Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Romyv schreef:met een maand training is het nog steeds een super stomme actie!! Je spieren krijgen dingen te voortduren die ze niet gewend zijn, de kans dat je blessures oploopt is zo gigantisch. Ofwel, eigenlijk oneerlijk dat je jezelf hebt ingeschreven voor wie wel hebben getraind en graag een ticket willen hebben :X
eenitraM schreef:Romyv schreef:met een maand training is het nog steeds een super stomme actie!! Je spieren krijgen dingen te voortduren die ze niet gewend zijn, de kans dat je blessures oploopt is zo gigantisch. Ofwel, eigenlijk oneerlijk dat je jezelf hebt ingeschreven voor wie wel hebben getraind en graag een ticket willen hebben :X
Ach stel je aan! Het leven is oneerlijk, leer er maar mee leven.![]()
TS; Ik heb geen verstand van trainingen, hardlopen en discipline. Maar ik wil je wel alvast veel succes wensen.
love_western schreef:Gewoon proberen.
Wij organiseren survival tochten van 20 km. En die worden ook uitgelopen door mensen met weinig conditie. Als je maar doorzetting vermogen hebt. En tochten zijn aardig pittig. Want we hebben groepen militairen die het na 10 km opgeven. Maar dit is geen survivalrun.
Nee, het is "slechts" een obstakelrun, een van de zwaarste die er is
Wendy schreef:love_western schreef:Gewoon proberen.
Wij organiseren survival tochten van 20 km. En die worden ook uitgelopen door mensen met weinig conditie. Als je maar doorzetting vermogen hebt. En tochten zijn aardig pittig. Want we hebben groepen militairen die het na 10 km opgeven. Maar dit is geen survivalrun.Nee, het is "slechts" een obstakelrun, een van de zwaarste die er is
eenitraM schreef:Romyv schreef:met een maand training is het nog steeds een super stomme actie!! Je spieren krijgen dingen te voortduren die ze niet gewend zijn, de kans dat je blessures oploopt is zo gigantisch. Ofwel, eigenlijk oneerlijk dat je jezelf hebt ingeschreven voor wie wel hebben getraind en graag een ticket willen hebben :X
Ach stel je aan! Het leven is oneerlijk, leer er maar mee leven.![]()
TS; Ik heb geen verstand van trainingen, hardlopen en discipline. Maar ik wil je wel alvast veel succes wensen.

Ik hoor/lees ook van meer mensen dat ze zonder conditie mee doen..
sunshine schreef:18km hardlopen MET obstakels en dan ongetraind zijn?!
Dat ga je niet halen, heel simpel !
Ik heb gisteren de ten miles gelopen (16,1km) ZONDER obstakels, en heb ook mannen uit zien vallen die wel dachten het even te kunnen doen zonder training (zoals ze zelf zeiden).
Het is gewoon niet te doen ongetraind!