Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
stel je voor dat ze bij elke persoon die ze bellen die zegt "ik was het niet" zeggen "Sorry voor dit overlast"
In hun ogen ben jij gewoon een wanbetaler... En een bedrijf gaat niet meteen een incasso inschakelen... zal eerst zelf nog wat contact opnemen (ook ivm kosten) Lianne86 schreef:Ze moeten welstel je voor dat ze bij elke persoon die ze bellen die zegt "ik was het niet" zeggen "Sorry voor dit overlast"
In hun ogen ben jij gewoon een wanbetaler... En een bedrijf gaat niet meteen een incasso inschakelen... zal eerst zelf nog wat contact opnemen (ook ivm kosten)

Wendy schreef:Lianne86 schreef:Ze moeten welstel je voor dat ze bij elke persoon die ze bellen die zegt "ik was het niet" zeggen "Sorry voor dit overlast"
In hun ogen ben jij gewoon een wanbetaler... En een bedrijf gaat niet meteen een incasso inschakelen... zal eerst zelf nog wat contact opnemen (ook ivm kosten)
Daar vergis je je dus in
Zelf heb ik ooit zo'n akkefietje gehad, bedrijf had veel te snel een incassobureau in de arm genomen. Dat is uiteindelijk rechtgebreid. En dan nog: dat iemand een rekening niet heeft betaald is geen reden om hem of haar meteen schofterig te behandelen. En dat doen ze soms dus wel.
Edit: en juist omdat het nog weleens fout gaat, zou het fijn zijn als ze er niet meteen vanuit gaan dat hun informatie maar altijd klopt.
Dat snap ik...
dan krijgen ze de wind van voren want ik weet namelijk veel te goed wat ze wel en niet mogen en kunnen , als ze me dan proberen af te bekken en te overbluffen kunnen ze van mij de boom in

Suzanne F. schreef:Jeetje wat een ellende. Ben dan toch blij dat ik een vrij unieke naam heb, iig een achternaam die niet vaak voorkomt. Er bestaat nog iemand met bijna dezelfde naam (Suzanne met een S ipv Z) maar die heeft een andere geboortedatum gelukkig.
Ik ga haar niet mailen met de mededeling: betalen kreng!
ik wil gewoon geen incassobureaus hebben waarbij ik telkens moet gaan aantonen dat ze de verkeerde hebben, want dit kan het incassobureau ook zelf. Zo ver heb ik het incassobureau eind vorig jaar ook gekregen. Ik moest alleen eerst ernstig boos worden na 2x bellen (en een bos bloemen kreeg ik niet het was gewoon euhh.. ja we hebben idd de verkeerde sorry).. En daar heb ik niet telkens zin in. Vandaar mijn vraag hoe komen ze er aan. Want dan is het gewoon: controleer zus en zo en je ziet dat je de verkeerde heb. Doei! Tuut tuut tuuut..

) Toen ik er iets over zei dat ik het helemaal niet netjes vond dat ze op mijn werk belden, laat staan dat mijn baas eerst het hele verhaal te horen kreeg, zeiden ze nog doodleuk ook dat het mijn eigen schuld was omdat ik geen vast telefoonnummer thuis had... er bestaat ook nog zoiets als post stelletje eikels....

.

Ga ik ze dat gelijk vragen.. Zal wel geen antwoord krijgen..
maaike5581 schreef:Ladyson schreef:Pff wat vervelend! Het bedrijf waar ik werk, stuurt zelf de gegevens door die bij ons kenbaar zijn. Dit gaat om Intrum Justitia.
Wat een walgelijk bedrijf intrum justitia.
Een vriendin van mij werd door dat bedrijf gestalkt, ze heeft gebeld over een spooknota van jullie (aantoonbaar) en werd gewoon 1 tot 2 keer per dag gebeld 6 dagen per week.
Wat een etterbakken!