Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Resistance schreef:Ik geloof trouwens nooit dat alles stopt als je dood bent, dat je dan weer ergens anders heenreist of wat dan ook. Het kan hier gewoon niet stoppen.
shirdaki schreef:Ik geloof in allerlei 'rare' dingen. Ik geloof idd dat er buitenaards leven is. Ook dat er vampiers geleefd hebben en nu nog steeds ergens leven. Denk ook dat er op aarde buitenaards leven is. Geesten geloof ik ook in. Vd rest kan ik niet 1,2,3 op iets anders nog komen maar er zijn nog zat dingen waar ik in geloof
Da ken dus nie.
ik hoop dat dat de kansen zal vergroten
BoemPats schreef:Resistance schreef:Ik geloof trouwens nooit dat alles stopt als je dood bent, dat je dan weer ergens anders heenreist of wat dan ook. Het kan hier gewoon niet stoppen.
Ik denk dat het vooral een kwestie is dat je niet wil dat het stopt, mensen willen niet geloven dat het klaar is, na dit leven boem alles weg niks, duisternis voor eeuwig, daarom weet ik niet wat ik moet geloven, er zijn mensen die zeggen geesten te zien, maar je hoort (bijna) nooit iemand die een geest van een dier heeft gezien, en wij zijn immers ook 100% zoogdieren. Daarom geloof ik ook niet in god, het is nooit bewezen dat er een god is, en het gaat grotendeels tegen de wetten van de natuur in dat er wel een god is ( niet aanvallend naar gelovige mensen oid. ) Ik snap niet hoe je in iets kan geloven dat tegen bijna alle wetten van de natuur ingaat en je nooit gezien hebt. Ik geloof wel dat er meer is dan wij vermoeden, dat er ergens miljarden lichtjaren verderop leven is, kijk naar Venus en Mars, Venus heeft er ooit uitgezien als aarde en op Mars was water, dus waarom zou er niet ergens in dit universum leven zijn?
Ik geloof dat het gewoon een kwestie is van wat je als mens zijnde wil geloven
Eerlijk gezegd ken ik niet zoveel mensen die er zo over denken, waar je weleens mee kunt praten, dat vind ik best jammer.
Ik heb momenteel geen relatie, maar dat komt echt wel weer. Dat soort dingen.

xRebelx schreef:_mexx_lady_ schreef:Ik geloof dat er hier op de wereld/universum veel meer gaande is dan enkel de mensheid.
En ik geloof ook in geesten, zelf nooit gezien maar genoeg vrienden die wel ervaringen.
En ik geloof in alles wat echt grondig bewezen is en 100% juist is
Ik ben het hier mee eens
xRebelx schreef:_mexx_lady_ schreef:Ik geloof dat er hier op de wereld/universum veel meer gaande is dan enkel de mensheid.
En ik geloof ook in geesten, zelf nooit gezien maar genoeg vrienden die wel ervaringen.
En ik geloof in alles wat echt grondig bewezen is en 100% juist is
Ik ben het hier mee eens
SindyKaya schreef:Ik geloof dat er wel meer is dan alleen de aarde..
Ben ik heel dom als ik zeg dat ik niet weet wat karma is ?
Ik geloof ook in geesten, en geloof ook dat er meer is dan alleen dood zijn
Karma is een beetje: what goes around, comes around. Als jij goed doet voor een ander, zal het lot jou ook gunstig stemmen. Als je een ander iets flikt, dan zal het lot jou op een gegeven moment ook een kunstje flikken, dat soort dingen
MacavityL schreef:Ik geloof dat onze hersenen in staat zijn mensen veel te doen geloven
, niet aan mij besteedt.
Ik ben altijd heel netjes betreft milieu, maar één keer had ik het nogal gehad en gooide in een papiertje in de berm. Een paar meter verder springt opeens een spin die op mijn fiets zat los, raakt verdraaid in mijn wiel, buigt alles helemaal om en daar sta je dan met een wiel dat niet meer kan draaien 
Air schreef:Ik geloof in eenhoorns.

_Evanne schreef:Air schreef:Ik geloof in eenhoorns.
Eenhoorns bestaan!
https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hpho ... 9864_n.jpg
Wie heeft die eenhoorn een halster omgedaan?