Help! Metrostation A'dam Sloterdijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:03

friendly schreef:
MacavityL schreef:
Vanaf Alkmaar kom je volgens mij op spoor 5 aan op sloterdijk. Twee keuzes:

1) op perron helemaal naar voren lopen, kom je bij achterste trap welke omhoog gaat en je zowel links als rechts al de metro ingangen ziet, hier naar boven (als je links naar boven gaat metro aan je rechterhand, als je rechts naar boven gaat, metro aan je linkerhand). Er gaat maar 1 metrolijn dus de verkeerde kun je niet nemen.

2) op perron de hoofdtrap/roltrap nemen, dan kom je op het centrale punt uit en zie je de AKO/etos waar je langs moet lopen naar achteren.

Volgens mij is het ROC waar je moet wezen? Bij RAI naar beneden met de trap en bij de uitgang links aanhouden, viaduct onderdoor en je ziet het vrijwel gelijk aan je rechterhand (overkant van de weg). Je zou eventueel tram 4 een halte kunnen nemen (die trouwens ook vanaf Adam CS gaat).

Kom inderdaad op spoor 5 aan en moet ook naar Roc.. ROC Top heet het. Maar jij zegt links aanhouden vanaf de RAI... De looproute van 9292 zegt het volgende: rechtsaf richting Boeleweg, linksaf naar Boeleweg, rechtsaf om op Boeleweg te blijven, linksaf naar de Klencke. Dan klopt er iets niet geloof ik? Zoals ik t zie ga ik parrallel aan de Europaboulevard en over bedrijventerrein?

Jij gaat naar een andere ROC dan ik in gedachten had, het is inderdaad rechts als je het station uit komt:

http://www.roctop.nl/locaties

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 17:17

En als je het niet kunt vinden kun je het altijd vragen :D

friendly

Re: Help! Metrostation A'dam Sloterdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 17:21

Oh? :o? Hhahhaha ja, idd! :)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 17:51

Leuk Ans! welke opleiding ga je doen? :)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 17:55

Directiesecretaresse :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 17:57

friendly schreef:
Bordjes volgen is gelukkig ook geen probleem. Alleen de eerste reizen op een manier/plek die ik niet gewend ben is ff: ah oliebol, straks vind ik het niet! :P Laatste keer dat ik op Sloterdijk was had ik al ff rondgekeken of ik ergens metro zag staan, want met de trein ga ik wel vaker, en zag toen alleen maar TREIN en BUS staan.. Daarom maakte ik me ff zorgen. Maar bedankt allemaal! Gaat vast lukken zo :)

Ga dan een een trein eerder :) Dan heb je een half uur speling!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 18:03

Dat doe ik al. Voor t geval er ook maar íets mis gaat. Al kan je je tegen sommige dingen écht niet wapenen maar ik doe me best :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:32

friendly schreef:
Dat doe ik al. Voor t geval er ook maar íets mis gaat. Al kan je je tegen sommige dingen écht niet wapenen maar ik doe me best :)

Nou een half uur eerder is al goed! :) Dat kunnen ze je dan niet kwalijk nemen :)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 14:25

En is het gelukt? (vast wel ;) )

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 17:57

Tot ik uitstapte bij de rai wel :P daarna dramáaa. De route volgens 9292 bracht me niet waar ik wezen moest. Als ik braaf had gedaan wat ie zei had ik links gemoeten richting een park oid terwijl ik dus rechts moest daar. Gelukkig was er een lieve Amsterdammer die even opzocht op zn telefoon waar we waren en waar t was waar ik heen moest want hij kende de naam ook niet :D Ik was weer blij..

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 18:44

Gelukkig is het goed gekomen!

voor mijn introductie dag heb ik het voor elkaar gekregen om aan de verkeerde kant het station uit te lopen, de weg kwijt te raken en last minute binnen te druppelen :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 19:01

Ook handig. Ik verkeerde al in enorme stress...voor niks...kwamen zelfs mensen half uur later aankakken :P