Meganyr schreef:Reacties zijn al mooi!
Juist het idee van alles onder één dak spreekt me aan.
En over de herplaatsers: Ik zou geen honden en katten zelf in de winkel zetten maar wel klappers met profielen van de beesten uit het asiel. Heel veel honden en katten worden er natuurlijk niet meer in dierenwinkels verkocht, maar áls er dan één is, moet er wel voer en toebehoren voor gekocht worden.
Met konijnen, knaagdieren en vissen is dat een ander verhaal. Daar zou misschien wel wat te combineren zijn met bijdrages aan de opvang en een bedrag voor mij. Castraties, sterilisaties zitten hier al in natuurlijk.
Het is een hele andere mind-set, dat weet ik.
Ik vraag me eerlijk gezegd wel af of dat wel iets word, die bijdrage voor jou. Tenzij je van plan bent om de dieren via jou duurder aan te bieden zie ik het eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren dat het asiel een marge af gaat dragen alleen omdat je een klapper in de winkel wilt leggen. Asielen hebben het vaak al niet zo breed? En eerlijk gezegd zou ik als klant nooit extra betalen omdat jij informatie die ik zo telefonisch of via internet had kunnen opzoeken heb uitgeprint
Ik vind het idee wel leuk, ik denk alleen dat het me in de praktijk niet zo zou aanspreken. Heel leuk dat jij een mening hebt over het houden van een dier maar als ik het niet met je eens bent (en wanneer zijn honden of paardenmensen het nou ooit eens??
) kan ik dus niet bij je terecht.