=

Oh krijg nu echt zin om terug te gaan naar die tijd , ik heb het altijd geweldig leuk gevonden , en nu nog (stiekem ben ik nog penny <<) )

Heb vast nog wel wat foto's ergens staan , eens kijken of ik die kan scannen.

Vind ik eigenlijk best lief/goed!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 22:11

Jaa mensen opbellen met een rare achternaam! :D Dansen, muziek luisteren, zingen en lezen terwijl ik moest slapen :') Wij konden trouwens ook in zo'n humana kledingbak komen (via de klep in en uit), daar zaten we ook nogal eens in.
Dierenbeschermingsclubje hebben wij ook gehad!

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:12

Haha jaa dat was het ook wel :j

Alleen de dierenbescherming die vond het vaak minder leuk , we belde echt om de kleinste dingen. _O-

Krijg spontaan de kriebels om weer aan de gang te gaan.

melody7

Re: Wat voor kinderstreken haalde jij uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:18

Zoveel! maar het meeste ben ik alweer vergeten..

Wat ik wel weet, Laat lezen, poppen schminken (met zwarte stift oogschaduw erop maken, ik vond poppen stom :+ ) een snoer doorgeknipt, op een zolder boven de schuur een bliksemschicht op de muur getekend omdat ik boos was (half ingekleurd, toen was de verf op.. zit er nu nogsteeds :') ) op m'n bureau gaan tekenen, dingen 'perongeluk' slopen, muizen vangen in te konijnenschuur met zelfgemaakte vallen en ze dan in een klein plantenkasje stoppen.. Altijd gaan lopen janken als me iets niet aanstond (ik was niet zo'n krijskind hoor, je hoorde me niet huilen :P ) en als m'n voeten pijn deden bij lopen echt non-stop gaan zeggen dat ik niet meer wilde... 1343424234 dezelfde zin :=

Vast nog veel meer, maar ik weet het even niet :+

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:27

Oef..
Ehhh.. :')
Op de basisschool had ik een vriend, Rick.. Tja, mijn ouders vonden hem maar niks, maar wij waren wel beste vrienden. Stiekem jawbreakers halen, beetje geld van mn ouders pikken daarvoor. (Nooit achtergekomen) Raampjes ingegooid van een soort speel boerderij.. Um, hondenpoep aan 'n stokkie doen, op bankjes smeren dicht bij de honden uitlaat plaats.. Poep aan n stokkie en dan bij flats de brievenbus in.. Belletje trekken bij flats en dan eronder gaan staan zodat als mensen naar beneden kijken je niet zien.. (Altijd goed gegaan, tot 1x iemand naar beneden kwam.. En achter ons aankwam met een hark :') ) In een soort speel-bosje zitten in de bomen en als en iemand langsliep een stok naar hun kop gooien.. Fikkies steken.. Moet ik doorgaan? :')

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:28

- Ik heb ooit de kat uit het raam gegooid van 2 hoog :x
Heb er een hele week straf voor gehad van mijn ouders, kat had gelukkig niks er aan over gehouden :)
- In ons oude huis hadden we een soort open tussen verdieping, ben er ooit samen met mijn kleuterliefde naar beneden gesprongen. Resultaat? Hij had zijn arm gebroken #)
- Konijn woonde buiten, maar als ik me 's avonds eenzaam voelde ging ik die stiekem naar binnen halen om er vervolgens de volgende ochtend mee in bed wakker te worden :o

_Silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:32

Wat voor vallen waren dat dan?

Haha de dierenbeschermingsclub :D jammer dat ik die vroeger niet heb gehad!
Krijg nu ook kriebels om zoiets te doen :=

Ewona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:33

Klopt, ik ben 46.
Vroeger keken ze niet naar een klap meer of minder.
Bij ons was het altijd : wie niet horen wil, moet dan maar voelen.
Moet zeggen dat ik de manier van opvoeding niet erg vond, het hoorde er gewoon bij. Was ook niet zo dat ze je dood mepten :) En als je een mep kreeg, kon je er ook vanuit gaan dat je die dubbel en dik verdiend had. Tenminste, ik toch :))

- Ik ben er ook ooit vandoor gegaan zonder toestemming van mijn ouders. Ik was toen 11 jaar en wou doodgraag paardrijden. Had wat centjes gespaard en kostte toen 5 euro (omgerekend, want euro's bestonden toen nog niet) om een uur te rijden. Dus spaarpotje leeggehaald, hond mee als alibi en de fiets op. Ik zou tot bij mijn vriendin gaan om te spelen. Hond bij vriendin af gedropt en fietsen maar, want het was een heel eind rijden. Na half uurtje fietsen ginder aangekomen en gevraagd om te mogen rijden. Was geen echte manege, maar een soort van paddock waar de mensen gewoon wat lesjes in gaven. Het kon, dus uurtje rond gehobbeld, daarna weer half uurtje op de fiets naar huis. Nietsvermoedend ... want ik wist niet beter dan dat ik niet betrapt zou worden.
Maar ondertussen waren mijn ouders bij mijn vriendin gaan aanbellen om te zeggen dat ze even weg moesten en ze me daarna kwamen oppikken. Haar moeder héél verwonderd natuurlijk : hoezo ??? Ze is helemaal niet hier geweest... Tja, toen waren de poppetjes ook aan het dansen.
Toen ik mijn les gelezen kreeg gaf ik als antwoord : ja hoor, doe maar, roep maar wat jullie willen. Wat ik gehad heb, kunnen jullie me toch niet meer afpakken.
Foei !! (als ik het achteraf bekijk, was ik best wel stout)

- Samen met een vriendin thee gemaakt van allerlei blaadjes, om het buurjongetje te vergiftigen :) Natuurlijk hebben we hem dat niet laten drinken, maar het was een leuke gedachte toen we ermee bezig waren. We waren namelijk heksen _O-

- Een portefeuille goed dik gevuld met briefjes van krantenpapier, vastgeknoopt aan visdraad op de weg gelegd. Daarna met het uiteinde van de draad in de gracht gaan liggen, goed verstopt. En dan maar kijken wie stopten om de portefeuille op te rapen, hihi. Veel mensen die ermee konden lachen, maar ook een paar die erg boos waren en zelfs achter ons aan kwamen rennen.

- Jeukpoeder op de stoel van de juf doen en kijken hoe ze het benauwd kreeg, maar niet durfde krabben.

enz...

Annenas

- Mijn zusjes naam op de muur van mn zusjes kamer schrijven met belabberd handschrift zodat zij straf kreeg.
- Een oude trailer omtoveren tot clubhuis met bank erin en de muren volkalken met stoepkrijt met "naam" hartje "naam", iedereen die ik kende stond in mijn clubhuis opgeschreven.
- als peuter ging ik in winkels oopde grond liggen en mn adem inhouden tot ik letterlijk paars aanliep als ik mn zin niet kreeg.
- bij een vriendinnetje heb ik ooit de helft van dr hooofd kaalgeknipt, soort opscheer was t zegmaar :')

romyloverrr

Lisa_H schreef:
- Ik heb ooit de kat uit het raam gegooid van 2 hoog :x
Heb er een hele week straf voor gehad van mijn ouders, kat had gelukkig niks er aan over gehouden :)
- In ons oude huis hadden we een soort open tussen verdieping, ben er ooit samen met mijn kleuterliefde naar beneden gesprongen. Resultaat? Hij had zijn arm gebroken #)
- Konijn woonde buiten, maar als ik me 's avonds eenzaam voelde ging ik die stiekem naar binnen halen om er vervolgens de volgende ochtend mee in bed wakker te worden :o

_O-

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:46

Er staan echt leuke dingen tussen! :D

Soms was ik best wel een horrorkind volgens mij :')

- heeel veel belletje lellen
- dingen naar auto's die langs reden gooien (sneeuw, water, steentjes ( := )enz.). Mee gestopt toen er iemand uit de auto stapte en waarschuwde, wij door gingen en hij vervolgens nog een keer langs reed (wat wij niet door hadden) en toen super pissed was :')
- met vriendin spelletje doen; durf jij dit ... ? (van de school afspringen (noodgebouw, kon je makkelijk opkomen), vingers in stopcontact, naar mensen roepen en weetik veel allemaal wat)
-langs de deuren gaan om geld te schooien, zeggen dat je aan een actie mee doet (wat je dus niet doet) en hopen dat je geld mee kreeg.
- heb heeel veel planten, gras en andere dingen gegeten. heel veel stokjes ook (werd me wijs gemaakt dat er kabouterbrood in zat, en dat kabouters dat altijd aten.)
- 'soep' maken met vanalles er in (planten, zand, dingen wat we in de keuken konden vinden. Ook dingen die je niet kan eten)
- dieren 'redden'
- broertje bespieden
- met broerjte paardje spelen, hij was t paard. t longeren bijvoorbeeld: lassoknoop gemaakt, om z'n nek gedaan en alsie dus trok stikte hij bijna. ook echt met een zweep slaan enzo... oeps :')
- naakt spelen _O-
- telefoonboek erbij pakken en mensen bellen, als ze antwoorden snel ophangen :+
- stiekem op de muren, dekbedovertrek, kasten, alles wat op m'n kamer stond, tekenen
- snoepjes jatten
- in het diepe water springen, zonder dat ik kon zwemmen, zonder dat iemand er bij was. Om vervolgens naar m'n moeder te rennen om te zeggen dat ik gezwommen heb, moest ik het voordoen en toen kwam ik niet meer boven water :'). Weet t zelf helemaal niet meer, is verteld door m'n moeder. Hoe ik weer op de kant ben gekomen is een raadsel, denk iemand die me er uit heeft getild ofzo.
- liep altijd weg van m'n ouders (in de stad bijvoorbeeld). Vervolg: als we ergens heen gingen moest ik een riem om _O- (zon polsbandje met een riem er aan)

en t ergste:
- Wij woonden aan weg, en deden dan mijn raam open (mijn kamer zat aan de wegkant), gingen we naar mensen heel erge dingen schreeuwen... :') (heee mevrouw met dikke tieten!!!) en dan snel wegduiken als ze keken :') Valt ook niet op als dat t enige raam is wat open staat maargoed... :+
- heel veel drinken, zodat we vervolgens konden wildplassen in de bosjes en poepen :x

Nouja, volgens mij ben ik nog niet eens op de helft :') M'n ouders weten van dit alles helemaal niks. En snap nog steeds niet hoe ik nog leef :')

Bhriseis

Re: Wat voor kinderstreken haalde jij uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:48

_O-

Ewona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:51

- Lol !! Dat naar mensen bellen herken ik ook nog :) Ik mocht niet zomaar bellen, maar deed dat dus toch. Belde ik iemand op en dan zei ik : hallo, het is met Zorro, heeft u mijn paard misschien gezien ? En dan giechelen en neerleggen.
Even wachten en dan terug bellen naar hetzelfde nummer, ander stemmetje opzetten en vragen : Hallo, het is met het paard van Zorro, heeft u hem gezien ?
Tuurlijk vonden die mensen dat niet grappig op dat moment, maar ik wed dat ze er achteraf toch mee konden lachen. Zelf hadden we natuurlijk de grootste fun !

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:53

_Silke schreef:
Wat voor vallen waren dat dan?

Haha de dierenbeschermingsclub :D jammer dat ik die vroeger niet heb gehad!
Krijg nu ook kriebels om zoiets te doen :=

Bedoel je mijn muizenvallen? Die waren van gewone flessen, bovenkant eraf knippen en andersom erin doen.. of gewoon op een binnenhok gaat liggen wachten tot er een onderlangs liep en dan snel pakken

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:53

De kachel uitdraaien waardoor mijn ouders dagenlang in de kou moesten zitten en uiteindelijk de dag dat de monteur kwam er achterkwamen dat hij uit was gedraaid. :))

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 23:04

Alvast voorproefje , ik ging eens op een wedstrijd kijken , en toen vonden wij met de club het nodig om zogenaamde 'trailercheck' uit te voeren _O- Dus wij naar het parkeerplaats en plakte we allemaal van deze geplastificeerde papiertjes op de trailer :

Afbeelding

_O- _O- _O- :oo :roll: >;)

En de shirtjes :

Afbeelding

:)

Ohjaa en we zijn nog een keer een paar dagenn(!) later op vakantie gegaan omdat ik naar die ponymark MOEST . Kun je nagaan hoe erg het was .... 8)7 :')
Laatst bijgewerkt door Sjors op 01-09-13 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Marleennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 23:08

Ik "las" de televisiegids, toen ik twee was. Daarbij vond ik het nodig om elke "gelezen" pagina eruit te scheuren, zodat de vloer om mij heen bezaaid was de televisiegids..

Verder begroette ik mijn verjaardagsvisite met uitgestoken handen en de woorden "geef maar aan Leen" :D

Het kleuren van de houten stoeltjes was vond ik ook nodig. De straf die volgde, vond ik dan weer niet nodig :p

En inderdaad, het 's avonds nog lezen en dan het boek exact zo terugleggen als het lag, toen ik naar bed gebracht werd, is hier ook een bekend fenomeen :D

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 23:08

whaha geniaal topic!

- aanbellen bij mensen en vervolgens snel wegrennen
- poorten opengooien
- koekjes over een heg heen gooien ( toen hij net heel toevallig bij iemand op het hoofd gooien, heel hard wegrennen nooit meer gedaan hihi :') )
- snoepjes van de kruidvat opgegeten
- spullen van mijn broertje afpakken
- met de telefoon lopen spelen, zodat je natuurlijk de hele dag als bezet stond
- mensen nat gooien lang de weg
- lesauto's pesten door middel van net doen alsof je snel oversteekt (gemene! ) :P
- bellen met telefoon dat iemand iets had gewonnen
- met een laserlampje bij mensen in huis schijnen
- op de kast met stift geschreven dit heeft ... gedaan ( mijn broertje)
- net doen alsof je ziek was om maar niet naar school toe hoeven
- lezen met zaklamp onder de dekens
- veel schreeuwen
- bij de bushalte gaan staan en net doen of je mee wilt gaan en dan instappen en zeggen of de rit leuk is
- brand steken op de stoep

was ik niet lief? :P

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 23:09

Heel veel dingen zijn zoooooo herkenbaar!

Waar mijn ouders wel eens niet zo blij mee waren... 's morgens nette kleren aan en zeggen dat ik niet vies mocht worden, omdat we later op visite moesten. Tsjaa dan moet je dus vies worden he! Met een vriendin in een specikuip bootje varen in een hele vieze sloot. Je raad het vast. De ton ging om.... onder het eendenkroos aanbellen. Mijn moeder heeft me met kleren en al onder de koude douche gezet.. Oeps hihi

Of die keer met nieuwe schoenen kijken hoever we in het zakzand konden zakken. Nieuwe schoenen compleet geruïneerd!