Rachelle_K schreef:Ureen_kwpn schreef:
Hoe bedoel je?
Als hij je wel zag zitten zou hij heus niet zo reageren
dat klopt.. maar dat van vrijdag avond snap ik dan niet helemaal a.s vrijdag avond spreken we met z'n 2e af..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anc schreef:Ureen_kwpn schreef:Dat dacht ik eerst ook al..
Gister avond sms van meneer...
Hee x, Wat doe je? xx
Dat noemen ze ook wel een booty call...
Ik zou niks van hem moeten, wat een lomperd zeg!
chivaldi schreef:oeff die zou bij mij allang geen kans meer maken,ookal doet hij daarna o zo lief leuk en aardig.
Niemand zou mij zo moeten behandelen, aan het begin niet maar ook niet in een relatie...
persoonlijk zou ik er een beetje mee oppassen en afwachten,laat hem maar is wat extra moeite doen en als je hem echt leuk vind begin er is een gesprek over als je alleen met hem bent, kan je gelijk zijn reactie zien
Nessie schreef:Oeps wat een hufter met die opmerking..
Dit is er 1 welke je misschien leuk vindt om mee te flikflooien, maar hier hoef je volgens mij niks serieus van te verwachten. Dan had hij vast wel wat meer respect. Iemand vertellen dat je hem leuk vindt vereist moed, en om er dan zo op te reageren is echt vals.
Mijn tip? Geen hand vol maar een land vol
Ureen_kwpn schreef:chivaldi schreef:oeff die zou bij mij allang geen kans meer maken,ookal doet hij daarna o zo lief leuk en aardig.
Niemand zou mij zo moeten behandelen, aan het begin niet maar ook niet in een relatie...
persoonlijk zou ik er een beetje mee oppassen en afwachten,laat hem maar is wat extra moeite doen en als je hem echt leuk vind begin er is een gesprek over als je alleen met hem bent, kan je gelijk zijn reactie zien
Dat klopt..
maar zit al een hele tijd te twijfel en als ik dat moet sturen..
maar denk dat ik dan 'te hard' van stapel loop net als nu zeg maar dat ik er teveel van verwacht..

)

Yom schreef:het is met die reactie maar net hoe je het leest... je kan er boeijuh van maken (lekker krom geschreven maar hopenlijk snapjum), maar als je het nou leest als gewoon boeiend (zo van... dat is interessant) is het al heel anders
Ik zou hem niet alleen hierdoor afschrijven, maar gewoon afwachten hoe het gaat lopen.
SpeechLess schreef:Yom schreef:het is met die reactie maar net hoe je het leest... je kan er boeijuh van maken (lekker krom geschreven maar hopenlijk snapjum), maar als je het nou leest als gewoon boeiend (zo van... dat is interessant) is het al heel anders
Precies! Dat is altijd lastig bij berichtjes, je weet niet precies wat 'ie bedoelde. Misschien bedoelde hij idd het tweede, al is het dan niet heel handig geschreven van hemIk zou hem niet alleen hierdoor afschrijven, maar gewoon afwachten hoe het gaat lopen.