Bowlen met zijn tweeen lijkt me niets. Als de een op de bank zit is de ander aan het gooien. Niet echt iets 'saampjes' vind ik.
VisibreTeam schreef:
Choco fondue kun je gewoon thuis doen hoor
WinSel
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-13 20:48
Daar heb je een punt Geryon, niet echt gezellig samen idd...
Hmm opzoek naar iets anders haha
Ik wil wel iets buitenshuis doen
Laatst bijgewerkt door WinSel op 29-08-13 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 29-08-13 20:48
Wij doen t wel eens samen maar dat komt omdat ik vet goed ben en het ook leuk vind, maar het is best vermoeiend, maar ik vind het heel leuk om samen te doen
is er niet in de buurt iets van een sauna thermen oid? Gezellig samen, ne harstikke lekker !
Joolien, niet reageren hierop iedereen weet wat er in van die warme ruimtes kan gebeuren dus bespaar het ons
NikkivanOlst
Geplaatst: 29-08-13 20:51
Geryon schreef:
Bowlen met zijn tweeen lijkt me niets. Als de een op de bank zit is de ander aan het gooien. Niet echt iets 'saampjes' vind ik.
VisibreTeam schreef:
Choco fondue kun je gewoon thuis doen hoor
De chocola kan idd ook op andere plaatsen dan om een marsmellow
Geryon
Geplaatst: 29-08-13 20:52
Of misschien samen vissen? Dat vind ik altijd erg leuk samen.
Anoniem
Celiien schreef:
is er niet in de buurt iets van een sauna thermen oid? Gezellig samen, ne harstikke lekker !
Joolien, niet reageren hierop iedereen weet wat er in van die warme ruimtes kan gebeuren dus bespaar het ons
Dat doe ik niet, is teveel een open deur.
Ann_moi
Is er niet ergens in de buurt een leuke kroeg met live muziek? Kan soms ook heel verassend uitpakken. Of misschien naar een kleinere zaal waar een leuk bandje optreedt? Ook redelijk goedkoop maar toch echt een avondje uit.
Geryon
VisibreTeam schreef:
Geryon schreef:
De chocola kan idd ook op andere plaatsen dan om een marsmellow
Win win situatie
Anoniem
Geplaatst: 29-08-13 20:53
Ann_moi schreef:
Is er niet ergens in de buurt een leuke kroeg met live muziek? Kan soms ook heel verassend uitpakken. Of misschien na een kleinere zaal waar een leuk bandje optreedt? Ook redelijk goedkoop maar toch echt een avondje uit.
Dat is idd wel een goede, of karaoke
WinSel
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-13 20:53
Wat zijn jullie allemaal op dreef hahha
Sauna vinden we allebei heerlijk, nog nooit s avonds gedaan, altijd een hele dag. Eens kijken, das ook wel lekker !
Vissen doe ik niet aan
Ik ga es even op zoek Theater heb ik helaas niet gevonden voor morgenavond
Dingen die mn vriend en ik meestal doen.... Hangen bij vrienden, naar een concertje, mc'en, samen filmpje kijken thuis, samen iets koken/bakken en 'romantisch' opeten, sterren kijken etc
Misschien is een hele avond (plus eventueel nacht) een serie kijken ook leuk? Vind ik altijd erg gezellig, met allemaal lekker eten en snoep mm
Dorine92
Geplaatst: 29-08-13 21:00
Musical? Als je op marktplaats zoekt op "vandaag" kun je soms heel goedkoop kaartjes van iemand overnemen die plotseling niet meer kan, omdat ze bang zijn dat ze er niet meer vanaf kunnen voordat de voorstelling begint
NikkivanOlst
Geplaatst: 29-08-13 21:01
Geryon schreef:
Misschien is een hele avond (plus eventueel nacht) een serie kijken ook leuk? Vind ik altijd erg gezellig, met allemaal lekker eten en snoep mm
Musicals kan ik helaas in de buurt niet vinden....
Tis lastiger dan ik dacht haha, uit eten oid heeft weinig zin aangezien we van mijn werk er voor een bbq hebben.
Bowlen is leuk, maar vraag me af of dat leuk genoeg is met zn 2en.... Ik dacht nog aan een lekkere gezichtsbehandeling, vind mn vriend ook erg lekker maja s avonds niet te vinden...