Ja , helaas alweer een jongens topic....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ureen_kwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 15:32

Rachelle_K schreef:
Ureen_kwpn schreef:

Hoe bedoel je?

Als hij je wel zag zitten zou hij heus niet zo reageren

dat klopt.. maar dat van vrijdag avond snap ik dan niet helemaal a.s vrijdag avond spreken we met z'n 2e af..

Ureen_kwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 15:33

Jolien_x schreef:
De bal ligt nu bij hem! Laat hem maar eens het initiatief nemen. En als je niets hoort, dan weet je ook genoeg toch? :)

We spreken a.s vrijdag af.. dus ben benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:33

Ureen_kwpn schreef:
Dat dacht ik eerst ook al..

Gister avond sms van meneer...

Hee x, Wat doe je? xx

Dat noemen ze ook wel een booty call...

Ik zou niks van hem moeten, wat een lomperd zeg!

Ureen_kwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 15:38

Anc schreef:
Ureen_kwpn schreef:
Dat dacht ik eerst ook al..

Gister avond sms van meneer...

Hee x, Wat doe je? xx

Dat noemen ze ook wel een booty call...

Ik zou niks van hem moeten, wat een lomperd zeg!

tsja, ik vond die berichtjes ook wel lomp maar als je bij hem bent is ie weer heel anders.. dan pakt hij je hand beet enzo..

chivaldi

Re: Ja , helaas alweer een jongens topic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:40

oeff die zou bij mij allang geen kans meer maken,ookal doet hij daarna o zo lief leuk en aardig.
Niemand zou mij zo moeten behandelen, aan het begin niet maar ook niet in een relatie...
persoonlijk zou ik er een beetje mee oppassen en afwachten,laat hem maar is wat extra moeite doen en als je hem echt leuk vind begin er is een gesprek over als je alleen met hem bent, kan je gelijk zijn reactie zien ;)

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:43

Hij kan heel makkelijk spelletjes met je spelen zodra hij doorheeft dat je hem leuk vind. Misschien vind hij je wel leuk en doet hij oprecht aardig, ik weet het niet, maar ik zou het niet vertrouwen..

Ureen_kwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 15:44

chivaldi schreef:
oeff die zou bij mij allang geen kans meer maken,ookal doet hij daarna o zo lief leuk en aardig.
Niemand zou mij zo moeten behandelen, aan het begin niet maar ook niet in een relatie...
persoonlijk zou ik er een beetje mee oppassen en afwachten,laat hem maar is wat extra moeite doen en als je hem echt leuk vind begin er is een gesprek over als je alleen met hem bent, kan je gelijk zijn reactie zien ;)

Dat klopt..
maar zit al een hele tijd te twijfel en als ik dat moet sturen..
maar denk dat ik dan 'te hard' van stapel loop net als nu zeg maar dat ik er teveel van verwacht..

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:45

Nessie schreef:
Oeps wat een hufter met die opmerking -O- ..

Dit is er 1 welke je misschien leuk vindt om mee te flikflooien, maar hier hoef je volgens mij niks serieus van te verwachten. Dan had hij vast wel wat meer respect. Iemand vertellen dat je hem leuk vindt vereist moed, en om er dan zo op te reageren is echt vals.

Mijn tip? Geen hand vol maar een land vol :)

Precies dat :o

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:02

Ureen_kwpn schreef:
chivaldi schreef:

Dat klopt..
maar zit al een hele tijd te twijfel en als ik dat moet sturen..
maar denk dat ik dan 'te hard' van stapel loop net als nu zeg maar dat ik er teveel van verwacht..

ik doelde er meer op als je vrijdag bij hem ben,begin er dan is subtiel over... ;)

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:07

Ik zou er klaar mee zijn. En als die mn hand zou pakken hem wegschudden en vragen dat niet te doen (laat hem maar even zweten haha :P)

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:12

meis kijk uit dat ie je niet gaat gebruiken. leuk en lief doen als jullie samen zijn maar als zijn vrienden erbij zijn ow zo stoer gedrag laten zien. Die opmerking vind ik niet echt kunnen. Kun je het er ook niet met hem over hebben? Dan weet je ook gelijk waar je staat....

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 17:05

Machtpositiemisbruik noemen ze dat TS. Hij weet dat jij hem ziet zitten waardoor hij 'misbruik' van je kan maken door jou alleen te laten opdraven als het hem uitkomt.

Pas er maar mee op. Je kunt erg gekwetst worden :)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 20:17

die reactie is eigenlijk best lomp....
en daarom ga ik met de rest van de reacties mee; die is niet serieus :n
als je iemand echt, echt leuk vind zeg je niet als iemand zegt; ik vind je leuk. ''BOEIEND''
nee dat kan niet :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 20:22

Inderdaad..

Het is toch niet dat je ook iets anders zei en dat hij dáárop reageerde of zo, dat je je vergiste? :P

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 15:02

Yom schreef:
het is met die reactie maar net hoe je het leest... je kan er boeijuh van maken (lekker krom geschreven maar hopenlijk snapjum), maar als je het nou leest als gewoon boeiend (zo van... dat is interessant) is het al heel anders ;)

Precies! Dat is altijd lastig bij berichtjes, je weet niet precies wat 'ie bedoelde. Misschien bedoelde hij idd het tweede, al is het dan niet heel handig geschreven van hem :+ Ik zou hem niet alleen hierdoor afschrijven, maar gewoon afwachten hoe het gaat lopen.

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 15:08

Ik vind het ook een erg lompe reactie van hem hoor TS! Ik had het ook gelijk afgekapt.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 15:12

Hij lijkt je wel uit te willen lokken en omdat hij nou weet dat jij hem leuk vind wil hij je gebruiken. Dit gevoel krijg ik erbij.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 15:23

Ik denk dat hij het gewoon grappig vindt om een beetje met je gevoel te spelen. Of misschien waren zijn vrienden er wel bij, en waren ze lollig aan het doen. In ieder geval, als hij je echt had zien zitten, dan was zijn reactie anders geweest. Je bent leuk voor een keertje en meer niet, of alleen wanneer het hem uitkomt. Aan jou de keuze wat je daarmee doet :)

Ureen_kwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 22:45

Ik krijg zelf ook wel meer het vermoeden dat het hem niets interesseert dat ik weer in de maling word genomen..
ik wil even afwachten hoe t vrijdag afloopt en anders vind ik het wel prima dan zoekt hij het maar uit..
want hij weet precies hoe ik over zulke dingen denk inverband ex-vriendjes etc.. en sta dan niet weer te springen om zulke 'onzin' ...

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 06:38

Meid, als hij precies weet hoe jij daarover denkt waarom doet hij het dan...
Denk daar eens goed over na.

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:11

SpeechLess schreef:
Yom schreef:
het is met die reactie maar net hoe je het leest... je kan er boeijuh van maken (lekker krom geschreven maar hopenlijk snapjum), maar als je het nou leest als gewoon boeiend (zo van... dat is interessant) is het al heel anders ;)

Precies! Dat is altijd lastig bij berichtjes, je weet niet precies wat 'ie bedoelde. Misschien bedoelde hij idd het tweede, al is het dan niet heel handig geschreven van hem :+ Ik zou hem niet alleen hierdoor afschrijven, maar gewoon afwachten hoe het gaat lopen.

Ja maar.. waarom zou hij er dan achter zetten: fijne avond nog. Dan maak je toch duidelijk dat je verder geen gesprek meer wil voeren en dat het je duidelijk niks boeit wat ze zei/nog te zeggen heeft

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:19

En, hoe is het gegaan TS?

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:24

Kijk uit dat je geen gevoel voor m krijgt... dat gaat namelijk heel erg pijn doen.

Ureen_kwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 14:02

momenteel praten we nog wat gewoon hij heeft wel toegegeven aan zijn maten dat hij mij leuk vond kreeg ik te horen.. maar ben er nog niet heel zeker van..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 14:08

Jullie zijn 16, 16jarige jongen zijn communicatief niet altijd even handig.
Als je het samen gezellig hebt zou ik er gewoon van genieten hoor.
En 1x een lompe opmerking, tsja niet handig, maar als het bij die ene keer blijft en hij verder leuk en aardig is.

Je schrijft dat hij je zelfs weleens komt opzoeken bij de paarden, dat vind ik eigenlijk al heel wat voor een jongen van die leeftijd.

Wat klink ik nu oud hahaha.