Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plukje schreef:Ik vind het plannen wel grappig om te doen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat iemand stress hiervan krijgt.
PanniePannie schreef:Wat leuk! Wij gaan trouwen op 30 augustus 2014. Ik had toevallig onlangs ook al een topic geopend over de dagindeling. Je vindt het hier terug: [LZP] Indeling trouwdag, ervaringen gevraagd
We hebben inmiddels de locatie vastgelegd, het wordt een kasteelboerderij waar we de hele dag zullen doorbrengen (dus van trouwen tot feest). De dagindeling ligt nu ook zo goed als vast, maar die gaan we op korte termijn nog even bespreken op de locatie.
verootjoo schreef:PanniePannie schreef:Wat leuk! Wij gaan trouwen op 30 augustus 2014. Ik had toevallig onlangs ook al een topic geopend over de dagindeling. Je vindt het hier terug: [LZP] Indeling trouwdag, ervaringen gevraagd
We hebben inmiddels de locatie vastgelegd, het wordt een kasteelboerderij waar we de hele dag zullen doorbrengen (dus van trouwen tot feest). De dagindeling ligt nu ook zo goed als vast, maar die gaan we op korte termijn nog even bespreken op de locatie.
Zo, jullie zijn er vroeg bij met alles regelenwij begonnen een half jaar voor de bruiloft. Of heb je speciaal die datum uitgekozen?
Destino schreef:Panniepannie, lekker genieten van alles enne zo vroeg is dat ook weer niet hoorwij hebben 15 maanden de tijd gehad en dat is voorbij gevlogen!
Vind wat Verootjoo noemt eerder kort..
Wat betreft zenuwen, die hebben we niet gehad (trouwden afgelopen vrijdag)!
Ook niet de dag zelf of de avond vooraf.. En er gingen bij ons nog best wat dingen mis de week en een paar dagen van te voren! Maar alles komt uiteindelijk toch wel goedis het niet linksom, dan wel rechtsom!
Sammie schreef:Een jaar is ook echt onzin(nig).binnen drie maanden valt ook alles te regelen.