Handtassen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: Handtassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 09:14

Varekaj, om die reden heb ik hem ook nog niet gekocht :=
Is die staphandtas van leer? Dan zou ik hem inderdaad naar de schoenmaker brengen!

Meerdere vakjes is inderdaad handig, anders kun je nog niets vinden.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 09:17

Ik heb 3 of 4 kleinere 'hand' tassen voor naar de stad e.d. Daarnaast heb ik 4 grotere tassen. Meeste komen bij de Primark of H&M vandaan, en twee zijn cowboybags van de Action.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 09:30

Ik heb ze laatst geteld 34 heb ik er. := oeps! Nee ik ben er wel verslaafd aan en koop ook niet zomaar een tas.

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 09:43

Ik heb best wel wat tassen maar dit is toch wel mijn favoriete voor school enz:
https://www.sacha.nl/shop/tassen-en-por ... tas/3x0065
Als ik veel mee moet nemen ergens naartoe neem ik mn cowboysbag mee, die is net iets ruimer.
Bij de primark hebben ze trouwens superleuke tassen vind ik, dus misschien hangt daar iets voor je tussen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 09:55

Ik heb voor het stappen een zwarte enveloptas met glitters!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 10:07

Die tas is inderdaad van leer :j Naar de schoenmaker dus! Vond het echt zonde dat die nu ligt te niksen in de kast, is een soort van struisvogelprint in gemaakt. Het is niet echt een staphandtas, daar is ie te groot voor (heb ook een hele collectie haha) maar eerder eentje voor werk of iets nettere gelegenheden. Denk dat ie nu 6 maanden in de kast ligt stuk te wezen. De tas die ik nu dagelijks gebruik is gewoon een grote vormeloze tas eigenlijk en omdat ik te lui ben om alles steeds te wisselen ga ik er ook mee stappen maar vind ze niet handig.

Wat zoek ik dus: een iet stevigere tas voor school en een klein schoudertasje om te stappen waar portemonnee, gsm en autosleutel in kan. Heb ik een grotere tas bij, dan wil vriendje daar ook steevast zijn geld en sleutels in kwijt en loop ik weer rond met een hele zak...

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 10:11

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:22

Ik wil een cowboybag kopen. Ben nog een beetje aan het twijfelen omdat ze best duur zijn.
Weet iemand nog een grote tas? Ik heb al in het topic rond gekeken maar kan niks vinden wat bij mij past :)

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:40

Wat doen jullie met die kleine clutches/enveloppetasjes? Is dat handig met uitgaan, zo de hele tijd je tas vasthouden in een hand? Vind ze vaak supermooi, maar twijfel voor de aanschaf omdat het niet zo handig lijkt.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 12:01

ja ik vind die enveloppetasjes ook niet zo handig :p heb er dan ook geen, heb nu mijn nieuwe (lekker grote) bruina tas met studs <3 maar die gebruik ik niet voor school hoor :n
ik vind zo van die cowboybags dus wel leuk... maar ze zijn zo duur :/ ik wissel trouwens meestal af tussen boekentas en 'handtas' tas, maar mijn converse die ik nu nog heb vind ik niet meer zo handig en leuk plus mijn boekentas is nu echt wel aan het verslijten :P

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 12:17

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 12:47

Varekaj schreef:
Wat doen jullie met die kleine clutches/enveloppetasjes? Is dat handig met uitgaan, zo de hele tijd je tas vasthouden in een hand? Vind ze vaak supermooi, maar twijfel voor de aanschaf omdat het niet zo handig lijkt.

Ja ik vind ze ideaal, die van mij heeft een lus waar ik mijn hand doorheen kan doen. Ik zie in de kroeg wel meiden met zo'n idioot groot ding, vreselijk. Ik heb geen last van mijn envelopje.

x_Kaat_x schreef:
kwa rigzakken van river island vind ik deze erruug leuwk:
http://eu.riverisland.com/women/bags--p ... ack-638927
http://eu.riverisland.com/men/bags--wal ... ack-273366
http://eu.riverisland.com/men/bags--wal ... ack-268384
http://eu.riverisland.com/men/bags--wal ... ack-272303
http://eu.riverisland.com/men/bags--wal ... ck--268388

het zijn wel bijna allemaal 'jongens' rugzakken eigenlijk :') maar ach, er zijn dan ook geen echt 'meisjes' rugzakken, alleen maar handtassen

Ik vind ze ook gaaf! Ik vind RI rugzakken sowieso fijn.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 13:05

Als ik uitga, zorg ik dat ik laarzen aan heb... Geld en autosleutels gaan dan in mijn sokken :=

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 13:14

Mootje schreef:
Als ik uitga, zorg ik dat ik laarzen aan heb... Geld en autosleutels gaan dan in mijn sokken :=

ik heb laarzen waar me gsm in past :') wel handig zo onder kleedje als je dus geen zakken hebt _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:02

Mijn 2 handtassen hebben beide een kapotte rits.. :')
Ik gebruik mijn roze eastpak voor op school.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:04

Ik heb er 2 waarvan ik er eentje al een aantal keer heb lopen maken :P
Graag zou ik zo een bruine MK tas willen, maar ze zijn allesbehalve goedkoop :( .

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:06

Mootje schreef:

Ik heb een jurkje met vans aan, gaat moeilijk verstoppen dan... :=

FriesRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:13

Haha ik heb er ook veel te veel. Ik haal ze altijd bij I'AM Super leuk winkeltje en niet duur :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:52

Vriendin van me stopt haar briefgeld en mobiel steeds in d'r bh. Scheelt dat ze 3 cupmaten groter heeft en dat het bij haar wel netjes blijft zitten :') Zie me ook niet midden in een kroeg even in m'n bh graaien "hier schat haal jij wat te drinken" :)) De ober zou ook mooi kijken wanneer ik zo een rondje trakteer.

Toch maar eens zo'n envelopje zoeken dan in een klein formaat met een lus. Eentje meer of minder in mijn collectie kan nooit kwaad, al ga ik er een paar op MP gooien denk ik.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:55

Ik heb een grote envelop hoor, bij Sacha vandaan. Ik heb ook mooie forse boobies maar ik stop daar hoogstens mijn telefoon in bij geval van nood. Ik vind het niet echt classy om alles daar in te stoppen.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:58

ik ben een cowboysbag voor school in het donkerbruin met gouden rits, rits is wel bijna kapot maar die laat ik binnekort maken. ïk gebruik heb nu 2 jaar.

het is deze:

Afbeelding

edit, sorrt voor de grote foto...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:58

Bij mij zou hooguit briefgeld erin blijven zitten maar idd, vind het niet zo staan. Gsm valt er los doorheen :')
Vroeger propte ik alles in mijn broekzakken, bij nader inzien staat dat ook niet steeds even netjes met bobbels en deuken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:31

Haha, leuk die verstopplekken...
Laatst met het werk wezen fietsen en een collega vond mijn camelbag erg handig: zijn autosleutels en telefoon in mijn tas :=
Hij had zo'n wielrenppakkie aan, dus daar kon hij niets in kwijt.

Voor feestjes heb ik trouwens een klein taste, groot genoeg voor sleutels en wat geld. Mijn vorige telefoon paste erin, maar mijn huidige telefoon is te groot :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:41

Ik heb graag een kleine tas met stappen die je om je heen kan doen zeg maar, dwars over je schouder. Zit niet in de weg wanneer je staat te dansen. Vrees dat ik met een envelopje nog wel eens ongewild een mep zou uitdelen :+
En dus ook geen zin dat vriendje dan de hele tijd vraagt "schat, mag mijn geld + autosleutels in jouw tas?". Zit ik weer met al die rommel...