Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wbt gebruik interesseert het me niet of het windows 8 is of apple. Ik ben al jaren bekend met computers en ben ook technisch aangelegd en kan er mee goed overweg dus daar zie ik geen problemen mee._Evanne schreef:@Nini_roosje: Accu van de Apple hier deed het in het begin max 2,5uur. Nu valt hij direct uit zodra je de adapter eruit haalt en zo oud is 'ie nog nit. De accu van mijn Dell daarin tegen werkt bij normaal gebruik(internetten, huiswerk, dus geen films etc) ruim 4uur.
_Evanne schreef:@Nini_roosje: Accu van de Apple hier deed het in het begin max 2,5uur. Nu is de accu op en valt hij direct uit zodra je de adapter eruit haalt en zo oud is 'ie nog niet. De accu van mijn Dell daarin tegen werkt bij normaal gebruik(internetten, huiswerk, dus geen films etc) ruim 4uur.
Astaloca schreef:Overigens vind ik de grafische kaart ook belangrijk ivm spellen. Nu heb ik al wel gezien de spellen wie ik doe, doen het ook op de mac. Dus dat is het punt niet. Echter voor mijn studie zag ik al dat sommige ook een macbook hebben dus dat zal ook geen probleem zijn. Voor mijn studie heb ik hem echt nodig voor het typ werk zeg maar en zakelijk gebruik. Ik gebruik hem ook echt dag en nacht en heb daarom ook gewoon een goede nodig. Acer ed heb ik ook naar gekeken, waarom ik daar eigenlijk niet op uit kwam.. Geen idee.. want ik heb toen mijn oog laten vallen op Toshiba met alles er op en eraan, maar zoals mijn vorige post aangaf het bedrijf waar ik hem bestel kan hem voorlopig nog niet leveren
Ik zie nu dat de meningen erg verdeeld is.. Wat wel vaker is bij Apple vs de rest.Wbt gebruik interesseert het me niet of het windows 8 is of apple. Ik ben al jaren bekend met computers en ben ook technisch aangelegd en kan er mee goed overweg dus daar zie ik geen problemen mee.
Ultrabook heb ik ook gekeken die van Dell. Echter weet ik niet of a la 2013 de ultrabook al zo goed is ontwikkeld. Ik wil graag dat een laptop lang mee gaat en daarom denk ik voorlopig dat mijn voorkeur uitgaat voor een laptop.
SSD is voor mij niet van toepassing aangezien ik dus ook spellen ga draaien en SSD heeft daarvoor te weinig geheugen. Zoals ik in mijn OP aangaf heb ik minimaal 500 nodig, mijn oude had ook 750 gig.
Bedankt iedereen alvast voor jullie ervaringen!
skyline schreef:Persoonlijk zou ik ook kijken naar windows 7 dat werkt veel fijner dan windows 8
Anoniem schreef:Hoe goed is de stroom voorziening in de lokalen op jou school? Hier op het HBO is het verschrikkelijk. Dus daarom heb ik een apple gekocht vanwege de accu. Klasgenoten zie ik heel de tijd in uithoeken van het lokaal gaan zitten voor een stopcontact.. Dus daar moet je ook rekening mee houden.
_Evanne schreef:@Nini_roosje: Accu van de Apple hier deed het in het begin max 2,5uur. Nu is de accu op en valt hij direct uit zodra je de adapter eruit haalt en zo oud is 'ie nog niet. De accu van mijn Dell daarin tegen werkt bij normaal gebruik(internetten, huiswerk, dus geen films etc) ruim 4uur.

da's troep.