Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Nadia_ schreef:Konstantine schreef:Ofwel: TS had gas moeten geven en het beest plat moeten rijden, dan was er geen probleem? Belachelijk weer...
Ik hoop dat de eigenaren uit eigen zak (mee)betalen TS, als wat in de posts boven me staat klopt.
In principe wel ja, werd me ook tijdens mijn rijexamen gezegd, stop niet voor dieren, want dan zak je.
Loiz schreef:_Nadia_ schreef:
In principe wel ja, werd me ook tijdens mijn rijexamen gezegd, stop niet voor dieren, want dan zak je.
Mits noodzakelijk. Mocht je geen verkeer achter je hebben, mag je best afremmen/gas loslaten om een dier de kans te geven van de weg te gaan.
)
Hondlief zelf heb ik vandaag weer gezien en die blijft nu uit de buurt van mijn auto. 

DonCamillo schreef:petpa: dat artikel gaat over schade die door een auto aan iets anders toegebracht wordt, bijvoorbeeld je rijdt iemand zijn tuinhuis omver. Schade die door een hond aan een auto toegebracht wordt is wel gedekt. Echter hier was het niet de hond zelf die de auto beschadigd heeft, maar de bestuurster in haar uitwijkmanoevre, of, zo je wilt, het uitsteeksel...
Iris82 schreef:Nee jij beter lezen.