Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Plukje schreef:Ik vind het plannen wel grappig om te doen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat iemand stress hiervan krijgt.
en iedereen vraagt steeds of we al zenuwachtig zijn, nou ik heb alleen maar gigantisch veel zin in DE dag! Snap ook niet waarom je zenuwachtig moet zijn, als je een goede planning en ceremoniemeesters hebt loopt het altijd vanzelf en het enige dat je als bruidspaar moet doen is zorgen dat je ja zegt op het juiste moment en verder genieten van jullie dag
dat lukt me denk ik wel. Maar misschien komen ze zenuwen nog

Kregen wel de zenuwen van alles wat er mis ging in de voorbereiding maar das weer een ander verhaal!
PanniePannie schreef:Wat leuk! Wij gaan trouwen op 30 augustus 2014. Ik had toevallig onlangs ook al een topic geopend over de dagindeling. Je vindt het hier terug: [LZP] Indeling trouwdag, ervaringen gevraagd
We hebben inmiddels de locatie vastgelegd, het wordt een kasteelboerderij waar we de hele dag zullen doorbrengen (dus van trouwen tot feest). De dagindeling ligt nu ook zo goed als vast, maar die gaan we op korte termijn nog even bespreken op de locatie.
wij begonnen een half jaar voor de bruiloft. Of heb je speciaal die datum uitgekozen? verootjoo schreef:PanniePannie schreef:Wat leuk! Wij gaan trouwen op 30 augustus 2014. Ik had toevallig onlangs ook al een topic geopend over de dagindeling. Je vindt het hier terug: [LZP] Indeling trouwdag, ervaringen gevraagd
We hebben inmiddels de locatie vastgelegd, het wordt een kasteelboerderij waar we de hele dag zullen doorbrengen (dus van trouwen tot feest). De dagindeling ligt nu ook zo goed als vast, maar die gaan we op korte termijn nog even bespreken op de locatie.
Zo, jullie zijn er vroeg bij met alles regelenwij begonnen een half jaar voor de bruiloft. Of heb je speciaal die datum uitgekozen?
wij hebben 15 maanden de tijd gehad en dat is voorbij gevlogen!
is het niet linksom, dan wel rechtsom!
. 1 voor de ceremonie en 1 voor het eten en feest. We laten het nog even bezinken en als we er dan nog enthousiast over zijn gaan we kijken welke data nog beschikbaar zijn in mei en juni.
14/5/2014!
we krijgen eind januari een kleine beeb en we willen zoiets moois graag met zn allen doen! Dan valt een avondfeest af
Destino schreef:Panniepannie, lekker genieten van alles enne zo vroeg is dat ook weer niet hoorwij hebben 15 maanden de tijd gehad en dat is voorbij gevlogen!
Vind wat Verootjoo noemt eerder kort..
Wat betreft zenuwen, die hebben we niet gehad (trouwden afgelopen vrijdag)!
Ook niet de dag zelf of de avond vooraf.. En er gingen bij ons nog best wat dingen mis de week en een paar dagen van te voren! Maar alles komt uiteindelijk toch wel goedis het niet linksom, dan wel rechtsom!
hij is nu bijna klaar en hij wordt gaaf! Het leuke van een jurk laten maken is dat je tussendoor heel vaak mag passen
het valt mij heel erg mee, ik heb meerdere malen gehoord dat je echt een jaar nodig hebt om alles te regelen en dat je het dan zo druk hebt, nou ruim een half jaar lukt prima, heb niet het idee dat we overlopen in het werk oid
Paarse schoenen voor m'n lief, goedkopere schoenen uit een outlet voor mij, goedkopere fotograaf, gesprekjes bij verschillende bloemisten, ringen, maar ook ideetjes voor en het uitwerken van de dingen die we zelf hebben gedaan: corsages, gastenboek, enveloppendoos, versieringen op de locaties, zelf kaartjes ontworpen (en daarvoor vaak bij schoonzusje langs die ons hielp) openingsdans etc. Niet alles was even makkelijk te vinden of te realiseren en daar ging veel tijd in zitten
Maar dat hoeft echt niet perse!
Vooral met Pinterest zie je opeens allemaal leuke dingen voorbij komen. Maar goed, misschien kan ik mijn lief dan doordeweeks aan het werk zetten om wat dingen uit te zoeken e.d., zodat we dat het weekend kunnen bekijken. Sammie schreef:Een jaar is ook echt onzin(nig).binnen drie maanden valt ook alles te regelen.