Wie doet zo iets?! Ik voel me verslagen ..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:28

Jee wat erg, kan me voorstellen dat het voor jullie een klap is.

Mijn ouders wonen er niet eens zo heel ver vandaan, komt daardoor toch wat dichterbij.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 12:29

Zullen we die discussie ergens anders houden?
Het doel van deze pyromaan was ook niet om er mensen bij te betrekken ..

Bedankt allemaal.

Risje er zijn inmiddels al 14 auto's afgebrand ..

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:30

Saskiaatje schreef:
tita schreef:
Nou ik had niet erg gevonden als de brandstichter zelf ook in brand was gevlogen.
Je moet kijken naar de staat van ongeluk voordat je zoiets post demo_love

Hoezo? Iemand moet toch de andere kant belichten?
Ze zegt toch niet dat TS zich aanstelt?

Als iedereen alleen maar zegt 'Oh, wat eeeeerg!', dat helpt toch ook niet?

Hou maar op.met deze discussie, daar is dit topic niet voor bedoelt.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:30

Het is misschien "maar" een auto maar als je er heel lang voor gespaard hebt en er veel geld ingestoken heb qua extraatjes inbouwen in de auto kan ik mij heel goed voorstellen dat je er goed ziek van bent. En dan is het ook nog eens vreselijk zonde dat de auto van TS niet getaxeert is waardoor ze gegarandeerd onder de huidige waarde van de auto terug gaat krijgen van de verzekering. Niet dat het beter is als ze wel de huidige waarde krijgt want emotionele waarde is niet te vervangen. Maar het was wat makkelijker dan om een andere auto aan te schaffen.. En wat een ellende ook, de auto van je vriend levert helemaal niks op... Onbegrijpelijk hoe mensen zo nonchalant met andermans eigendommen om kan gaan..

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:32

Ik las het gister al in het topic, show je auto. En dan ook nog een jullie beide auto's.
Snap inderdaad dat je zo verdrietig bent. Blik is misschien wel vervangbaar, maar de emotionele waarde niet. Hopelijk pakken ze de daders gauw!!

Heb ook mijn autootje iets verbouwd en mijn hart zou ook breken als ie zo in vlammen op zou gaan. ;(

Sterkte voor jou ts en je vriend!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:33

heidy_wilco schreef:
Saskiaatje schreef:

Hoezo? Iemand moet toch de andere kant belichten?
Ze zegt toch niet dat TS zich aanstelt?

Als iedereen alleen maar zegt 'Oh, wat eeeeerg!', dat helpt toch ook niet?

Hou maar op.met deze discussie, daar is dit topic niet voor bedoelt.

Het is geen discussie, ze probeert TS op de praktische kant te wijzen, in de hoop dat ze zich daardoor wellicht beter voelt.
Niet om te bagatelliseren, maar om er enigszins evenwicht in te brengen.

Hoogstwaarschijnlijk ook gewoon om te helpen, dus ik begrijp de vurige tegenreacties niet.

Saul

Re: Wie doet zo iets?! Ik voel me verslagen ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 12:36

Natuurlijk ben ik blij dat er verder niks gebeurd is. Dat heb ik ook vaak genoeg gezegd tegen mensen hier in de buurt. Toen ik mijn moeder belde was het eerste wat ik zei. Mam er is gelukkig niks met ons. En godzijdank is het flatgebouw onbeschadigd gebleven. Want het ging echt tekeer.
Maar helaas. Dat doet voor nu nog niet genoeg goed. Om er minder ziek van te zijn. Sorry..

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:37

Als je op vakantie bent en je huis wordt afgefikt ben je toch ook niet blij dat je niks mankeert? Je wás er helemaal niet, dus uiteraard mankeer je niks. Die auto's waren niet in de fik gestoken als er mensen in hadden gezeten (kan je redelijkerwijs vanuit gaan) dus er is helemaal geen sprake van een mogelijkheid tot verwondingen of dood. Als je ternauwernood uit een brandende auto weet te ontsnappen, dán ben je blij niks te mankeren. Nu niet.

TS: sterkte, wat een ongelooflijke rotstreek en wat zullen jullie je verschrikkelijk boos, verdrietig, en machteloos voelen. :(:)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:38

Tyrcanol schreef:
Natuurlijk ben ik blij dat er verder niks gebeurd is. Dat heb ik ook vaak genoeg gezegd tegen mensen hier in de buurt. Toen ik mijn moeder belde was het eerste wat ik zei. Mam er is gelukkig niks met ons. En godzijdank is het flatgebouw onbeschadigd gebleven. Want het ging echt tekeer.
Maar helaas. Dat doet voor nu nog niet genoeg goed. Om er minder ziek van te zijn. Sorry..

Heel logisch. Als iemand mijn auto zo zou terroriseren zou ik er weken kapot van zijn.
Het is jóuw eigendom en die onmacht en het onbegrip omtrent het 'waarom?' zal nog wel even blijven.
Geef jezelf ook de tijd om van kwaad naar verdrietig naar woest naar leeg naar acceptatie te gaan. :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:40

OT: wat verschrikkelijk, Laurie... Ik weet nog hoe blij je was toen je die auto eindelijk had, omdat je hem al zo lang wilde... En in enkele minuten gaat alles in vlammen op. :(:)
Hopelijk vinden ze de daders en laten ze die flink boeten... Al heb je je bakkie daarmee niet terug.
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 01-09-13 12:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:41

Ik snap je heel goed hoor TS :j . Het is alsof je tegen iemand wiens vriend het na een lange relatie net heeft uitgemaakt zegt "ach natuurlijk is het erg maar weet je? Er zijn nog zoveel nog leukere jongens en je bent nog zo jong, jij komt nog wel iemand tegen!". Natuurlijk weet je dat diep vanbinnen ook wel, maar op dat moment heb je gewoon behoefte aan een "acht wat erg voor je" en geen wijze praat. Dat komt vanzelf wel.

En ik vind het heel erg wat er gebeurd is. Bah wat een idioten op de wereld :(:) .

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:42

Aargh, waarom toch? Waarom kunnen mensen nou niet met hun tengels van andermans spullen afblijven? wat lost dit op? Mensen die je misschien niet eens kent raken er de dupe van. Wat heeft het voor zin?! :n

Als je zonodig fikkie wil stoken haal dan wat papier/kranten en steek dat lekker in de fik, heb je toch je brandje, maar gaan er verder geen emotionele dingen van anderen in rook op.

Sterkte TS :(:) Heel vervelend inderdaad, en dat is nog zacht uitgedrukt :n

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:45

Hè, wat ontzettend rot meid! Ik zou er ook helemaal kapot van zijn! :( Wat een rotzakken! :(

Dikke knuf! :(:)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:48

Het blij zijn om alles wat er NIET gebeurd is, komt vanzelf wel, daarom mag je nu nog wel heel verdrietig en boos zijn om wat er WEL gebeurd is :(:)

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:59

jeetje, wie haalt het nu in zijn hoofd zo iets te doen :(
ik hoop dat je snel een nieuwe krijgt , en dan hopelijk dezelfde. Sterkte Ts!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:03

Dat die jongens dan ook nog in je dashboardkastje gaan kijken, jezus zeg, niet normaal :(
Snap dat je verdrietig bent.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:05

TS ik kan je gevoelens volledig begrijpen! Je auto, zeker als je er veel tijd, geld en liefde insteekt, heeft gewoon een emotionele waarde! Een vervangende auto zal nooit hetzelfde zijn. En ik kan me voorstellen dat je overspoeld wordt met verdriet, woede en onmacht, gezien het feit dat een medemens niet met zijn pootjes van jouw (en andermans) kostbare bezit kan blijven.
Walgelijke actie, en ik hoop dat de daders snel gepakt worden!

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:06

he verduerie! Gelukkig is er niemand gewond geraakt. Sterkte hoor!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:08

oww wat erg...wat frustrerend...en wat afschuwelijk zonde..

kan me je verdriet wel voorstellen hoor,zijn auto's waar je van houdt,en wat zomaar door een ander kapot gemaakt en afgenomen wordt..

echt vreselijk zonde...

Yanne_RP

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:13

Pff wat erg! Vooral als je er echt voor heb gespaard. :n Gelukkig is er wel niemand gewond geraakt!

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:18

Wat erg, zeker omdat er ook een emotionele waarde achter zit voor jou en je vriend.
Gelukkig is er niemand gewond geraakt/ omgekomen.
Hopelijk pakken ze de mensen op die dit 'geintje' uithaalden.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:23

Ongelooflijk poedersuiker! Maar godzijdank; als je zo lang hebt gespaard en het zijn best dure auto's, dan zijn ze neem ik wel aan wel All Risk verzekerd. Dat scheelt in ieder geval de financiële strop.
Sterkte, vrouw!

Edit; sorry, niet goed gelezen, lomp, sorry, sorry....
In ieder geval is mijn sterkte-wens er niet minder om! :(:)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:27

Tamara, TS zei in een van haar berichten dat de ene auto wel all risk was, maar niet getaxeerd met alle werk die ze er in gestoken had, en de andere auto was al oud en niet all risk..dus hoe dan ook helaas financieel ook wel een beste kater...

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:27

Had mijn bericht al aangepast :-).

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 13:28

Bedankt.

De c30 was een vrij nieuwe auto. Dus die is allrisk.
Maar de 20jarige 854 die nog in top staat was helaas niet ...

Hier ook een edit. ;)
Geen probleem joh