Lara_Silver schreef:En dan miepen en huilen als er iets met het kind gebeurd...Nee kinderen horen niet op festivals thuis. Uitgaan in de discotheek mag je toch ook niet zo jong, is te vergelijken.
Ja, zo moest ik werken op een festival (Reggae geel, niet écht de plek voor jonge kinderen..) en daar kwam dus een meisje van een jaar of 10 aan bij de security. Ze kon de tent van mama niet meer vinden. En het duurde best lang voor er iemand kwam opdagen omdat ze een kind mistte, wij hadden al zoiets van, voor hetzelfde geld ligt mama gewoon ergens dronken of stoned tussen de tenten. Gelukkig was dit niet het geval en kwam mama een half uur later huilend aan maar toch, je weet maar nooit.
Dit is overigens het eerst jaar dat ik ook echt baby's heb gezien op festivals, en dat waren nu niet echt festivals waar ik denk, goh hier kan wel een kind naartoe komen...
Nee kinderen horen niet op festivals thuis. Uitgaan in de discotheek mag je toch ook niet zo jong, is te vergelijken.

). Als de ouders verder verantwoordelijk zijn en de drukte niet opzoeken is het toch prima?
Dat vind is in mijn ogen wel kindermishandeling. Gelukkig zijn dit uitzonderingen..
Daarbij is de hoeveelheid indrukken/geluiden/geuren voor een baby teveel van het goede, ze horen inderdaad niet meegenomen te worden..
)