Afgelopen week was er een kerstaflevering van Samsam op....en kreeg spontaan helemaal zin in de kerst.
Hier komt de kerstboom pas na Sinterklaas en met 3 koningen (6 januari) gaat hij weer weg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chaos schreef:JoAnn schreef:Ik vind Kerst leuk, maar uit principe komt de boom toch echt niet binnen voor de Sint weg is. En dat zouden winkels ook moeten doen.
Omdat??
Blijf nog wel even genieten van de (na) zomer Yonker schreef:mayniac_val schreef:Kerst is twee dagen (eigenlijk eentje, maargoed, we zijn verwend)Wat heeft een boom die vier maanden in je kamer staat dan in vredesnaam nog met kerst te maken?
Eens![]()
En wat ik me dan afvraag... weet je wel waar kerst voor staat? Geloof je daar in?
Ik vind het ook altijd wel een lekker sfeertje, maar hier is de boom er echt niet zo lang hoor, maximaal een maand en meestal zo'n 2 a 3 weken gok ik.
?).. en daar doe ik ook lekker aan mee..
fabske schreef:ik beleef kerst ook wel op die manier,
Maar dat is omdat ik in een winkel werk die ook kerst spullen verkoopt.
en ik dus al vrij snel weet hoe de kerstcollectie eruit gaat zien.
en in de winkels de spullen ook relatief vroeg neer moet zetten en decoreren samen met mijn collega's.
ik hoop voor jou dat die kleuren er ook echt in zitten en dan met name ijsblauw.
WilmaBoy schreef:enkele jaren geleden heb ik hem pas weggehaald met Pasen..![]()
vind zo een boom in huis altijd iets gezelligs hebben
Hahaha bij mij is het idd ook voor de gezelligheid! 't heeft iets warms.. en knus 
JoAnn schreef:Ik vind Kerst leuk, maar uit principe komt de boom toch echt niet binnen voor de Sint weg is. En dat zouden winkels ook moeten doen.
Wordt door veel mensen voor gek verklaard
Het is mijn verzamelwoede ondertussen geworden, en heb al een hele verzameling. Mijn vriend is nu ook wel een beetje aangestoken door mij, en koopt nu ook geregeld wat leuks

casperrr schreef:Kerst was altijd mijn favoriete tijd van het jaar, totdat ik naar Australië verhuisde en de Kerstman voorbij kwam in zijn korte broek....
JoAnn schreef:Ik vind Kerst leuk, maar uit principe komt de boom toch echt niet binnen voor de Sint weg is. En dat zouden winkels ook moeten doen.
Vind dat zo gezellig, veel beter dan een felle lamp
jongens, ik was al in shock dat er pepernoten in de winkel lagen voor sinterklaas.. beginnen jullie over kerst?