little_king schreef:haflingertje schreef:Hmmm Joris en de draak in de achtertuin! Dat lijkt me wel wat!!!Moeten wij nu lootjes gaan trekken? We wisselen gewoon om de maand!
hm... misschien verkopen ze tegen die tijd wel een madurodam van de Efteling? Alles in het klein Vogelrock in de achtertuin lijkt me vet
Weet je jullie houden Joris maar Ik weet nu wel wat ik wil, de ezel van ezeltje strek je.Altijd voldoende goudstukken!
Ik wil het vliegend tapijt waar de fakir opzit. Scheelt mij heel veel benzine en fileleed. Dan ga ik op mijn vliegend tapijt naar mijn werk...
purny schreef:Ik wil het vliegend tapijt waar de fakir opzit. Scheelt mij heel veel benzine en fileleed. Dan ga ik op mijn vliegend tapijt naar mijn werk...HAHAHA okee kapot droog dit.
purny schreef:Ik wil het vliegend tapijt waar de fakir opzit. Scheelt mij heel veel benzine en fileleed. Dan ga ik op mijn vliegend tapijt naar mijn werk...Zouden ze die ook met cabine hebben?Nu regen je zo nat met die cabrio uitvoering
moonfish13 schreef:Ik heb ook roze en groene duiven gezien. En een roze dan.Die groene die vloekt hihi.
little_king schreef:purny schreef:Ik wil het vliegend tapijt waar de fakir opzit. Scheelt mij heel veel benzine en fileleed. Dan ga ik op mijn vliegend tapijt naar mijn werk...Zouden ze die ook met cabine hebben?Nu regen je zo nat met die cabrio uitvoering
Een kasteel op zo'n planeet van de droomvlucht, daar ben ik echt verliefd op. En de taarten die bij Hans en Grietje staan.
Zo'n enge trol van 't eind uit de droomvlucht, daar kan ik snacht's m'n zus de stuipen op het lijf jagen