verootjoo schreef:5 dagen naar hawaii.... Das ook de moeite niet
Ook niet EXCL de heen en terug reis ?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
owke, alleen mijn vriend heb ik even uitgelegd dat ik echt niet weg ga (nadat hij van een reis voor zijn werk weer wifi had en opeens dacht dat ik zelf op vakantie ging, haha) Citaat:Bij deze, zou iedereen willen stoppen met die rare pink ribbon prank. mijn hele "home" staat vol met ik ga "x" dagen naar .... In plaats van elke keer dat bericht te delen en te verspreiden is het misschien een beter idee dat we na dit doorstuur bericht een euro doneren? Heeft Pink Ribbon en de vrouwen die lijden aan deze vreselijke ziekte denk ik meer aan.
. Yucca schreef:Waarom zou je alleen met geld kunnen helpen, dat is toch ook onzin?
Bewustwording is één denk ik.
En er zijn tal val dingen waar ik me aan kan irriteren op Facebook: moeders die alleen foto's posten van hun kinderen bijvoorbeeld, ieder dag weer 10... Leven en laten leven en anders doe je Facebook toch weg?
Gaat toch nergens over 
Yucca schreef:Waarom zou je alleen met geld kunnen helpen, dat is toch ook onzin?
En er zijn tal val dingen waar ik me aan kan irriteren op Facebook: moeders die alleen foto's posten van hun kinderen bijvoorbeeld, ieder dag weer 10... Leven en laten leven en anders doe je Facebook toch weg?
MelanieB schreef:Yucca schreef:Waarom zou je alleen met geld kunnen helpen, dat is toch ook onzin?
En wat helpt zo'n duffe status mee aan bewustwording? Leg me dat dan eens uit... voor de mensen die niet snappen wat het nog inhoud bijv.
MelanieB schreef:Nutteloos, irritant en zinloos...
Als je echt het borstkanker fonds wilt steunen kan beter iedereen wat geld overmaken.
Bovendien is dit oud hyves-geneuzel van al een paar jaar oud. Evenals bh-kleur status.