Bedankt voor de link Kitty, ik heb nog oude werkschoenen die ik weg wilde gaan gooien.

Hier wordt ook alles gejat wat los en vast zit, zelfs de snelbinders van je fiets.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Konstantine schreef:
Bedankt voor de link Kitty, ik heb nog oude werkschoenen die ik weg wilde gaan gooien.

Mioux schreef:Dat is gewoon
![]()
Bah bah ja ieder ze ding maar pfff heb even nog geen trek in lunch haha
), die had er nog zn neus ervoor opgehaald. Zo'n gigantische baggerfiets was het. En dan nog iemand erop betrappen op poging tot diefstal van dat ding. Gast reed zelfs nog op een eigen fiets ook nog.

xxCYNNxx schreef:lol dat is idd wel erg triest.
Zo heb ik eens iemand betrapt die mn oude fiets wou jatten..iets meer dan anderhalf jaar geleden.
En echt dat ding zag er niet meer uit, echt een compleet afgeragde fiets (had al geen remmen meer en 1 trapper was alleen nog maar een pennetje, want de rest was er al eens afgedonderd. Echt zo'n fiets; zelfs iemand die stom en dan ook echt stomdronken uit de kroeg was gekomen midden in de nacht en die nog 10 km had moeten lopen (nu ja strompelen dan), die had er nog zn neus ervoor opgehaald. Zo'n gigantische baggerfiets was het. En dan nog iemand erop betrappen op poging tot diefstal van dat ding. Gast reed zelfs nog op een eigen fiets ook nog.
Kon ik nog ff me gaan haasten om mn oude barrel in mn bezit te houden (moest er nog een paar weken mee voor mn nieuwe fiets kwam). Echt zo triest. Helemaal als je bedenkt dat diegene zo'n 100 fietsen achter/in huis heeft staan. En nee das niet overdreven; denk dat ik met mn schatting van 100 fietsen nog veel en veel te laag zit zelfs. Echt zo'n fietshoarder
Ik heb die man gemailt uit de link hahah, ben benieuwd wat hij er voor wilt geven. 
?
ze zelf weg halen...
Hij liep zogenaamd deskundig om het kastje heen, trok wat laatjes open. En toen gauw alles inladen. Prachtig om te zien