Racerback top & beha bandjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:11

Imala schreef:
Ik heb werkelijk waar nog nooit bij iemand de gedachte gehad van goh werk jij die bh bandjes eens even weg. Niet in de sportschool, niet in het dagelijks leven.
Nou moet ik zeggen dat die van mij eigenlijk heel vaak te zien zijn haha.
Ik ga echt niet speciaal een nieuwe bh of klemmetjes aanschaffen omdat ik me bedenk dat ik een tanktop of iets aan wil.

Mee eens! Als ik me al aan BH-bandjes moet gaan ergeren dan heb ik nooit weer een zen-moment volgens mij :'). Mijn BH-bandjes zijn eigenlijk nooit te zien, op 1 (sport)top na.
Ik heb trouwens niet eens een sport-BH, niet nodig met mijn kleine cup. Wel 1 gewone BH die ik alleen bij het sporten draag.

Warboel

Re: Racerback top & beha bandjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:35

Zumba *\o/*
Weet niet of ze het op jouw sportschool ook hebben maar Body Combat is ook een aanrader, lekker intensief en leuk!

Wat pas erg is is mensen die aan het sporten zijn die geen goede bh aanhebben. Dat alles alle kanten op wiebelt -O- dan zie ik maar liever een paar bandjes :')

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 20:02

Warboel schreef:
Wat pas erg is is mensen die aan het sporten zijn die geen goede bh aanhebben. Dat alles alle kanten op wiebelt -O- dan zie ik maar liever een paar bandjes :')

Precies! :')

Als je naar de sportschool gaat maakt het toch niet zo heel veel uit hoe je eruit ziet? Maak je niet druk over twee dunne bandjes ;)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 20:11

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje aanstelleritus om te gaan miepen over bh-bandjes.. Wat een ander ook al zegt...het is geen modeshow. Als het maar functioneert en zijn werk doet tijdens het sporten vind ik t al snel best. Het enige waar ik dan wél rekening mee hou is of de kleuren vloeken. Daar kan ik weer niet tegen. Maar heb dan ook een zwarte, kan overal bij. En of ik nou een racerback draag of niet, qua bh heb ik daar gewoon sch**t aan. Ik heb voor dat specifieke shirt dan gekozen omdat het het printje/kleur icm luchtigheid mij aantrekt. Dan ga ik er niet rekening mee houden dat er mensen zijn die dat misschien wel "not-done" vinden.. Als ik me er maar prettig in voel. Kom ook voor mezelf dan, niet voor een ander.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 20:14

haha.. als ik soms aan het sporten ben wil je niet weten wat er allemaal zichtbaar is <<) :') dan zijn bhbandjes nog niet eens zo erg :P

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 22:16

@ Friendly: Nou nou Ansie, nog net zo'n felle kikker als vroeger hehe.... :P Niks veranderd jij :P
Maar ben het niet met je eens hoor, ik vraag alleen om meningen omdat ik ergens onzeker over ben. Waarom zou dat aanstellen of miepen zijn? Of bedoel je dat t.o.v. eventuele mensen die commentaar zouden leveren op het zichtbaar zijn van bandjes?

@ Unihorses: loool, uhm, wat voor sport doe jij dan? En wat hebbie aan? Of kan ik beter vragen: wat heb je dan niet aan? Haha...

@ Warboel: ben net klaar met een proef 10-daagse en vandaag omgezet naar onbeperkte abo. Body Combat geven ze ook inderdaad; daar ook maar eens een lesje meepakken.

Zo, nou meningen genoeg hier in ieder geval. Bedankt voor de input allemaal!!! Heb lekker gesport hoor, mét racerback en zichtbare bandjes.... }>

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 22:19

Imago01 schreef:
@ Warboel: ben net klaar met een proef 10-daagse en vandaag omgezet naar onbeperkte abo. Body Combat geven ze ook inderdaad; daar ook maar eens een lesje meepakken.

Neeee, Bodyjam!!!!! The best there is!! :o :D *\o/*
http://www.youtube.com/watch?v=cNwWUiZ2_zE

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 22:20

Imago01 schreef:
@ Friendly: Nou nou Ansie, nog net zo'n felle kikker als vroeger hehe.... :P Niks veranderd jij :P
Maar ben het niet met je eens hoor, ik vraag alleen om meningen omdat ik ergens onzeker over ben. Waarom zou dat aanstellen of miepen zijn? Of bedoel je dat t.o.v. eventuele mensen die commentaar zouden leveren op het zichtbaar zijn van bandjes?

@ Unihorses: loool, uhm, wat voor sport doe jij dan? En wat hebbie aan? Of kan ik beter vragen: wat heb je dan niet aan? Haha...

Zo, nou meningen genoeg hier in ieder geval. Bedankt voor de input allemaal!!! Heb lekker gesport hoor, mét racerback en zichtbare bandjes.... }>

haha voltige en turnen... opzich niks vreemds... maar op de kop hangend zakt er soms wel eens wat af en dan heb je geen handen vrij :P
en met het team mee... is het grijp waar je grijpen kan...
bij sommige oefeningen zijn meerdere broeken aangeraden :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 22:23

Imago01 schreef:

Hihi, nee nog steeds hetzelfde :P En ik bedoelde dat aanstellen ed inderdaad op de mensen die t evt commentaar zouden leveren ;) Ik vind dat je zelf je keuzes moet maken waar je je prettig bij voelt en een ander heeft er dan niks mee te maken, dus als je je er prettig bij voelt.. Lekker doen!